Skocz do zawartości
Gość grzes1974

16554 i 17584

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzes1974

Witam wszystkich. Pojawiają mi się takie dwa błędy jak w temacie. Czym mogą być spowodowane? passat 3bg 115kM benzyna + gaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16554 Wyważenie paliwa - usterka (bank 1)

17584 - Zespół 1; korekcja sondą lambda za katalizatorem: osiągnięta granica regulacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To są błędy gatunku upierdliwych, bo ciężko jednoznacznie określić przczynę. Spowodowane jest złym składem mieszanki lub przekłamaniem sondy lambda. Czyli standardowo do sprawdzenia szczelność dolotu, sonda lambda, przepływomierz. Przyczyną może też być kiepskie paliwo lub niewłaściwie dobrane świece. Jeśli błędy są sporadyczne, może je generować instalacja lpg w momencie przełączania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszyskich serdecznie. Na forum jestem poraz pierwszy, kilkakrotnie korzystałem z porad mechaników i ich diagnozy. W dniu dzisiejszym zrobiłem to chyba poraz ostatni, gdyz każdy sądzi inaczej co do kodu błędów pojawiających się na kompie.

Kody błędów pojawiające się na VAG-u przed kasowaniem:

 

Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AWM.lbl

Control Module Part Number: 4B0 906 018 DQ HW: 8E0 909 018 A

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0060

Software Coding: 0016501

Work Shop Code: WSC 09417 444 58980

4 Faults Found:

17519 - Oxygen (Lambda) Sensor Regulation: Bank 1: System too Lean

P1111 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded

16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded

Readiness: 0010 1101

po usunięciu:

Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AWM.LBL

Control Module Part Number: 4B0 906 018 DQ HW: 8E0 909 018 A

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0060

Software Coding: 0016501

Work Shop Code: WSC 09417 444 58980

1 Fault Found:

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

P1176 - 001 - Upper Limit Exceeded

Readiness: 0110 1101

 

po wymianie sondy lambda na nową (dosyć drogi koszt oryginalnej sony BOSCH ), sprawdzeniu całego układu podciśnienia i wykasowaniu błędów powiajających sie na VAG, po przejechaniu ok 30 km błąd się ponownie pojawił.

VW Passat B5 FL 1.8T 125kW silnik AWM rok prod 2003 instalacja gazowa STAG300 założona 20. IX.2010r. (nadmienię również że dioda "check" na wyświetlaczu świeciła się już przed założeniem instal. gaz.)

Proszę o pomoc

Edytowane przez Rubik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po wymianie sondy lambda na nową (dosyć drogi koszt oryginalnej sony BOSCH ), sprawdzeniu całego układu podciśnienia i wykasowaniu błędów powiajających sie na VAG, po przejechaniu ok 30 km błąd się ponownie pojawił.

VW Passat B5 FL 1.8T 125kW silnik AWM rok prod 2003 instalacja gazowa STAG300 założona 20. IX.2010r. (nadmienię również że dioda "check" na wyświetlaczu świeciła się już przed założeniem instal. gaz.)

Proszę o pomoc

 

Witam!

Czy doszedles od czego to bylo i naprawiles moze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos pomoze przy tych bledach:

4 Faults Found:

16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1

P0170 - 35-10 - - - Intermittent

17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

P1176 - 35-00 - -

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-10 - - - Intermittent

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 35-00 -

 

po tych bledach wyskakuje jeszcze potem blad 17584 i jest check.auto zgazowane passat b5fl 2.0 azm .bledy srednio mam co 500km

 

gdzie szukac winowajcy? gdzies czytalem ,ze to kwestia strojenia lpg.wydaje mi sie ,ze mam postrojone dobrze ,bo mapy sie pokrywaja-odchylenie jest rzedu 3%.w podgladzie na korekty wyglada to ok ,bo krotka na postoju ma wartosc od -1% do 4% ,a dluga 4.3% .wczesniej pojawial mi sie blad ubogiej lub biednej mieszanki i to bylo na Regfastach.Od momentu zalozenia Barracud tych bledow nie ma ,ale sa te powyzej .Czy w Vagach jest taka prawidlowosc,ze jak odpala sie zimny samochod to leje paliwo od poczatku o np.o 28% za duzo ?bo tak pokazuja korekty i oczywiscie to spada w miare nagrzewania sie samochodu.prosze o podpowiedzi od czego zaczac .

 

Po odpieciu przeplywomierza korekta krotka leci na ok +10%.Samochod przed wystepowaniem bledow,po zaswieceniu checka nie jedzie w zaden sposob inaczej jedzie tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności