Gość grzes1974 Zgłoś #1 Napisano 24 Listopada 2009 Witam wszystkich. Pojawiają mi się takie dwa błędy jak w temacie. Czym mogą być spowodowane? passat 3bg 115kM benzyna + gaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 24 Listopada 2009 16554 Wyważenie paliwa - usterka (bank 1) 17584 - Zespół 1; korekcja sondą lambda za katalizatorem: osiągnięta granica regulacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #3 Napisano 4 Grudnia 2009 To są błędy gatunku upierdliwych, bo ciężko jednoznacznie określić przczynę. Spowodowane jest złym składem mieszanki lub przekłamaniem sondy lambda. Czyli standardowo do sprawdzenia szczelność dolotu, sonda lambda, przepływomierz. Przyczyną może też być kiepskie paliwo lub niewłaściwie dobrane świece. Jeśli błędy są sporadyczne, może je generować instalacja lpg w momencie przełączania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rubik Zgłoś #4 Napisano 5 Lutego 2011 (edytowane) Witam wszyskich serdecznie. Na forum jestem poraz pierwszy, kilkakrotnie korzystałem z porad mechaników i ich diagnozy. W dniu dzisiejszym zrobiłem to chyba poraz ostatni, gdyz każdy sądzi inaczej co do kodu błędów pojawiających się na kompie. Kody błędów pojawiające się na VAG-u przed kasowaniem: Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AWM.lbl Control Module Part Number: 4B0 906 018 DQ HW: 8E0 909 018 A Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0060 Software Coding: 0016501 Work Shop Code: WSC 09417 444 58980 4 Faults Found: 17519 - Oxygen (Lambda) Sensor Regulation: Bank 1: System too Lean P1111 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded 16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean P0171 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded Readiness: 0010 1101 po usunięciu: Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AWM.LBL Control Module Part Number: 4B0 906 018 DQ HW: 8E0 909 018 A Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0060 Software Coding: 0016501 Work Shop Code: WSC 09417 444 58980 1 Fault Found: 17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached P1176 - 001 - Upper Limit Exceeded Readiness: 0110 1101 po wymianie sondy lambda na nową (dosyć drogi koszt oryginalnej sony BOSCH ), sprawdzeniu całego układu podciśnienia i wykasowaniu błędów powiajających sie na VAG, po przejechaniu ok 30 km błąd się ponownie pojawił. VW Passat B5 FL 1.8T 125kW silnik AWM rok prod 2003 instalacja gazowa STAG300 założona 20. IX.2010r. (nadmienię również że dioda "check" na wyświetlaczu świeciła się już przed założeniem instal. gaz.) Proszę o pomoc Edytowane 5 Lutego 2011 przez Rubik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #5 Napisano 20 Września 2011 po wymianie sondy lambda na nową (dosyć drogi koszt oryginalnej sony BOSCH ), sprawdzeniu całego układu podciśnienia i wykasowaniu błędów powiajających sie na VAG, po przejechaniu ok 30 km błąd się ponownie pojawił. VW Passat B5 FL 1.8T 125kW silnik AWM rok prod 2003 instalacja gazowa STAG300 założona 20. IX.2010r. (nadmienię również że dioda "check" na wyświetlaczu świeciła się już przed założeniem instal. gaz.) Proszę o pomoc Witam! Czy doszedles od czego to bylo i naprawiles moze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
red_devil30 Zgłoś #6 Napisano 20 Kwietnia 2015 Czy ktos pomoze przy tych bledach: 4 Faults Found: 16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1 P0170 - 35-10 - - - Intermittent 17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached P1176 - 35-00 - - 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-10 - - - Intermittent 16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1 P0171 - 35-00 - po tych bledach wyskakuje jeszcze potem blad 17584 i jest check.auto zgazowane passat b5fl 2.0 azm .bledy srednio mam co 500km gdzie szukac winowajcy? gdzies czytalem ,ze to kwestia strojenia lpg.wydaje mi sie ,ze mam postrojone dobrze ,bo mapy sie pokrywaja-odchylenie jest rzedu 3%.w podgladzie na korekty wyglada to ok ,bo krotka na postoju ma wartosc od -1% do 4% ,a dluga 4.3% .wczesniej pojawial mi sie blad ubogiej lub biednej mieszanki i to bylo na Regfastach.Od momentu zalozenia Barracud tych bledow nie ma ,ale sa te powyzej .Czy w Vagach jest taka prawidlowosc,ze jak odpala sie zimny samochod to leje paliwo od poczatku o np.o 28% za duzo ?bo tak pokazuja korekty i oczywiscie to spada w miare nagrzewania sie samochodu.prosze o podpowiedzi od czego zaczac . Po odpieciu przeplywomierza korekta krotka leci na ok +10%.Samochod przed wystepowaniem bledow,po zaswieceniu checka nie jedzie w zaden sposob inaczej jedzie tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach