cfo Zgłoś #1 Napisano 24 Listopada 2009 (edytowane) Witam Jak w temacie, jestem posiadaczem takiego to autka. Jestem bardzo zadowolony jednak ostatnio jechałem autkiem mojej szefowej. Ta sama buda też kombi tyle że z silnikiem 90 konnym i powiem tak auto jest strasznie dynamiczne delikatne dotkniecie gazu ze tak powiem wyrywa auto do jazdy u mnie nie ma czegoś takiego mimo ze posiadam 110 konna wersje a powiem nawet jest dużo słabsze niż szefowej gorzej się zbiera podłączyłem go pod vaga zero błędów w silniku, katalizator wyrzuciłem ostatnio, podmiana przepływki tez nic nie zmienia turbina działa, zawór egr tez czyściłem i dolot, bez zmian zrobiłem logi jednak nie wiele z nich rozumie i mam prośbę czy ktoś może mi po tych logach coś powiedzieć gdzie mogę szukać http://rtnet.pl/vaglog/cfo_3931.html http://rtnet.pl/vaglog/cfo_3932.html Edytowane 24 Listopada 2009 przez cfo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 24 Listopada 2009 wrzuc logi tu http://rtnet.pl/vaglog/ wystarczy email podac zeby stworzyc konto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pvd Zgłoś #3 Napisano 24 Listopada 2009 (edytowane) No widać że auto wogóle nie jedzie . Sprawdź ze schematem w ręku połączenia i szczelność wężyków podciśnieniowych, również tego co biegnie do ecu. Możesz dla próby zamienić n75 z n18. Edytowane 24 Listopada 2009 przez pvd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qmek Zgłoś #4 Napisano 24 Listopada 2009 u mnie kurde to samo, ponad rok juz tak jezdze, Punto 45 komi mnie bierze na swiatlach..( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #5 Napisano 24 Listopada 2009 To wezcie i wymiencie N75 badz go wyczyście i problem będzie zgłowy. Opis czyszczenia krązy po necie, (był na forum golfa) straciłem link do opisu, jesli niekt nie poda pozostaje szukajka. Generalnie nalezy rozebrać, wyczyscic i skleic całośc do kupy. Pomijam fakt ze przepływka może byc uszkodzona bądz zapchany kat i zapieczone kierownice w turbinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cfo Zgłoś #6 Napisano 24 Listopada 2009 Wymieniłem wszystkie wężyki od podciśnienia, i co mnie zdziwiło nie mam żadnego wężyka do ecu jak kolega wyżej pisał w ECU mam wpięte tylko dwie kostki nie ma żadnych weżyków inna wersja czy jak ? do tego mam ułamany jeden odczep zawora n18 jutro go wymienie na nowy ale mimo dokłądnego poklejenia nic to nie zmieniło w aucie mułek jak jest tak jest może ma ktoś jakiś schemat cos co jeszcze mogę sprawdzić od podcisnienia ? tzn jaki wężyk itd. Co do n75 jutro postaram sie go rozebrać a może ktoś wie w jaki sposób można go sprawdzić przed rozebraniem czy jest sprawny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qmek Zgłoś #7 Napisano 24 Listopada 2009 (edytowane) do ecu to chodzilo mu po porostu o kabel ;] (z tym ze jakby byloby zle to bys mial bledy) a apropos czyszczenia n75: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926 Edytowane 24 Listopada 2009 przez Qmek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cfo Zgłoś #8 Napisano 24 Listopada 2009 Witam Z tego co doczytałem to jednak chodziło o wężyk w ecu nie kable takie coś jak np. tu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cfd6b905ec7b3c0d.html co do rozebrania zaworka n75 znalazłem to ale czy ktoś wie jak go sprawdzić bez rozbierania i co wynika z tych logów które zamieściłem nikt nic konkretnego nie napisał czy podcisnienie czy turbo czy cos innego proszę o jakiś schemat co mogę jeszcze sprawdzić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cfo Zgłoś #9 Napisano 26 Listopada 2009 Witam Wczoraj w nocy rozebrałem dwa zaworki n18, n75 wyczyściłem je oraz przesmarowałem n75 był strasznie zabrudzony ciężko pracował teraz jest ok do tego wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia na nowe. W n18 ktoś kombinował i pokleił jeden wężyk do zaworu bo urwał jeden odczep, dostałem za darmo inny n18 który miał uszkodzone mocowania i zamieniłem uszkodzoną główkę na sprawną po tych zabiegach jest może minimalnie lepiej ale to nie jest to co ta 90tka mojej szefowej nie wiem myśle czepić się jeszcze dawki paliwa ale nigdzie nie ma podanej dokładnej wartości jaką mam ustawić wiem ze kolumna 4 w grupie 000 u mnie aktualnie jest tam wartość 23 nie wiem czy jest prawidłowa bo zakres to miedzy 15 a 45 co odpowiada 3 do 9mg/obj może ktoś napisać jaka powinna być tam ustawiona fabryczna wartość co do kąta wtrysku ustawiłem na 52-53 tak sie wacha mniej więcej a wiec jest ok z paleniem nie mam żadnego problemu tylko brak tej dynamiki co u szefowej i naprawdę nie wiem dlaczego jest taka spora różnica i co może ją powodować I pytanie czy logi które umieściłem są raczej ok czy coś jest nie tak ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #10 Napisano 26 Listopada 2009 naprawdę nie wiem dlaczego jest taka spora różnica i co może ją powodować A sztanga turbiny podłączona do gruchy chodzi lekko w pełnym zakresie? Było sporo o tym na forum - jeśli nie to obstawiam zapieczone kierownice, czyli problemy z turbulum. Dodam od siebie, że przy tym roczniku warto zerknąć także na wtryski - u mnie dorywczo pomogło czyszczenie, przymierzam się do zmiany po tym co zobaczyłem po wyjęciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pvd Zgłoś #11 Napisano 26 Listopada 2009 Taki objaw to nie zapieczone kierownice, choć też mogą być. Tutaj na tych logach widać że nawet ecu nie zadaje zadanego cisnienia. Sprawdziłeś ten weżyk od cisnienia idący do ecu ?. Ściągnij wężyk z gruszki turbiny i zloguj grupę 11 na ściagnietym wezyku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #12 Napisano 26 Listopada 2009 Sprawdziłeś ten weżyk od cisnienia idący do ecu ?. Raczej do pompy podciśnienia, ani w AFN, ani w AHH żaden wężyk do ECU nie idzie. Niesprawny EGR też potrafi przymulać, ale wtedy raczej ostro by kopcił przy deptaniu sandała - z autopsji. Moje zdanie jest takie, że przy tych przebiegach i objawach w część gorącą turbiny należałoby zerknąć jeśli sztanga ciężko chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tomcio1403 Zgłoś #13 Napisano 26 Listopada 2009 A co to takiego to N75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qmek Zgłoś #14 Napisano 26 Listopada 2009 N75 to zawor podcisnienia, ktory steruje pracą turbiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #15 Napisano 26 Listopada 2009 (edytowane) passaty z początków produkcji miały przewód ciśnieniowy do ecu ale koleda już nie ma więć pomińmy ten trop, sprawdz może czy pedał gazu widzi wciśniety na 100% grupa 000 okienko 3 wcisnij i obserwój zmiany 0min - 255max można to robić na zgaszonym aucie Edytowane 26 Listopada 2009 przez nowoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pvd Zgłoś #16 Napisano 26 Listopada 2009 Kolego blackpirate, na jakiej podstawie mówisz że żaden wężyk w AFN nie idzie do ecu ? To najwidoczniej te AFN które ja widziałem to samoróbki i ktoś sam poprowadził tam podciśnienie. Proponuje zapoznać się ze schematem podciśnień w Passacie AFN z 98 r Sprawdz też czujnik pedału gazu tak jak radzi kolega nowoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adi2255 Zgłoś #17 Napisano 26 Listopada 2009 Ja mam Passata B4 z silnikiem AFN. U mnie były identyczne objawy. Do 2 tys obrotów straszny muł, później przy 2,5tys lekko przydusił się i jechał tak jak powinien. Kupiłem nowy zawór Pierburga N75 i pomogło. Autko miesza kołami na pierwszym biegu jak głupie i rozpędza się równomiernie i energicznie. Problem natomiast wystąpił w prędkości powyżej 160km/h. Wcześniej na starym N75 autko rozpędzało się spokojnie do 180km/h i później bardzo powoli do 200. Teraz natomiast na nowym N75 bardzo szybko osiąga prędkość 160km/h ale dalej już jest nie ciekawie. Do 180 trzeba się naczekać a dalej to się nie doczekałem wogóle.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magda 89 Zgłoś #18 Napisano 26 Listopada 2009 A czy czasem pasek twojej szefowej nie jest zawirusowany.Ja mam 90-tkę ale z czipem jeszcze z Niemiec i na hamowni wychodzi 119 koników.Kolega który ma 110 też był mocno zdziwiony jak pojeździł trochę moim paskiem.Na szczęście zdążyłem mu wyjaśnić czemu tak jest jeszcze zanim zdążył rozebrać pół auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pvd Zgłoś #19 Napisano 27 Listopada 2009 Ściągnij wężyk z gruszki turbiny i zloguj grupę 11 na ściagnietym wezyku. Będzie wiadomo co do zaworków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #20 Napisano 27 Listopada 2009 Podepne sie bo u mnie jest podobnie. Czasami muli do 2000 a potem lekkie szarpinecie( tak jakby turbo sie wlaczylo) i jakos jedzie dalej. Czasami jest ok i rowno sie zbiera od samego dolu i nie ma szarpiniecia. Podejrzewam zacinajacy sie N75. Bledow zadnych nie ma. I pytanie czy jakby sie N75 zacinal i nie pompowal tak jak trzeba to czy by wywalilo jakis blad na stale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach