zyga113 Zgłoś #21 Napisano 5 Grudnia 2009 Witam Posiadam Passata b3 1.8PF i mam następujący problem. PO odpaleniu silnik chodzi równo ale po nagłym depnięciu do spodu gazu z obrotów jałowych zadławi się i strzeli w filtr powietrza Najgorzej przy zimnym silniku, przy nagrzanym rzadziej, dodam że nie posiadam LPG. Dzieje się tak od czasu zamontowania filtra stożkowego. Proszę o pomoc bo jestem zielony w tych sprawach, a boję sie że jak tak dalej będzie to uszkodze przepływomierz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejszczesny Zgłoś #22 Napisano 5 Grudnia 2009 Obejrzyj układ zapłonowy. Szukaj zanieczyszczonych styków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jotes Zgłoś #23 Napisano 5 Grudnia 2009 WitamPosiadam Passata b3 1.8PF i mam następujący problem. PO odpaleniu silnik chodzi równo ale po nagłym depnięciu do spodu gazu z obrotów jałowych zadławi się i strzeli w filtr powietrza Najgorzej przy zimnym silniku, przy nagrzanym rzadziej, dodam że nie posiadam LPG. Dzieje się tak od czasu zamontowania filtra stożkowego. Proszę o pomoc bo jestem zielony w tych sprawach, a boję sie że jak tak dalej będzie to uszkodze przepływomierz. Wygląda na to, że silnik po raptownym naciśnięciu gazu dostaje zbyt ubogą mieszankę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga113 Zgłoś #24 Napisano 5 Grudnia 2009 zbyt ubogą mieszankę Czyli chodzi o to że silnik dostaje zbyt mało paliwa w stosunku do powietrza?? Co może być tego przyczyną? Dzieje się tak od kiedy zalożyłem stożkowy filtr powietrza, bo prędzej tego nie było. Dodam że jak przygazuje z 2k obrotów to już jest normalnie, strzelka tylko z obrotu jałowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jotes Zgłoś #25 Napisano 5 Grudnia 2009 Czyli chodzi o to że silnik dostaje zbyt mało paliwa w stosunku do powietrza??Co może być tego przyczyną? Dzieje się tak od kiedy zalożyłem stożkowy filtr powietrza, bo prędzej tego nie było. Dodam że jak przygazuje z 2k obrotów to już jest normalnie, strzelka tylko z obrotu jałowego. Może przyczyna tkwi w tym stożkowym filtrze. Spróbuj założyć taki, jaki miałeś przed wymianą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga113 Zgłoś #26 Napisano 5 Grudnia 2009 Przed wymianą miałem oryginalny filtr z całą puszką. Nie wiem czy dobrze myślę ale wydaje mi się że może być to przyczyna tego iż przewód od podciśnienia nie jest nigdzie podczepiony (oryginalnie był podczepiony do puszki filtra). Gdzies na innym forum czytałem że trzeba go zaślepić bo będzie wciągać lewe powietrze a na innym z kolei gość napisał że nie trzeba nic z nim robić. Więc nie wiem co najlepiej zrobić bo do filtra stożkowego nie da się go podpiąć. MOże wie ktoś co najlepiej z tym zrobić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #27 Napisano 5 Grudnia 2009 (edytowane) przewód od podciśnienia nie jest nigdzie podczepiony No to dołożyłeś do pieca, Jotes dobrze podpowiedział, zaślep ten wężyk i po kłopocie, dziwie sie tylko że nie napisałeś o braku lub nie równych wolnych obrotach bo powinno sie tak dziać jak podciśnienie nieszczelne. Edytowane 5 Grudnia 2009 przez lebow Się źle napisało, i koledze Jotes sie bardziej punkt należy a nie mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga113 Zgłoś #28 Napisano 5 Grudnia 2009 Ok dzięki za pomoc zrobię tak jak mówisz. Myślałem że on nie może być przytkany bo ma niby odprowadzać podciśnienie, ale jak widać nie znam się zbytnio. Może w końcu przestanie mi strzelać bo już mnie to coraz bardziej wkur....Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga113 Zgłoś #29 Napisano 6 Grudnia 2009 Zaślepiłem wężyk i nic się nie polepszyło, dalej dławi się i strzela w filtr przy nagłym dodaniu gazu oraz znacznie brakuje mu mocy, nie wiem co to może być dokładnie. Możliwe że tak jak napisał wyżej maciejszczesny dzieje sie tak przez źle ustawiony układ zaplonowy w tygodniu będe musiał pojechać do jakiegoś dobrego mechanika (chociarz nie wiem gdzie takiego znajde w moim regionie) bo sam nie dojde do tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #30 Napisano 6 Grudnia 2009 A czasem paska rozrządu też nie zmieniałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga113 Zgłoś #31 Napisano 9 Grudnia 2009 Co do tego tematu to jednak był przestawiony zapłon i to znacznie opóźniony teraz gość mi ustawił wyprzedzenie o 6-7 stopni (nie pamiętam dokładnie) auto znacznie ożyło:) ale pojawił się kolejny problem zaczął mi strasznie kopcić na siwo-niebieski kolor i grają zawory przy niższych obrotach. Niebieski kolor spalin jest z tego co wiem spowodowany spalaniem oleju ale dziwi mnie to że przed ustawianiem zapłonu nic nie kopcił i oleju też nie brał dużo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach