Skocz do zawartości
olimp510

[B6] schowek przy swiatłach awaryjnych

Rekomendowane odpowiedzi

no i zrobione :) a w sumie nie zrobione ale wyglada dobrze :D

Srubka rzeczywiscie byla tam gdzie wskazane na etce. Dotrzec do niej nie jest latwo, bo trzeba wcisnac przedluzonego troxa w waska szczeline jaka powstaje po otwarciu schowka na istrukcje, ksiazke itp. wtedy poswiecic tam latarka zeby ów srubke dojrzec i odkrecic :)

Schowka nie zrobilem zeby dzialal bo okazalo sie ze mam urwana szesc od spodu schowka, ktora odpowiada za blokowanie go po wcisnieciu. Czesci tej nigdzie nie moglem znalezc wiec zrobilem szufladke na sztywno zamknieta.

Dziekuje za pomoc i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koleczy czyli podsumowując aby zdjąć te listwy/ okładziny czy jak zwał tak zwał należy:

- podważyć plaskim śrubokrętem czy torxem ramkę radia i ją wypiąć

- potem listwe nad szufladkami

- potem listwę zegarów

- potem listwę nad schowkiem (po stronie pasażera) ale trzeba ją odkręcić (jedna śruba od środka w schowku)

Zgadza się? A czy te listwy się nie połamią???

Ja musze to zrobić ponieważ u mnie strasznie trzeszczą - smarowanie silikonem w sprayu nie pomogło tej nad schowkiem więc planuje ją czymś podkleić od spodu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie tak jak napisales :) one przy demontazu sie troche wyginaja bo zaciski trzymaja dosc mocno, ale bez zadnych nawet urwanych zatrzaskow udalo sie operacje przeprowadzic - u mnie najgorzej bylo z ta wlasnie nad schowkiem pasazera i tam wlasnie po podpowiedzi dopiero troxy sluzace jako lom pomogły :) no i do tej srubki trzeba miec albo jakiegos wyjatkowo dlugiego troxa (ja zdobylem dwa komplety tych w ksztalcie "L" - ale nimi sie nie dalo) - niezbedny chyba jest srubokret z przedluzka i wymienna koncowka w postaci troxa :) i to by bylo na tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że mój trick z torksem-łomem P O M Ó G Ł . . . :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ta ramka dookoła klimatronika też jest tylko na samych zatrzaskach bez żadnej śruby? I zdejmuje się ją tak samo???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie a ta ramka dookoła klimatronika też jest tylko na samych zatrzaskach bez żadnej śruby? I zdejmuje się ją tak samo???
tak, tylko zatrzaski, podobnie jak ramka navi, zaczynasz delikatnie od dołu, później wyżej i wyżej z wyczuciem ..

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rrrrrrrrrrrr.th.jpg

wiesz, co, tylko dobrze jest najpierw ściągnąć ramkę navi (radia), bo wtedy jest lepsze dojście i widać zaczepy od góry, można tam bezproblemowo wsadzić srubokręcik, podważać i wyczepiać :), sprawdzone przed chwilą :fajny

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie o ramkę i jej podobne elementy. Ile rożnych kolorów carbonow jest? Teraz kompletuje taki zestaw. Mam ciemne karbonowe (typ 1) listwy (trendline). Dokupiłem całość tez karbon ale jaśniejszy (typ 2). Później kupiłem szufladki i okazało się, ze jest inny jeszcze karbon (srebro z czarnymi kropkami - typ 3). teraz zakupiłem kolejne szufladki na allegro, ale zaczynam się zastanawiać ile tych typów carbonow było. Wcześniej miałem comfortline i wydaje mi się, ze carbony były jeszcze jaśniejsze (typ 4) od tych, które ostatnio kupiłem.

 

Może zna ktoś link do strony z wszystkimi możliwymi kolorami?

 

Kamil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

witaj kamil

co powiesz na zamiane ??

może wymienimy się fotkami bo ja też kupiłem inny odcień szufladek niż cała reszta listew trendline'a dookoła :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie , czy te schowki są w wersji Comfortline bo w mojej się nie otwierają.Ruszają się te przednie panele ale się nie wysuwają.

Czyli albo zepsute albo nie występują.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak są to musza się wysuwać, czyli masz coś uszkodzone

jak ich nie było seryjnie to była cała listwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli czeka mnie demontaż tych szufladek i sprawdzenie co jest nie tak.

Chyba że źle je próbuje otwierać , ale chyba powinny się otworzyć po naciśnieciu a próbowałem już naciskać w różnych miejscach i ruszać nimi na boki i nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinny się otworzyć po delikatnym naciśnieciu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warto je wyjac i obejrzec. Albo jest cos do srodka wlozone i blokuje ich wyjscie, albo zawadzaja o sasiednie listwy. Sila, ktora je wysuwa jest w pierwszym etapie bardzo slaba i niewiele trzeba, aby sie zablokowaly. Zobaczyc, czy delikatne podwazenie cos pomoze. Jesli nie, to je wyjmij i obejrzyj, moze sprezyna sie wypiela lub cos nie tak z mechanizmem zapadkowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj próbowałem podważać i wysuwać delikatnie ale nie udało mi się.

Dziwne że obie szufladki się popsuły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wojtas właśnie wróciłem z garażu naprawiłem swoje szufladki wiesz co miałem wizytówki pospadały i się przycinało. Wiec tak "wszystko palcami'' wyjąć ramkę od radia zacznij od lewego dolnego rogu śmiało jednostajnym ruchem i tak w koło wypnij kostkę od sygnalizacji poduszki potem wyjąć ramkę od awaryjnych do siebie i w gore potem szufladki musisz je wypiąć po oby stronach szufladki są takie bolce które nie pozwalają się wysuną do końca od środka przy awaryjnej musisz najpierw zew strona potem wew strona odgiąć ona się podniesie do góry i zajrzyj do środka czy coś nie leży tam jak będziesz musiał ja wyciągnąć całkiem to od spodu jest taka blaszka musisz ja wypiąć w dól a jak nie to pinceta i wyjąć co tam wpadło tam jest taki mały bolec w środku jak poświecisz sobie latarka nie przestaw go bo szuflada się nie zamknie

 

po obiedzie pójdę zrobić foty to dodam jak co pisz na PW podam ci numer to dzwoń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poradziłem sobie już z tymi schowkami. Do tego co opisał "wolintom" dodam jeszcze co trzeba zrobić aby wyjąć całkowicie ten moduł z szufladkami.

Żeby chciało wyjść to po wykonaiu wszystkich czynności które opisał kolega trzeba jeszcze zdjąć wszystkie karbonowe plastiki w koło czyli obudowę liczników , listwę po stronie pasażera i podstawa tą małą listewkę nad schowkami , tam są 2 śruby mocujące. Po odkręceniu tych śrubek to już wychodzi samo. U mnie były monety za szufladkami i to one blokowały.

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności