kzarczyn Zgłoś #1 Napisano 17 Listopada 2009 Witam Miałem ostatnio pomiar ciśnienia sprężania i wyszło mi 20, 32, 30 , 32. Niestety nie miałem próby olejowej, ale najprawdopodobniej pierścienie mi puszczają. Olej leje się z odmy i nie mogę tego uszczelnić. Czy można wymienić pierścienie tylko na jednym tłoku i ile taki zabieg by kosztował? Nie chcę się pchać w remont silnika, a jedynie w tymczasową naprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fucker Zgłoś #2 Napisano 3 Grudnia 2009 Nawet wymieniając tylko pierścienie na jednym cylindrze cena takiej operacji nie znacznie spadnie. I tak trzeba rozkopać silnik, więc lepiej przy okazji wszystkie wymienić. I na nowo dotrzeć zawory i wymienić gumki. Na pewno się poprawi, chyba, że już są widoczne rysy na tulei. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 3 Grudnia 2009 zgadzam sie z kolega FUCKER jesli juz rozbierasz silnik to zrób mu przeglad i powyminiaj zuzyte czesci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #4 Napisano 3 Grudnia 2009 Poza tym zastanów sie co moze być przyczyną zużycia pierścieni tylko jednego tłoka,jak zakładasz. Może problem lezy gdzie indziej np. po stronie zaworu lub uszczelki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0707 Zgłoś #5 Napisano 3 Grudnia 2009 Może problem lezy gdzie indziej np. po stronie zaworu lub uszczelki? Dokładnie. Najpierw sprawdź głowicę bo to ona może być powodem i wtedy będziesz wiedział czy wymieniać pierścienie czy nie.(A jak już to wszystkie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #6 Napisano 3 Grudnia 2009 To może jeszcze rurke natrysku oleju na denko tłoka czyli inaczej wszystko posprawdzaj po kolei najlepiej z kimś kto chcenaprawić autko a nie odp.... robote. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fucker Zgłoś #7 Napisano 3 Grudnia 2009 Przeważnie się nadpalają zawory i gniazda wydechowe, a pomaga im ponowne dotarcie pasta diamentową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #8 Napisano 4 Grudnia 2009 To może poleci ktoś jakiegoś fachowca od diesli w Warszawie (lub Chełmie), który zna się na rzeczy? Ja do tej pory trafiam na samych ściemniaczy i rzeźbiarzy. Jeden to chciał mi już silnik wymieniać bo akurat miał taki do sprzedania, inny kazał sprzedać auto Rumunom żeby sobie kapustę na targ wozili, a jeszcze inny wymienił mi pół samochodu bez pytania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #9 Napisano 4 Grudnia 2009 zapytaj w grupie regionalnej może ktoś ci pomoże ew kolega marewel jest z chełma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach