mielke Zgłoś #21 Napisano 3 Marca 2011 tam są diody to raczej jak coś może być elektronika a tak z ciekawości a vr jakie powinno być ciśnienie oleju? 2 bary przy 2000 obrotów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #22 Napisano 3 Marca 2011 (edytowane) u mnie NIE MIGA To kabelek od czujnika do masy i powinna migać(czyli czujnik walnięty albo zapchany) a jak nadal nie miga to albo przewód albo dioda. Diody też po latach padają, u mnie nie migała od wody bo sie spaliła. Możesz podmienic na tą od wody są takie same,ważne tylko aby nie pomylić długości drucików czyli plus i minus bo wtedy to nawet dobra migać nie będzie. Edytowane 3 Marca 2011 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #23 Napisano 3 Marca 2011 (edytowane) tak z ciekawości a vr jakie powinno być ciśnienie oleju? Takie same jak w każdym innym vw, jak przekracza 6 barów przy odcince to pompa do wymiany mi kontrolka milczy ( na zapłonie się nie zapala) Mam 2 liczniki do vr6, w jednym miga po włączeniu zapłonu, w drugim nie. Przy pracującym silniku kontrolki oleju działają jak powinny To kabelek od czujnika do masy i powinna migać Jak dobrze pamiętam to odwrotnie, obwód zamyka się jak jest ciśnienie oleju? Edytowane 3 Marca 2011 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
synu Zgłoś #24 Napisano 11 Kwietnia 2011 Witam, mam problem z moim VR6 (passat B3) Otóż, gdy silnik jest zimny, chodzi miękko i płynnie. Gdy dostanie temperaturę powyżej 50 stopni, zaczyna charczeć łańcuch. Generalnie myślałem, że czas na rozrząd ale może to wina oleju lub pompy oleju? Dziwne jest to, że dopiero po rozgrzaniu łańcuch zaczyna dawać o sobie znać. Pomożecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #25 Napisano 11 Kwietnia 2011 Witam, mam problem z moim VR6 (passat B3) Otóż, gdy silnik jest zimny, chodzi miękko i płynnie. Gdy dostanie temperaturę powyżej 50 stopni, zaczyna charczeć łańcuch. Generalnie myślałem, że czas na rozrząd ale może to wina oleju lub pompy oleju? Dziwne jest to, że dopiero po rozgrzaniu łańcuch zaczyna dawać o sobie znać. Pomożecie? pompę sprawdzisz przez sprawdzenie ciśnienia oleju ale może to być też zawalony ssak lub napinacz powiedział papa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ostry555 Zgłoś #26 Napisano 12 Kwietnia 2011 Witam, Mam Passata z 1997 roku 1.6 kAT. Ostatnio zapaliła mi się kontrolka od cisnienia oleju. Pierwsze co zmieniłem olej na takim co jeźdze od kiedy kupiłem czyli Castrol 15w40. Niestey nic nie pomogło. Byłem u mechanika zmierzyliśmy ciśnienie i na biegu jałowym cisnienie waha sie od 2,2-2,5 bara natomiast przy 3,5 bara. Mechanik zaproponował w 1 kolejności wymienić czujnik. Natomaist wczoraj przy dużych opadach kontrolka zapalała mi się przy wyższych obrotach ok 4 tys. a gdy obroty spadały do poniżej 2 tys wyłączała się. A gdy samochód postał przy obfitym deszczu ok 2 godzin to poźniej już nie było takiej reguły. Co chwile się włączało. Wydaje mi się że silnik głośniej pracuje i dosyć dziwnie sycze. Przegladając rózne wątki na temat cisnienia zauważyłem że wymiana rozrządu może mieć coś wspólnego z tym. Rozrząd wymieniany był przed zimą. Proszę o pomoc bo sam już nie wiem co to może być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach