Skocz do zawartości
stempel72

Miga kontrolka ciśnienia oleju VR6.

Rekomendowane odpowiedzi

tam są diody to raczej jak coś może być elektronika a tak z ciekawości a vr jakie powinno być ciśnienie oleju?
2 bary przy 2000 obrotów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie NIE MIGA

To kabelek od czujnika do masy i powinna migać(czyli czujnik walnięty albo zapchany) a jak nadal nie miga to albo przewód albo dioda. Diody też po latach padają, u mnie nie migała od wody bo sie spaliła. Możesz podmienic na tą od wody są takie same,ważne tylko aby nie pomylić długości drucików czyli plus i minus bo wtedy to nawet dobra migać nie będzie.

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak z ciekawości a vr jakie powinno być ciśnienie oleju?

Takie same jak w każdym innym vw, jak przekracza 6 barów przy odcince to pompa do wymiany

 

mi kontrolka milczy ( na zapłonie się nie zapala)

Mam 2 liczniki do vr6, w jednym miga po włączeniu zapłonu, w drugim nie. Przy pracującym silniku kontrolki oleju działają jak powinny

 

To kabelek od czujnika do masy i powinna migać

Jak dobrze pamiętam to odwrotnie, obwód zamyka się jak jest ciśnienie oleju?

Edytowane przez monter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z moim VR6 (passat B3) Otóż, gdy silnik jest zimny, chodzi miękko i płynnie. Gdy dostanie temperaturę powyżej 50 stopni, zaczyna charczeć łańcuch. Generalnie myślałem, że czas na rozrząd ale może to wina oleju lub pompy oleju? Dziwne jest to, że dopiero po rozgrzaniu łańcuch zaczyna dawać o sobie znać. Pomożecie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam problem z moim VR6 (passat B3) Otóż, gdy silnik jest zimny, chodzi miękko i płynnie. Gdy dostanie temperaturę powyżej 50 stopni, zaczyna charczeć łańcuch. Generalnie myślałem, że czas na rozrząd ale może to wina oleju lub pompy oleju? Dziwne jest to, że dopiero po rozgrzaniu łańcuch zaczyna dawać o sobie znać. Pomożecie?
pompę sprawdzisz przez sprawdzenie ciśnienia oleju ale może to być też zawalony ssak lub napinacz powiedział papa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ostry555

Witam,

Mam Passata z 1997 roku 1.6 kAT. Ostatnio zapaliła mi się kontrolka od cisnienia oleju. Pierwsze co zmieniłem olej na takim co jeźdze od kiedy kupiłem czyli Castrol 15w40. Niestey nic nie pomogło. Byłem u mechanika zmierzyliśmy ciśnienie i na biegu jałowym cisnienie waha sie od 2,2-2,5 bara natomiast przy 3,5 bara. Mechanik zaproponował w 1 kolejności wymienić czujnik. Natomaist wczoraj przy dużych opadach kontrolka zapalała mi się przy wyższych obrotach ok 4 tys. a gdy obroty spadały do poniżej 2 tys wyłączała się. A gdy samochód postał przy obfitym deszczu ok 2 godzin to poźniej już nie było takiej reguły. Co chwile się włączało. Wydaje mi się że silnik głośniej pracuje i dosyć dziwnie sycze. Przegladając rózne wątki na temat cisnienia zauważyłem że wymiana rozrządu może mieć coś wspólnego z tym. Rozrząd wymieniany był przed zimą. Proszę o pomoc bo sam już nie wiem co to może być.:dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności