baliosia Zgłoś #21 Napisano 10 Stycznia 2011 (edytowane) Witam! Dzisiaj zaślepiłem EGR na górze (5). Mam wrażenie że silnik lepiej pracuje, o dziwo przestał dymić, nawet przy przegazówkach Zastanawiam się nad całkowitym wywaleniem tego EGRa...łącznie z czujnikiem i wężykami... Potwierdźcie tylko czy to "6" i "EGR" z poniższych fotek. Dzięki za zainteresowanie tematem Edytowane 10 Stycznia 2011 przez baliosia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciyk Zgłoś #22 Napisano 10 Stycznia 2011 to co zaznaczyłeś na zdjęciu jako egr to jest tylko zaworek który nim steruje, bodajże nazywa się N18, jak wywalisz ten wężyk "6" to musisz potem zaślepić ten króciec na którym się znajduje,bo będziesz miał problem z serwem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spiczi Zgłoś #23 Napisano 10 Stycznia 2011 Minusem zaślepienia EGR jest (na ogół) dłuższe nagrzewanie silnika, a plusy to wiadomo: silnik oddycha czystym powietrzem, dodatkowo jeśli turbina bierze troche oleju to zapobiegamy dalszemu zaklejaniu kolektora dolotowego przez mieszanine sadzy i oleju. Zerknij np. tu :http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=51401&start=90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #24 Napisano 10 Stycznia 2011 (edytowane) "...musisz potem zaślepić ten króciec..." Witam! No wiadomo że trzeba zaślepić Wiem że EGR jest nad turbiną zamocowany, tak tylko opisałem ten czujnik, sorry jeśli kogoś w błąd wprowadziłem. Przy okazji... podkręcał ktoś z was Garretta T2? Podobno jest tam jakaś śruba do regulacji ciśnienia doładowania... wiecie może w którym miejscu? P.S. Przy montażu MBC gdzie zamontować zegar do pomiaru ciśnienia doładowania? P.S.2 Dzięki spiczi już wcześniej przeryłem tamto forum Po zdjęciu węża miałem ślady oleju jak na foto, myślę że tragedii nie ma. Dzisiaj jak jeździłem to praktycznie żadnego dymu z wydechu... Jeszcze kata wywalić, może zwiększę dawkę na pompie (szkoda że to eko a nie lda - swoją drogą ciekawe czy w serwisie samą górę można kupić) Pozdro i dzięki za info Edytowane 10 Stycznia 2011 przez baliosia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spiczi Zgłoś #25 Napisano 10 Stycznia 2011 U mnie turbina troche oleju łyka i przez odme też coś daje troche olejem i powiem ze jak odkręciłem kolektor to te środkowe kanały były dość mocno zasyfione, syf był też w głowicy, ale tam nie miałem odwagi ruszać. Teraz wiem ze sadza nowa nie leci, a olej który się dostaje jakoś się spali. Co do góry pompy z lda to zerknij tu:http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=56466 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach