walus501 Zgłoś #1 Napisano 14 Listopada 2009 (edytowane) Co to jest i do czego to służy?? dodam ze to jest na silniku Edytowane 14 Listopada 2009 przez walus501 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawomir.marczak Zgłoś #2 Napisano 14 Listopada 2009 sprecyzuj skąd to zdjęcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #3 Napisano 14 Listopada 2009 Czujnik spalania stukowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin724 Zgłoś #4 Napisano 14 Listopada 2009 Czujnik spalania stukowego. dokładnie, dokręca się go kluczem dynamometrycznym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #5 Napisano 14 Listopada 2009 ma on jakis wpływ na prace silnika?? czy z niego mogą spaliny się wydostawać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #6 Napisano 14 Listopada 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #7 Napisano 14 Listopada 2009 a zdjecia zrobiła w swoim samochodzie bo zauważyłem ze jest to pęknięte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #8 Napisano 14 Listopada 2009 Spaliny się nie wydostaną, koryguje zapłon gdy wystapi spalanie stukowe też mam pękniety i działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #9 Napisano 14 Listopada 2009 a jak by sie zalał woda to mogło by go to uszkoczic? ---------- Post added at 23:27 ---------- Previous post was at 23:10 ---------- i jakie sa objawy popsutego takiego czujnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #10 Napisano 14 Listopada 2009 Ma on wpływ na kąt zapłonu ,wiec jeśli auto nie wkręca sie na obroty i przydławia się przy wciskaniu gazu może on mieć na to wpływ, najlepszym sposobem to odpięcie wtyczki i sprawdzanie czy coś się zmieniło, a najważniejsze to przykręcenie go momentem 20Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #11 Napisano 15 Listopada 2009 czyli uszkodzony taki czujnik moze wpłynąć na okopcone swiece? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barti2012 Zgłoś #12 Napisano 1 Lutego 2010 mam pytanie tu chodzi o ten czujnik?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #13 Napisano 1 Lutego 2010 barti2012 - to jest czujnik ciśnienia paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barti2012 Zgłoś #14 Napisano 1 Lutego 2010 a moze przez to łykac PB i LPG ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #15 Napisano 1 Lutego 2010 a moze przez to łykac PB i LPG ?? Nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barti2012 Zgłoś #16 Napisano 1 Lutego 2010 Wiesz niedawno stalem sie posiadaczem pasacika i ostatnio zobaczylem ze ten czujnik nie ma zadnego wezyka podlaczonego, pogrzebalem troche w silniku i znalazlem zaslepiony wezyk ktory wychodzi od listwy wtryskiwaczy i podejzewam ze to on ma byc tam do tego czujnika włożony? dobrze mysle?? Moga byc jakies objawy tego ze ten wezyk jest teraz tak zaslepiony?? Druga sprawa;( Gdy jade na LPG to spala mi jednoczesnie PB;/ co prawda PB troszke mniej pobiera ale jednak to jest dodatkowy koszt jazdy, a tak przeciez nie moze byc w koncu na gazie chodzi o to zeby jak najtaniej przebywac km;D co moze byc przyczyna ze mi spala i to i to?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #17 Napisano 1 Lutego 2010 Po czym wnioskujesz że pali ci też PB ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #18 Napisano 1 Lutego 2010 Ten czujnik powinien być połączony przewodem z listwą wtryskową. Służy to tylko i wyłącznie do chłodzenia silnika po zgaszeniu! nie ma żadnego wpływu na pracę silnika, tym bardziej na spalanie pb. Na listwie wtryskowej jest regulator ciśnienia paliwa, jak będzie uszkodzony to może spalać paliwo w czasie jazdy na lpg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barti2012 Zgłoś #19 Napisano 1 Lutego 2010 Po czym wnioskujesz że pali ci też PB ??? bo skazówka spadala w dol jak jechalem na lpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #20 Napisano 1 Lutego 2010 Służy to tylko i wyłącznie do chłodzenia silnika po zgaszeniu! nie ma żadnego wpływu na pracę silnika Czy aby na pewno ... To raczej jest dysza rozruchowa,widać króciec na wężyk tylko wężyka brak,pewnie zawór puszczał paliwo i ktoś odpiął i zaślepił wężyk-powinien iść z listwy wtryskowej.... Tomek masz pewnie na myśli czujnik termiczny co włącza wentylator no ale do niego to idzie pojedyńczy kabelek a nie kostka jaką widać na zdjęciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach