Skocz do zawartości

slawomir.marczak

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O slawomir.marczak

  • Urodziny 25.02.1962

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławomir
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1994
  1. A powinny mieć wkręt - bo on daje masę. Sprawdź to. ---------- Dodano o 20:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:12 ---------- Zwłaszcza tył za kierowcą - bo tam jest przejście z przodu na tył i prawą stronę.
  2. Czy długo działająca pompka (z pól minuty) po otwarciu drzwi przy pomocy centralnego zamka może mieć przyczynę w źle działającym mikrostyku w którymś z siłowników drzwi? Bolce w drzwiach w górze, drzwi otwarte a pompka pracuje nadal. Na wyciągniętej pompce otwarłem zamki. Otworzyły się ale pompka pracuje nadal. Odłączyłem przewód podciśnieniowy i króciec w pomce zatkałem palcem. Pompka nadal pracuje. Wniosek, że nie problem z ciśnieniem - tylko z mikrostykami. Dobrze kombinuje? Czeka mnie wymiana siłowników? Czy można naprawić mikrostyki? Podpowiedzcie - please.
  3. Przód i tył: 3A0837225A - klamka wew. lewa 3A0837226A - klamka wew. prawa wg ETKI są takie same
  4. S w numerze VIN to rocznik 1995 i 042112 jest mniejsze od 300 000 czyli pozycja nr1 - 1H0907379D
  5. S to rocznik 1995r a T to 1996r a ostatnie cyfry to od lub do jakiego numeru nadwozia ---------- Post added at 23:08 ---------- Previous post was at 23:06 ---------- dla mojego Paska to jest 1H0907379D a mój jest 1994 i końcówka numeru 146265 ---------- Post added at 23:09 ---------- Previous post was at 23:08 ---------- ważny też jest jaki to jest ABS mój to TEVES Mk IV ---------- Post added at 23:13 ---------- Previous post was at 23:09 ---------- Poszukaj na forum o kontrolce ABS bo nie zawsze przyczyną jest sterownik U mnie wymiana strownika nic nie dała. Przyczyną mogą być zawory w pompie ABS, przekaźniki itp
  6. pierwsza i trzecia do nr 3A-S-300 000 a druga i czwarta od nr 3A-T-000 0001 trzecia i czwarta dla poj. z ukladem eds
  7. Były takie numery: 1H0907379D 3A0907379B 1H0907379E 3A0907379C wszystko zależy od numeru nadwozia
  8. Zaraz zaraz - przekażnik nr 21 - jest właśnie od kierunkowskazów i świateł awaryjnych - więc to musisz posprawdzać a nie olej.
  9. U mnie woda pojawiała się przez uszczelki na kloszach lamp zespolonych. Gromadziła się w dolnej części klosza i przelewała przez otwór w błotniku. Trochę silikonu i wszystko wyschło. Sprawdzcie też wężyki odprowadzające wodę z szyberdachu, jeśli takowy macie. Wysunięte z otworów wprowadzają wodę do bagażnika.
  10. Spotkałem się z problemem. że w ETKA7 nie można odczytać informacji o VIN Skoda. Czy coś jest nie tak z Etką? Czy z numerem VIN - TMBCA61Z0AC000977? Jeżeli z Etką to poproszę o odkodowanie.
  11. Przy podobnej awarii ABS-u rzeczywiście występowało uderzenie w pedał. Pomogła tylko wymiana pompy ABS. Teraz uderzenia brak.
  12. Niestety, musisz zaleźć kogoś kto Ci się podepnie z Vagiem. Mój przypadek był odwrotny i wszystkie szukania przyczyny bez VAG-u były bezskuteczne. Winne były elektrozawory w pompie ABS i VAG to wykazał. Wymiana pompy ABS naprawiła wszystko.
  13. Mój z fabryki wyjechał na 7Jx15 ET37, a teraz jeżdzę na 6,5Jx15 - więc tak też może być
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności