-
Liczba zawartości
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O slawomir.marczak
- Urodziny 25.02.1962
Informacje osobiste
-
Imię
Sławomir
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lublin
Samochód
-
Silnik
B4 2.0 115KM (2E)
-
Rok produkcji
1994
-
slawomir.marczak obserwuje zawartość → wewnętrzne klamki, Sterownik ABS, Woda w bagażniku i oraz 7 innych
-
Oświetlenie wnętrza passat B3 jak podłaczyć lampki tył
slawomir.marczak odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
A powinny mieć wkręt - bo on daje masę. Sprawdź to. ---------- Dodano o 20:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:12 ---------- Zwłaszcza tył za kierowcą - bo tam jest przejście z przodu na tył i prawą stronę. -
Czy długo działająca pompka (z pól minuty) po otwarciu drzwi przy pomocy centralnego zamka może mieć przyczynę w źle działającym mikrostyku w którymś z siłowników drzwi? Bolce w drzwiach w górze, drzwi otwarte a pompka pracuje nadal. Na wyciągniętej pompce otwarłem zamki. Otworzyły się ale pompka pracuje nadal. Odłączyłem przewód podciśnieniowy i króciec w pomce zatkałem palcem. Pompka nadal pracuje. Wniosek, że nie problem z ciśnieniem - tylko z mikrostykami. Dobrze kombinuje? Czeka mnie wymiana siłowników? Czy można naprawić mikrostyki? Podpowiedzcie - please.
-
Przód i tył: 3A0837225A - klamka wew. lewa 3A0837226A - klamka wew. prawa wg ETKI są takie same
-
S w numerze VIN to rocznik 1995 i 042112 jest mniejsze od 300 000 czyli pozycja nr1 - 1H0907379D
-
S to rocznik 1995r a T to 1996r a ostatnie cyfry to od lub do jakiego numeru nadwozia ---------- Post added at 23:08 ---------- Previous post was at 23:06 ---------- dla mojego Paska to jest 1H0907379D a mój jest 1994 i końcówka numeru 146265 ---------- Post added at 23:09 ---------- Previous post was at 23:08 ---------- ważny też jest jaki to jest ABS mój to TEVES Mk IV ---------- Post added at 23:13 ---------- Previous post was at 23:09 ---------- Poszukaj na forum o kontrolce ABS bo nie zawsze przyczyną jest sterownik U mnie wymiana strownika nic nie dała. Przyczyną mogą być zawory w pompie ABS, przekaźniki itp
-
pierwsza i trzecia do nr 3A-S-300 000 a druga i czwarta od nr 3A-T-000 0001 trzecia i czwarta dla poj. z ukladem eds
-
Były takie numery: 1H0907379D 3A0907379B 1H0907379E 3A0907379C wszystko zależy od numeru nadwozia
-
dioda oleju zapala się i piszczy buzer
slawomir.marczak odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
Zaraz zaraz - przekażnik nr 21 - jest właśnie od kierunkowskazów i świateł awaryjnych - więc to musisz posprawdzać a nie olej. -
U mnie woda pojawiała się przez uszczelki na kloszach lamp zespolonych. Gromadziła się w dolnej części klosza i przelewała przez otwór w błotniku. Trochę silikonu i wszystko wyschło. Sprawdzcie też wężyki odprowadzające wodę z szyberdachu, jeśli takowy macie. Wysunięte z otworów wprowadzają wodę do bagażnika.
-
Napiecie zasilania ABS - błąd
slawomir.marczak odpowiedział walus501 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Przy podobnej awarii ABS-u rzeczywiście występowało uderzenie w pedał. Pomogła tylko wymiana pompy ABS. Teraz uderzenia brak. -
Co to jest? i do czego służy? 2.0 2E
slawomir.marczak odpowiedział walus501 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
sprecyzuj skąd to zdjęcie -
ABS działa tylko na zimnym aucie :(
slawomir.marczak odpowiedział mariuszlen → na temat → Hamulce, felgi, opony
Niestety, musisz zaleźć kogoś kto Ci się podepnie z Vagiem. Mój przypadek był odwrotny i wszystkie szukania przyczyny bez VAG-u były bezskuteczne. Winne były elektrozawory w pompie ABS i VAG to wykazał. Wymiana pompy ABS naprawiła wszystko. -
Jakie parametry alufelg do B4?
slawomir.marczak odpowiedział skcrack → na temat → Hamulce, felgi, opony
Mój z fabryki wyjechał na 7Jx15 ET37, a teraz jeżdzę na 6,5Jx15 - więc tak też może być