mielke Zgłoś #21 Napisano 16 Marca 2010 F jest następcą C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #22 Napisano 17 Marca 2010 (edytowane) Rozumiem,że w razie czego mogę założyć C w zamian F.Czy dobrze myślę? Edytowane 17 Marca 2010 przez animalx Przejęzyczenie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mner Zgłoś #23 Napisano 9 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam, Jestem w trakcie zakupu zaworka N75 i spotkałem się z dwoma rodzajami typu, który do mnie pasuje. Wizualnie to jeden ma taką aluminiową objemkę w miejscu gdzie ten biały koniec łączy się z czarną obudową a drugi nie ma takiej objemki. Obydwa określane są jako 1J0 906 627 A (i to mi odpowiada - wiem że oryginalnie mój model Pasia ma inna wtyczkę ale mam już to przerobione), różnią się numerami katalogowymi firmy Pierburg z objemką to: 7.22903.25.0 a bez objemki: 7.02184.01.0. I tu moje pytanie, który lepiej kupić? czy jest wogóle jakaś różnica pomiędzy nimi np. w trwałości, może ktoś używał i ma jakieś zdanie w tym temacie. ?? Niby wszędzie piszą że ten model bez objemki jest nowszy ale nie zawsze nowszy znaczy lepszy ..... A tak wyglądają: Edytowane 9 Kwietnia 2010 przez mner Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passsat Zgłoś #24 Napisano 11 Kwietnia 2010 PODEPNE SIE tez jestem na kupnie zawora cisnienia i prosze mi cos poradzic silnik AFN stary zaworek ma nr 1H0 906 627 A taki jak tu http://www.allegro.pl/item989856570_zawor_regulacji_turbo_n75_tdi_vw_pierburg.html cena 239,00 zł a kumpel w takim samym aucie ma 1J0 906 627 A taki jak tu http://www.allegro.pl/item996207450_zawor_cisnienia_turbiny_n75_egr_audi_vw_tdi_oryg.html 145,00 zł prosze mi wyjasnic jaki wkoncu mam kupic ? a zmieniam bo najprawdopodobniej padł bo turbo czyszczone a nadal przeładowywuje i nie ciagnie jak dawniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #25 Napisano 11 Kwietnia 2010 prosze mi wyjasnic jaki wkoncu mam kupic ? Poczytaj i sam zdecyduj. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=28143&highlight=zamiana+1H0+na%2A+1J0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passsat Zgłoś #26 Napisano 11 Kwietnia 2010 GURAL tam jest tylko opisane o wtyczce to juz czytalem mam nawet przejsciowke ale mi chodzi o to czy jak wezme ten tanszy bedzie jakas roznica w pracy tej turbiny? jest bardziej zawodny? czy jak to jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #27 Napisano 11 Kwietnia 2010 ale mi chodzi o to czy jak wezme ten tanszy bedzie jakas roznica w pracy tej turbiny? Nie czytałeś dokładnie. Jeśli ktoś chce zamienić zawór o oznaczeniu 1H0 906 627 A na 1J0 906 627. Dla niewtajemniczonych to ten sam zawór, różni się jedynie wtyczką i jest o połowę tańszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach