Skocz do zawartości
buxi

Szarpanie na półsprzęgle,przy ruszaniu po dodaniu gazu,na biegu jałowym,auto sprawne!

Rekomendowane odpowiedzi

komplet sprzęgła z dwumasą kosztował mnie około 2200zł, a wymieniałem sam. do AVB sprzęgło jest tańsze, nie wiem jak do AKN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczne objawy jak autor tematu aż tu w zeszłym tygodniu przy redukcji na bieg 2 sprzęgło się skończyło...

 

Powinienem odebrać dzisiaj samochód, napiszę jakie wrażenia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mi czasami szarpię na rozgrzanym silniku przy ruszaniu? co może być nie tak?
Ma ktoś jakiś pomysł co sprawdzić? I czemu szarpie powiedzmy po setnym ruszeniu w korku? Wcześniej nie szarpie nawet gdy silnik też jest rozgrzany? Za setnym ruszeniem zaczynają się kangury przy ruszaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oledzy mam taki problem mianowicie rano jak wyjeżdżam z garażu przez pierwsze 2/3 ruszenia z miejsca autem lekko szarpie.Później jak złapie temp.problem odrazu ustaje Co to może być? Dadam,że kąplet sprzęgła był wymieniany jakieś 10tys. temu a dwumas w tym czasie był w idealnym stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie występuje podobny objaw z tym, że tylko na rozgrzanym silniku i po kilku (kilkunastu) ruszeniach gdzies w korku. jest jakis sposób (oprócz wymiany sprzęgła i dwumasy oczywiście) żeby temu zaradzić? aż strach pomyśleć co się będzie działo jak przyjdą upały:) pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jest jakis sposób (oprócz wymiany sprzęgła i dwumasy oczywiście) żeby temu zaradzić?
czy Ty kolego myślisz, że ja i tysiące ludzi wymieniających sprzęgła w samochodach są idiotami i nie mają co robić z kasą? zapewniam Cię, że nikt nie wymienia sprzęgła dla rozrywki. tą wcale nie małą kasę można by było przeznaczyć na miliony innych przyjemności, a nie sprzęgło, którego nie trzeba wymieniać :wkurzony

 

 

 

edit: zawsze możesz zmienić auto:sciana

Edytowane przez golab21

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Ma ktoś jakiś pomysł co sprawdzić? I czemu szarpie powiedzmy po setnym ruszeniu w korku? Wcześniej nie szarpie nawet gdy silnik też jest rozgrzany? Za setnym ruszeniem zaczynają się kangury przy ruszaniu.

Przerabiam to samo. Na Forum jest sporo zapytań w tym temacie. Najciekawsze jest to, że dotyczy głownie AVF 2001 rocznik.

Tu masz skopiowane pytanie i odpowiedź na Twój problem.

*****

W swoim 3BG mam podobny problem z szarpiacym sprzeglem - narazie dzieje sie to zadko ale jednak sie zdarza (mysle ze przy przebiegu 22 tys nie powino tak sie dziac)

Pomeczylem troszke serwis VW i wkoncu jeden z mechanikow sie przyznal ze to wada fabryczna!!! mieli szkolenie na ten temat i jest to opisane w jakims wewnetrznym biuletynie VW pod nr TPL-2013708/1

Co wiecej mowil ze wymiana sprzegla na takie same nic nie da bo problem powroci poprostu ta czesc ma wade konstrukcyjna.

Mechanik mowil ze na szkoleniu polecali wzamian zamontowac nowszy element: "059 141 031 N"

Mam pytanie czy ktos ma dostep do dokumentu: TPL-2013708/1 ?

Majac ten dokument staralbym sie o naprawe na koszt VW.

Cena podana przez serwis nawet przy ich 70% udziale w kosztach czesci jest spora.

****

No i wszystko jasne.

Albo jeździć albo wymieniać cały układ przeniesienia napędu.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przerabiam to samo. Na Forum jest sporo zapytań w tym temacie. Najciekawsze jest to, że dotyczy głownie AVF 2001 rocznik.

Tu masz skopiowane pytanie i odpowiedź na Twój problem.

*****

W swoim 3BG mam podobny problem z szarpiacym sprzeglem - narazie dzieje sie to zadko ale jednak sie zdarza (mysle ze przy przebiegu 22 tys nie powino tak sie dziac)

Pomeczylem troszke serwis VW i wkoncu jeden z mechanikow sie przyznal ze to wada fabryczna!!! mieli szkolenie na ten temat i jest to opisane w jakims wewnetrznym biuletynie VW pod nr TPL-2013708/1

Co wiecej mowil ze wymiana sprzegla na takie same nic nie da bo problem powroci poprostu ta czesc ma wade konstrukcyjna.

Mechanik mowil ze na szkoleniu polecali wzamian zamontowac nowszy element: "059 141 031 N"

Mam pytanie czy ktos ma dostep do dokumentu: TPL-2013708/1 ?

Majac ten dokument staralbym sie o naprawe na koszt VW.

Cena podana przez serwis nawet przy ich 70% udziale w kosztach czesci jest spora.

****

No i wszystko jasne.

Albo jeździć albo wymieniać cały układ przeniesienia napędu.

Pozdrawiam

 

Czyli co wymiana kompletnego sprzęgła + koła dwumasowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności