Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy jak tak czytam to chyba nikt nie opisał takiego błędu a mianowicie, żadne te kombinacje np econ plus zamkniety obieg ... itp itd nic nie dają robię tak jak jest napisane i nic się nie dzieje oprogramowanie vag domowe jak i w firmie kupione za 20 tysi podobno nie może nawiązać komunikacji z klimatyzacją :( już rozkładam ręce a na domiar złego nawiew działa tylko na przód dam na szybę a dalej wieje na przód a na szybie cisza ;/ , pomóżcie koledzy bo mnie szlag trafi :dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc trzeba wyjąć panel i podłączyć przewód diagnostyki bezpośrednio, jeśli nie pójdzie to ubity panel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Więc trzeba wyjąć panel i podłączyć przewód diagnostyki bezpośrednio, jeśli nie pójdzie to ubity panel.

 

tylko wszystko co naciskam na wyswietlaczu sie zmienia tylko nie dzieje sie tak jak powinno ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na domiar złego nawiew działa tylko na przód dam na szybę a dalej wieje na przód a na szybie cisza ;/
Od poczatku tak masz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:bleble:bleblewitam ico pisalem pisałem myslałem ze ktos cos pomoże a tu d........ dzieki i tak na przyszlosc to jak sie wymienia pompe klimy i w filterku rozpreznym jest ciemny nalot cos podobne do grafitu to odrazu nowa chlodniczka osuszacz no i pompa z filterkiem rozpreznym i przy wylocie temperatura jest 2,4 stopnia i nioopisujcie pierduł pozdrawiam

 

---------- Dodano o 09:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:29 ----------

 

kolego opisz jeszcze raz co jest jesli jestes z Objazdy jak do Rowow to na priwat daj wiadomosc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to odrazu nowa chlodniczka osuszacz
Osuszacz teoretycznie powinno sie wymieniac co 2-4 lata, ale w praktyce nikt tego nie robi poki sie nic nie skopie. Chlodniczka, to masz na mysli ta duze chlodnice na przedzie auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem błędy 513 00,318 00 ale po waszych radach skasowałem został mi tylko 4FA czy przez to może klima mi nie chłodzić dodam że czynnik mam wiatrak chodzi tylko nie dmucha zimnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od poczatku tak masz?
nie od momentu odpiecia aku i kompa ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak sie dowiedziałem u dobrych ludzi to tak duza chlodniczka po awarij mocnej pompy jest do wymiany bo jak złapie syfu to nikt jej niewyczysci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie od momentu odpiecia aku i kompa ;/
O to nie wiem. Myslalem, ze ktos przerobil manualna na autmatyczma.

 

Jesli komp byl odlaczany to moze trzeba zrobic jakas adaptacje, moze jakis kabelek sie rozlaczyl, a moze bezpiecznik siadl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

blad 4b6.co on oznacza i jak z tego wybrnac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blad 4b6.co on oznacza i jak z tego wybrnac?

 

4b6- sygnał postoju wysyłany z urządzenia ABS do Climatronic.

 

Coś z pompą ABSu? :hmm Albo coś z komunikacją pomiędzy sterownikem ABS i klimą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na wstępie napisze iż nie mam najmniejszego zamiaru nikogo obrazić ani oczernić i czerpię dużo mądrości z tego forum, ale brnąc przez gąszcz postów, pytań i odpowiedzi w sumie w formie żartu bardziej, nasuwa mi się tako oto myśl.

 

Najczęstsze rady na forum.

1. może to a może tamto, mój kolega kolegi tak miał, ale w sumie to NIE WIEM !!!!

2. Zaraz po punkcie 1. występuje "użyj szukajki, to już było na forum, przeczytaj wątek od początku"

 

Z moimi problemami rzeczywiście rada kolegi Danek75 odnośnie przeczytania 58 stron wykładu czego kto NIE WIE o klimie dały jakieś pośrednie rezultaty, ale nikt konkretnie na pytania nigdy nie odpowiada. Przepraszam zdarza się :)

 

Nasuwa mi się kawał odnośnie używania wyszukiwarki na forum heheh

"Jasio mówi do Mamy, Tata wziął gazete i poszedł do kibla...

prawdopodobnie będzie srał bo czytać nie umie :)"

 

I ja się tak czuje jak srający Tata Jasia używając wyszukiwarki na forum bo szukać to ja chyba nie umie :)

Dlatego też z każdym pytaniem czytam godzinami posty nie mając odpowiedzi i bojąc się zadać pytanie, znając odpowiedź że to już było....

Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów a w szczególności Jarek1 który mi pomógł błyskawicznie z szybami :) !!!!!

 

Mam nadzieje że każdy odbierze to z uśmiechem na twarzy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety Jacku nikt na pelny etat tutaj nie pracuje i nie kazdy mial takie same problemy jak inni, wiec ciezko jest czasami cokolwiek doradzic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne rozumie to i nie ma problemu ale nie mogłem się powstrzymać żeby taki żarcik napisać heh. Zaraz pewnie i tak mnie ktoś potraktuje porządnie i pewnie zasłużyłem.... Przepraszam :)

 

Ale żarcik o Jasiu jest dobry co?? :)

 

A tak w temacie to Kody rozszyfrowane i auto od poniedziałku u mechanika, po lekturze forum kazałem też koniecznie wyczyścić filterki w wężach. oprócz tego nabijanie i naprawa wentylatora który nie chodzi nie wiedzieć czemu.

Oprócz klimy naprawiamy poziomowanie ksenonów i spryskiwacze ksenonów jak się uporam to dam znać co było i jakie działania.

 

Jacek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, nie obraź się, ale jak ja zadałem tu pytanie nt. wariowania wyświetlania temperatury zewnętrznej to nikt nie odpowiedział przez długi czas, bo nikt nie wiedział, i ja do tej pory chyba nie wiem co jest przyczyną...:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z moimi problemami rzeczywiście rada kolegi Danek75 odnośnie przeczytania 58 stron wykładu czego kto NIE WIE o klimie dały jakieś pośrednie rezultaty, ale nikt konkretnie na pytania nigdy nie odpowiada. Przepraszam zdarza się :)

 

Więc skoro przebrnąłeś przez te 58 stron, więc zauważyłeś, że po kilka razy pisze się to samo - by komuś odpowiedzieć na dany problem :fajny A jakbyś tu siedział tyle lat co ja i wielu innych - to w pewnym momencie byś się w końcu wkurwił... bo ile razy można to samo pisać :kwasny: Zresztą.... pogadamy za parę lat, jak na forum sobie posiedzisz i poczytasz :D

Kolejna rzecz - forum to nie "Wujek DOBRA RADA", że non stop ktoś siedzi i tylko trzaska odpowiedziami na prawo i lewo. Napisane jest prawie wszystko - wystarczy poszukać :fajny

Idź na inne fora i zobacz, ze tam jest podobnie. Tyle w tej kwestii :bry2

Edytowane przez Danek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz racje Danek75, po latach można się wkurzyć :) skończmy ten temat jak kogoś uraziłem to przepraszam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Potrzebuję pomocy w zdiagnozowaniu i naprawie problemu. Mam Passata b5 z klimatronikiem. Od jakiegoś czasu szwankował wiatrak dmuchawy. Raz wiało powietrze raz potrafił się wyłączyć. Samochód został odstawiony do elektronika. Rozebrał wentylator i okazało się że problemem niewłaściwej pracy była luźna kostka wentylatora. Podobno nadpaliły się styki w niej jak i w układzie/płytce sterowania która jest w dmuchawie.Wszystko zostało naprawione i powinno działać. Faktycznie działało ale do czasu - jakieś 60 km. Pojechałem w sobotę w trasę i nagle dmuchawa włączyła się na maksymalne obroty przy jednoczesnym wyłączeniu się sprężarki od klimatyzacji - nagle przestało wiać zimnym powietrzem. Pomimo iż klimatyzacja nie działała na wyświetlaczu cały czas palił się napis AUTO i wiało maksymalną siłą nadmuchu. Próba zmiany zarówno prędkości obrotów jak i temperatury nie wpływa na zmianę prędkości dmuchawy. Po przełączeniu na ECON również to samo - brak reakcji na zmianę prędkości nawiewu. Dopiero po wyłączeniu nawiewu na OFF i późniejszym włączeniu nadmuchu - bez względu czy to w tryb ECON czy AUTO (klimatyzacja się załącza) układ wentylacji działa przez jakiś czas - czasami 15 sekund czasami dłużej (działa zmiana prędkości dmuchawy) po czym znowu wentylator załącza się na maksymalne obroty i znowu nie można ich zmienić.

Dziś samochód zaprowadziłem powtórnie do elektryka i po sprawdzeniu stwierdzili iż to co zrobili jest ok i nie powinno przysparzać problemów. Kazali testować i jeśli nadal sytuacja się będzie powtarzała to przyjechać ponownie. Niestety wszystkie testy o których mówili przeprowadziłem i nic.

Oczywiście odczytałem błędy i wyświetla 4F9 - błąd powraca.

 

Czy ma ktoś pomysł co z tym fantem zrobić? Nadmienię iż szczotki są jeszcze ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi to śmierdzi na zwarcie ew. padł panel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności