robsONE20 Zgłoś #1161 Napisano 4 Lipca 2012 koledzy jak tak czytam to chyba nikt nie opisał takiego błędu a mianowicie, żadne te kombinacje np econ plus zamkniety obieg ... itp itd nic nie dają robię tak jak jest napisane i nic się nie dzieje oprogramowanie vag domowe jak i w firmie kupione za 20 tysi podobno nie może nawiązać komunikacji z klimatyzacją już rozkładam ręce a na domiar złego nawiew działa tylko na przód dam na szybę a dalej wieje na przód a na szybie cisza ;/ , pomóżcie koledzy bo mnie szlag trafi :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1162 Napisano 4 Lipca 2012 Więc trzeba wyjąć panel i podłączyć przewód diagnostyki bezpośrednio, jeśli nie pójdzie to ubity panel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robsONE20 Zgłoś #1163 Napisano 4 Lipca 2012 Więc trzeba wyjąć panel i podłączyć przewód diagnostyki bezpośrednio, jeśli nie pójdzie to ubity panel. tylko wszystko co naciskam na wyswietlaczu sie zmienia tylko nie dzieje sie tak jak powinno ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1164 Napisano 5 Lipca 2012 na domiar złego nawiew działa tylko na przód dam na szybę a dalej wieje na przód a na szybie cisza ;/Od poczatku tak masz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzygit56 Zgłoś #1165 Napisano 5 Lipca 2012 :bleblewitam ico pisalem pisałem myslałem ze ktos cos pomoże a tu d........ dzieki i tak na przyszlosc to jak sie wymienia pompe klimy i w filterku rozpreznym jest ciemny nalot cos podobne do grafitu to odrazu nowa chlodniczka osuszacz no i pompa z filterkiem rozpreznym i przy wylocie temperatura jest 2,4 stopnia i nioopisujcie pierduł pozdrawiam ---------- Dodano o 09:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:29 ---------- kolego opisz jeszcze raz co jest jesli jestes z Objazdy jak do Rowow to na priwat daj wiadomosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1166 Napisano 5 Lipca 2012 to odrazu nowa chlodniczka osuszaczOsuszacz teoretycznie powinno sie wymieniac co 2-4 lata, ale w praktyce nikt tego nie robi poki sie nic nie skopie. Chlodniczka, to masz na mysli ta duze chlodnice na przedzie auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olo11af Zgłoś #1167 Napisano 5 Lipca 2012 miałem błędy 513 00,318 00 ale po waszych radach skasowałem został mi tylko 4FA czy przez to może klima mi nie chłodzić dodam że czynnik mam wiatrak chodzi tylko nie dmucha zimnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robsONE20 Zgłoś #1168 Napisano 5 Lipca 2012 Od poczatku tak masz? nie od momentu odpiecia aku i kompa ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzygit56 Zgłoś #1169 Napisano 6 Lipca 2012 jak sie dowiedziałem u dobrych ludzi to tak duza chlodniczka po awarij mocnej pompy jest do wymiany bo jak złapie syfu to nikt jej niewyczysci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1170 Napisano 6 Lipca 2012 nie od momentu odpiecia aku i kompa ;/O to nie wiem. Myslalem, ze ktos przerobil manualna na autmatyczma. Jesli komp byl odlaczany to moze trzeba zrobic jakas adaptacje, moze jakis kabelek sie rozlaczyl, a moze bezpiecznik siadl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coyott Zgłoś #1171 Napisano 6 Lipca 2012 blad 4b6.co on oznacza i jak z tego wybrnac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1172 Napisano 6 Lipca 2012 blad 4b6.co on oznacza i jak z tego wybrnac? 4b6- sygnał postoju wysyłany z urządzenia ABS do Climatronic. Coś z pompą ABSu? :hmm Albo coś z komunikacją pomiędzy sterownikem ABS i klimą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekkutno Zgłoś #1173 Napisano 7 Lipca 2012 Na wstępie napisze iż nie mam najmniejszego zamiaru nikogo obrazić ani oczernić i czerpię dużo mądrości z tego forum, ale brnąc przez gąszcz postów, pytań i odpowiedzi w sumie w formie żartu bardziej, nasuwa mi się tako oto myśl. Najczęstsze rady na forum. 1. może to a może tamto, mój kolega kolegi tak miał, ale w sumie to NIE WIEM !!!! 2. Zaraz po punkcie 1. występuje "użyj szukajki, to już było na forum, przeczytaj wątek od początku" Z moimi problemami rzeczywiście rada kolegi Danek75 odnośnie przeczytania 58 stron wykładu czego kto NIE WIE o klimie dały jakieś pośrednie rezultaty, ale nikt konkretnie na pytania nigdy nie odpowiada. Przepraszam zdarza się Nasuwa mi się kawał odnośnie używania wyszukiwarki na forum heheh "Jasio mówi do Mamy, Tata wziął gazete i poszedł do kibla... prawdopodobnie będzie srał bo czytać nie umie :)" I ja się tak czuje jak srający Tata Jasia używając wyszukiwarki na forum bo szukać to ja chyba nie umie Dlatego też z każdym pytaniem czytam godzinami posty nie mając odpowiedzi i bojąc się zadać pytanie, znając odpowiedź że to już było.... Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów a w szczególności Jarek1 który mi pomógł błyskawicznie z szybami !!!!! Mam nadzieje że każdy odbierze to z uśmiechem na twarzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #1174 Napisano 7 Lipca 2012 Niestety Jacku nikt na pelny etat tutaj nie pracuje i nie kazdy mial takie same problemy jak inni, wiec ciezko jest czasami cokolwiek doradzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekkutno Zgłoś #1175 Napisano 7 Lipca 2012 Jasne rozumie to i nie ma problemu ale nie mogłem się powstrzymać żeby taki żarcik napisać heh. Zaraz pewnie i tak mnie ktoś potraktuje porządnie i pewnie zasłużyłem.... Przepraszam Ale żarcik o Jasiu jest dobry co?? A tak w temacie to Kody rozszyfrowane i auto od poniedziałku u mechanika, po lekturze forum kazałem też koniecznie wyczyścić filterki w wężach. oprócz tego nabijanie i naprawa wentylatora który nie chodzi nie wiedzieć czemu. Oprócz klimy naprawiamy poziomowanie ksenonów i spryskiwacze ksenonów jak się uporam to dam znać co było i jakie działania. Jacek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1176 Napisano 7 Lipca 2012 Kolego, nie obraź się, ale jak ja zadałem tu pytanie nt. wariowania wyświetlania temperatury zewnętrznej to nikt nie odpowiedział przez długi czas, bo nikt nie wiedział, i ja do tej pory chyba nie wiem co jest przyczyną... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1177 Napisano 8 Lipca 2012 (edytowane) Z moimi problemami rzeczywiście rada kolegi Danek75 odnośnie przeczytania 58 stron wykładu czego kto NIE WIE o klimie dały jakieś pośrednie rezultaty, ale nikt konkretnie na pytania nigdy nie odpowiada. Przepraszam zdarza się Więc skoro przebrnąłeś przez te 58 stron, więc zauważyłeś, że po kilka razy pisze się to samo - by komuś odpowiedzieć na dany problem :fajny A jakbyś tu siedział tyle lat co ja i wielu innych - to w pewnym momencie byś się w końcu wkurwił... bo ile razy można to samo pisać Zresztą.... pogadamy za parę lat, jak na forum sobie posiedzisz i poczytasz Kolejna rzecz - forum to nie "Wujek DOBRA RADA", że non stop ktoś siedzi i tylko trzaska odpowiedziami na prawo i lewo. Napisane jest prawie wszystko - wystarczy poszukać :fajny Idź na inne fora i zobacz, ze tam jest podobnie. Tyle w tej kwestii :bry2 Edytowane 8 Lipca 2012 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekkutno Zgłoś #1178 Napisano 8 Lipca 2012 Masz racje Danek75, po latach można się wkurzyć skończmy ten temat jak kogoś uraziłem to przepraszam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meil12345 Zgłoś #1179 Napisano 9 Lipca 2012 Witam, Potrzebuję pomocy w zdiagnozowaniu i naprawie problemu. Mam Passata b5 z klimatronikiem. Od jakiegoś czasu szwankował wiatrak dmuchawy. Raz wiało powietrze raz potrafił się wyłączyć. Samochód został odstawiony do elektronika. Rozebrał wentylator i okazało się że problemem niewłaściwej pracy była luźna kostka wentylatora. Podobno nadpaliły się styki w niej jak i w układzie/płytce sterowania która jest w dmuchawie.Wszystko zostało naprawione i powinno działać. Faktycznie działało ale do czasu - jakieś 60 km. Pojechałem w sobotę w trasę i nagle dmuchawa włączyła się na maksymalne obroty przy jednoczesnym wyłączeniu się sprężarki od klimatyzacji - nagle przestało wiać zimnym powietrzem. Pomimo iż klimatyzacja nie działała na wyświetlaczu cały czas palił się napis AUTO i wiało maksymalną siłą nadmuchu. Próba zmiany zarówno prędkości obrotów jak i temperatury nie wpływa na zmianę prędkości dmuchawy. Po przełączeniu na ECON również to samo - brak reakcji na zmianę prędkości nawiewu. Dopiero po wyłączeniu nawiewu na OFF i późniejszym włączeniu nadmuchu - bez względu czy to w tryb ECON czy AUTO (klimatyzacja się załącza) układ wentylacji działa przez jakiś czas - czasami 15 sekund czasami dłużej (działa zmiana prędkości dmuchawy) po czym znowu wentylator załącza się na maksymalne obroty i znowu nie można ich zmienić. Dziś samochód zaprowadziłem powtórnie do elektryka i po sprawdzeniu stwierdzili iż to co zrobili jest ok i nie powinno przysparzać problemów. Kazali testować i jeśli nadal sytuacja się będzie powtarzała to przyjechać ponownie. Niestety wszystkie testy o których mówili przeprowadziłem i nic. Oczywiście odczytałem błędy i wyświetla 4F9 - błąd powraca. Czy ma ktoś pomysł co z tym fantem zrobić? Nadmienię iż szczotki są jeszcze ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1180 Napisano 10 Lipca 2012 Mi to śmierdzi na zwarcie ew. padł panel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach