Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Na forum sa zamieszczone opisy kanalow klimatronika. Chodzi mi o rozbierznosc poniewaz zamieszczone sa dwa. Wg jednego z nich na kanale 5 na wyswietlaczu klimatronika pokazywana jest wartosc czujnika swiezego powietrza G89 w kanale powietrza. Wg. drugiego kanal 5 pokazuje srednia wartosc temperatury czujnika w zderzaku. Czy ktos moze potwierdzic, ktory z opisow jest wlasciwy dla pozycji 5 na wystwietlaczu klimatronika ?

Z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo jeden opis jest dla B53B a drugi dla B5 3BG i w FLu masz więcej kanałów niż w pasku przed liftem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co widze obie sa do wersji 3b czyli przed liftem. Interesuje mnie punkt 4 czyli srednia wartosc temperatury wg. czujnika w zderzaku. Kanal 5 czyli wartosc w danym momencie wg. tego czujnika pokazuje poprawnie natomiast kanal 4 czyli wartosc srednia jest z bledem. Co wylicza usredniona wartosc tego czujnika (czy na pewno klimatronik) oraz na podstawie jakis pomiarow usrednia on wartosc? Jesli ktos przegryzal ten temat i ma takie informacje to prosze o pomoc. Dzieki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jericho a u Ciebie jakie są wartości na kanale 0?? Zbliżone to moich czy całkiem inne???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jericho a u Ciebie jakie są wartości na kanale 0?? Zbliżone to moich czy całkiem inne???
Napisalem post wyzej.

 

---------- Post added at 18:13 ---------- Previous post was at 18:12 ----------

 

A co z odpowiedzia na:

Czy podczas jazdy z wlaczona klima i ruszania np.ze swiatel czujesz na drugim biegu chwilowe zmulenie auta w okolicach 1400-1800obr?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci szczerze ze nic takiego nie odczuwam, zeby bylo jakies zamulanie. A u Ciebie występuje i czy powinno i dlaczego ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A u Ciebie występuje i czy powinno i dlaczego ???
U mnie wystepuje. Wg instrukcji jest to normalny objaw, ale chcialbym go sie pozbyc. Zauwazlem w trasie, gdy klima juz nie daje cala para, to tego objawu nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

wczoraj byłem w trasie. W tamtą stronę był upał, jechałem na klimce, miło i sympatycznie.

Wracałem natomiast w wielkiej ulewie. Chciałem podnieść temp, ustawiłem na climatronicu 22 stopnie i nic, żadnej różnicy. Potem 25 st i w końcu HI. Również żadnej różnicy. Przy wyłączonej klimie również nie było cieplej, poza tym strasznie parowała szyba przednia. Przestało padać, a ja dalej musiałem jechać na wycieraczkach. Na przedniej i bocznych szybach tworzyła się jakby rosa, jak przy dużej mgle.

Climatronic w ogóle nie reagował na nastawy temperatury, chłodził aż miło.

Sprawdziłem dziś błędy i wyszło mi :

- 25b 00

- 4F7 00

- 4F8 00

- 4FA 00

Prosiłbym o pomoc w wyjaśnieniu sprawy...

Poza tym, dlaczego tak rosiała szyba z zewnątrz, desz nie padał, normalnie jakby zachodziła rosą...

Dziękuję i pozdrawiam,

Cezar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dlaczego tak rosiała szyba z zewnątrz, desz nie padał, normalnie jakby zachodziła rosą...

Nie z zewnątrz a raczej od wewnątrz :fajny I to dlatego, że masz wilgoć w środku auta.

4FA siłownik klapy obiegu wewnętrznego (V71)

4F8 błąd siłownika klapy centralnej

4F7 siłownik klapy temperatury – V68

25b siłownik klapy V85 w przestrzeni na nogi lub odmrażania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie na zewnątrz, od środka była sucha. Zbierałem tę rosę wycieraczkami.

A w związku z błędami to zostaje porozbierać i ponaprawiać te silniczki, styki...

dzięki

 

edit

 

zrobiłem diagnostykę klimy i wyszło

 

-25b 02

 

tylko....skasowałem, zobaczę, może to coś chwilowego

pozdrawiam

Edytowane przez dagoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaje, że czynnik gdzieś wywaliło i dlatego była mokra szyba od zewnątrz. Przerabiałem to u siebie, więc może tędy droga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej wydaje mi się, że gdzieś woda stała ( pod maską, podszybie ) i w czasie jazdy rozpylało...Lało strasznie, miejscami jechałem jak amfibia.

Jakby to był czynnik, to na dystansie 100 km chyba by się skończył, a dziś chłodzi normalnie. Grzeje zresztą też...cuda panie, cuda

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od miesiąca walczę z tematem wody po dywanikem kierowcy.Zgodnie ze wskazówkami z forum udrożniłem otwory odpływowe podszybia ,uszczelniłem połączenie komputera z

podszybiem i ciągle lipa.

Wczoraj mimo słonecznej pogody znowu woda, więc zostaje klima.Przeczytałem jak i co rozebrać,wydobyłem schowek, odkręciłem sławetny lejek wszystko drożne a woda zamiast lecieć przez lejek leci( nie wiem którędy) pod dywan kierowcy.Zniechęcony zaczynam się poddawać i przez przypadek nacisąłem jakiś przycisk na klimatroniku i woda zaczyna lecieć do lejka.Myślę że jest po temacie ale niestety dzisiaj znowu mokro w aucie.Wygląda na to że czasami woda odpływa do lejka a czasami do środka.

Pomysły wyczerpane a w aucie mokro macie jakieś pomysły?

Po teście klimatronika wyświetla się z lewej 444 a prawej 02.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
macie jakieś pomysły?

nieszczelne pudło klimatronika.

Nie chce Ci tu pisać, że może auto było uderzone, czy coś w tym stylu, ale to się może zdarzyć.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto mam dwa lata a problem pojawił się jakiś czas temu.

Jaki może mieć wpływ to że jak poklikam na klimatroniku obiegami to zaczyna lecieć do lejka.

sprawdzone kilka razy.

Kilka dni temu żona wróciła z pracy zrobiła ok 40 km i sucho woda leci pod auto.

Dzisiaj jadę na zakupy, wracam a pod dywanikiem kierowcy znowu mokro.

Wjechałem na podwórko zaglądam pod samochód ani śladu wody kolega zaczyna klikać po klimatroniku woda pojawia się pod autem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak poklikam na klimatroniku obiegami to zaczyna lecieć do lejka.

sprawdzone kilka razy.

oprócz ruchu klapami, to siłą dmuchawy też się bawisz ??

jeśli tak, to najprawdopodobniej jest syf w pudle, woda się zbiera i cieknie na łączeniach, może w zależności od stylu jazdy i nastaw, część wody odpływa normalnie ??

a jak dasz dmuchawę na klatę na maxa, to nie masz wrażenia, że woda leci z kratek (kropelki wody) ?

Ja bym spróbował wyjąć dmuchawę i jeśli dobrze pamiętam (a miałem kiedyś problem z odpływem wody - zapchany lejek), to wsadzałem łapkę do środka pudła, nad lejkiem, wzdłuż parownika > może jakiś odkurzacz ?

Troszkę zabawy jest, bo schowek trzeba zdemontować i dmuchawę, ale jak się ma chęci ... ;)

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak dasz dmuchawę na klatę na maxa, to nie masz wrażenia, że woda leci z kratek (kropelki wody) ?

Tak u mnie było, raz się zdarzyło...

Poza tym, czasami nawet jak nie jeżdżę z klimą, to woda cieknie spod samochodu. A czasem nie.

Gdzieś na Forum widziałem zdjęcia czyszczenia lejka, ale teraz nie mogę znaleźć.

Jak się dobrać do dmuchawy/pudła, żeby to wyczyścić ?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzieś na Forum widziałem zdjęcia czyszczenia lejka, ale teraz nie mogę znaleźć.

Jak się dobrać do dmuchawy/pudła, żeby to wyczyścić ?

tutaj się kolega GTS ładnie namęczył, popatrz, poczytaj ...

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=104896

Koniecznie sprawdź najpierw uszczelnienie w okół lejka, to może być przyczyną twojego problemu.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo, dziś spróbuję się dobrać do lejka,

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ja mam to samo. Ryje już pół dnia. Po wymianie kompresora, kompresor sie załacza jeden z przewodów pod maską prawie oszroniony a zimnego w kabinie niema. Wyglada jakby nie otwierała się klapka. ciekawe że ten bład raz jest a raz nie po podłaczeniu do waga wyskakuje jeszcze 1206

 

cytat

 

Witam wszystkich mam mały problem miałem wymieniany kompresor w klimatroniku i pokazuje mi teraz po diagnostyce takie błedy

4b6 ,

Edytowane przez Behemot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności