Skocz do zawartości
walus501

analiza wartosci przepływomierza

Rekomendowane odpowiedzi

ona właśnie jest w procedurach 2 e :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ej no faktycznie, aż mi głupio, te złączniki niedawno znalazłem i tak do końca ich nie przejrzałem, sugerowałem się wcześniej innymi wytycznymi.

Ale jeśli oporności masz zbliżone to okey, sprawdż jeszcze tylko ile voltów ma zasilanie przepływomierza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też zbliżone...

tylko nie wiem czy tam jest stały czy zmienny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skąd się ma wziąć w samochodzie zmienny? (chyba że masz przetwornice:))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie uruchamiaj silnika tylko zapłon włącz, a klapę paluchem otwórz na max. Myślę że wtedy wartości będą się pokrywać.

A sorry zapędziłem się trochę. Odchyłki masz myślę że dość istotne. Jakieś objawy? spalanie, falowanie obrotów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przymulony samochód i czasami przy wrzuceniu na luz gasnie albo spadną obroty ze zaświeci się ciśnienie i ładowanie.

Edytowane przez walus501

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności