jedrek86 Zgłoś #21 Napisano 5 Listopada 2009 zakładaj gwint na zimę, wyżej ustawisz, a na lato w dół go dasz i po sprawie... Te gwinty to nie jest straszny beton, mam w Golfie MK1 TA Technixa i jest dość komfortowy jak na gwint Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.::STRICKER::. Zgłoś #22 Napisano 5 Listopada 2009 tak tak ale to jest lub będzie mts ale mi o twardość nie chodzi może być nawet bez sprężyn chodzi mi o to jak zima wpływa na gwint.i jak założę teraz to o ile bedzie obnizony??nan na mysli ile max pojdzie na dol jak bede mial go podniesionego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #23 Napisano 5 Listopada 2009 z tylu masz ososbno amor i osobno sprezyna zawsze mozesz dac sam amor MTS na tyl na zime a po zimie reszte gwintu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.::STRICKER::. Zgłoś #24 Napisano 5 Listopada 2009 ha:) i to jest myśl!nie trzeba ustawiać zbieżności nie siądzie z tyłu niżej bo sprężyna jest osobno z nakrętkami też nic się nie stanie bo z tyłu ich nie ma:P no to teraz wal na pw ile za taki komplet z przesyłką dla mnie:P ---------- Post added at 22:34 ---------- Previous post was at 22:33 ---------- i pomógł już też poleciało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #25 Napisano 5 Listopada 2009 pw posle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pike Zgłoś #26 Napisano 11 Listopada 2009 Kupilem, zamontowalem i moge powiedziec tylko ze to jest to czego chcialem, jedyny problem to taki ze samochod "siadl" o jakies50-60mm a zamawialem zestaw MTS -35/-35. Troche obciera na "spiacych policjantach" ale nie jest zle podczas jazdy na w miare rownej drodze. Jaka jest wytrzymalosc takiego zawieszenia, ile mozna zrobic na nim kilometrow? Dzieki za pomoc!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #27 Napisano 11 Listopada 2009 Kupilem, zamontowalem i moge powiedziec tylko ze to jest to czego chcialem, jedyny problem to taki ze samochod "siadl" o jakies50-60mm a zamawialem zestaw MTS -35/-35. Troche obciera na "spiacych policjantach" ale nie jest zle podczas jazdy na w miare rownej drodze. Jaka jest wytrzymalosc takiego zawieszenia, ile mozna zrobic na nim kilometrow? Dzieki za pomoc!! I oto chodzi żebyś był zadowolony. Wrzuć jakąś fotkę jak autko teraz się prezentuje. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #28 Napisano 11 Listopada 2009 (edytowane) niemozliwe ze siadl od serii 6cm a ty zamowiles -35 ... pokaz foto.... poza tym temat jets o gwincie a nie o kicie Edytowane 11 Listopada 2009 przez MAPET Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wrobelson Zgłoś #29 Napisano 12 Listopada 2009 oj Krzysiu,pozmienialo Ci sie troche.....gdzie te czasy jak jezdziles czarnym clio i ziemi ci bylo malo.... pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAJKUSS Zgłoś #30 Napisano 14 Listopada 2009 A ja mam pytanie, mam gwint w moim pasku (weitec) zielone sprezyny, zauwazylem ze sprezyny sie troche zgniotly i odksztalcily...niestety. Teraz tu mam pytanie, cyz moge wlozyc jakies sprezyny inne niz zielone weitec? Np posiadam w domu nieuzywane sprezyny H&R obnizajace cos okolo 40 mm samochod, czy da sie je wlozyc do tego zawieszenia(gwintu)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MstrG Zgłoś #31 Napisano 14 Listopada 2009 Zasadnioczo sprężyny od zawieszenia gwintowanego sa inne niz od zestawów KITowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAJKUSS Zgłoś #32 Napisano 14 Listopada 2009 Rozumiem, a czy daloby sie cos dopasowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #33 Napisano 14 Listopada 2009 Rozumiem, a czy daloby sie cos dopasowac? Najlepiej szukać czegoś od Weiteca, bo będzie najlepiej współpracować z tymi amorami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #34 Napisano 14 Listopada 2009 ale jak ci sie zgniotly i odksztalcily bo nie rozumiem tego... raczej nie mogly... chyba nie chodzi ci o lekkie starcie na plasko na styku zwojow? sprezyn od kitu nie wstawisz bo to po 1 innego typu sprezyny po 2 do gwintu sa specjalne z plaskim ostatnim zwojem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAJKUSS Zgłoś #35 Napisano 14 Listopada 2009 Wydaje sie jakby sprezyny sie zgniotly, w takim sensie ze byly mocno podkrecone do gory i raczej pracowaly na bardzo malej plaszczyznie, dolne zwoje siedzialy, lezaly na sobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #36 Napisano 15 Listopada 2009 to normalne nic im sie nie stalo.. pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAJKUSS Zgłoś #37 Napisano 16 Listopada 2009 Dzieki za pomoc, pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnsonnr1 Zgłoś #38 Napisano 27 Kwietnia 2015 witam mam prosbę abyście doradzili mi w sprawie gwintu, mam passata 1.8t i 17 alufelgi i wygląda jak suv i tu moje pytanie co mogę zrobić aby moje kochane wielowahaczowe zawieszenie nie zużyło się za szybko a żeby samochód wygladał bardziej sportowo myślałem nad sprężynami eibacha lub gwincie mts-technic pomóżcie mi proszę gdyż chcę sie wyrobić do vwmania ps chciałbym dodac że chce chociaż trochę pozbyć się przestrzeni między kołem a nadkolem gdyż nie podoba mi się to, a co do spręzyn eibacha to czy pasowały by na przykład od passata b5fl do passata b5 z 1997r ? http://olx.pl/oferta/eibach-w-w-federn-sportowe-passat-b5-fl-komplet-CID5-ID9IsBB.html#491a42d1aa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnsonnr1 Zgłoś #39 Napisano 28 Kwietnia 2015 Pomożecie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #40 Napisano 28 Kwietnia 2015 Kolego nikt za Cb nie zdecyduje;) jaki masz na to budżet? Wiadomo same sprężyny taniej bo jak wrzuciłeś linka to za 300 możesz mieć a gwint to ok 1000. Też kiedyś miałem taki dylemat i poszedłem z gwint... I to była dobra decyzja. Komfort jest jak dla mnie, wysokość ustawiasz jak Ci pasuje i nie zauważyłem żeby jakoś bardziej wahacze się zużywały:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach