Jump to content
pike

[B5FL] Zawieszenie gwintowane

Recommended Posts

Witam, po przeczytaniu wiekszosci opini nadal nie wiem czy to dobry pomysl z tym zawieszeniem. To co chce osiagnac to lekkie obnizenie samochodu i lepsze prowadzenie (teraz jest jak rozgotowany makaron). Czy jesli ustawie to zawieszenie w pozycji ok -30mm, czy to bedzie mialo duzy wplyw na komfort jazdy? Czy twardosc takiego zawieszenia zmienia sie wraz ze zmiana wysokosci? Drogi w mojej okolicy sa dobre, silnik w samochodzie to diesel 130KM, zawieszenie jakie znalazlem to TA Technix.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda ze nie znalazłes innego zawieszenia, nie jezdziłem b5 na gwincie, jednak widzialem jak sie ugina b5 na TA Technix i jak dla mnie to nie jest zaden gwint,,miekkie i komfortowe w b5 raczej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no a co gwint nie moze byc komfortowy? ja wlasnie takeigo potrzebowalem

 

kto chce beton to beton a kto chce namiastke komfortu jak ja bo mam male dziecko to dla niego musi byc minimum komfortu

 

dla -30 zakup gwintu to bez sensu

po 1 amory pracuja w max wychyleniu do gory i szybko taki gwint sie wykonczy bo to praktycznie najwyzsze ustawienie choc zaleznie od gwintu czasem minimum jest nizej...

 

aha i nie rozumeim czemu wszyscy gwint daja na forum optycznym? przeciez to mod mechaniczny! optyka to tylko skutek tej modyfikacji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamiast 30 dam ok 50mm, ale czy takie zawieszenie jest choc troche komfortowe? MAPET a co ty masz zalozone?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zamiast 30 dam ok 50mm

Dlaczego? Bo wszyscy Ci piszą, że 30 to mało? A właśnie, że idealnie. Ja mam 50 i narzekam, że trzeba mi było brać -30. Wkrótce zakładam. Haczę teraz gdzie się da, sztywno, męcząco itd. Po jaką cholerę? Załóż 30 (nie więcej) i zapomnij w ogóle o gwincie. Totalny bez sens na nasze drogi. Kup tylko i wyłącznie kit i to dobry kit. Weź sobie H&R Cup Kit 35/35, albo Eibach Pro System 30/30, KW 35/35 albo KONI 1130 i będziesz szczęśliwy. BO pamiętaj, że na forum ludzie lubią się spusz ...... ć na czyjeś mody i mega gleby, ale jeździł i się męczył w tym aucie będziesz Ty, a nie brać forumowa. Jeszcze raz - kup porządny markowy kit 30/30 i będzie super jazda, lepszy wygląd, komfort i trwałość. Pomyśl nad tym, prześpij się itd... A jeśli stać Cię na KW Variante II, no to pięknie, to też będzie super jeździło. Tylko pytanie, za jakie pieniądze? Za chore pieniądze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam kw V2 wlasnie...

 

Krisso piszesz troche gluoty bo ja mam -50 lub lepiej i jezdze jakos wszedzie woze rodzine i towar codziennie i na kolejny sezon krece w dol... wiec nie mow ze sie nie da ;)

kto nei lubi tego lub nie umie jezdzic niskim autem to niech kupi oczywiscie -30 lub zostanie na seriii

 

ale to dzial gielda wiec nie spamujmy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mapet mówiłeś kiedyś że rozbierałeś MTS'a i był wkład z koni.teraz pytanie czy to przypadek czy może MTS jest na bazie koni??

Share this post


Link to post
Share on other sites

klient a wlasciwie 2 to zrobilo w tym to znajomi i mi dzownili i wyslali fotki kiedys

pozniej od tego czasu nie ogaldalem juz

wtedy to byly gwinty do mk3

 

ogolnie jak zapytalem głównego importera to mi odpisal ze poprostu w MTS ma byc cos jakosciowo dobre a nawet nie wnikaja co....

Share this post


Link to post
Share on other sites
bo ja mam -50 lub lepiej i jezdze jakos wszedzie woze rodzine i towar codziennie i na kolejny sezon krece w dol...

No to gratuluję samozaparcia.

 

wiec nie mow ze sie nie da

A gdzie ja napisałem, że się nie da? Latałem na -100 na gwintach, więc znam ten chleb, zapewniam. Napisałem tylko, że to bezsens i nigdy więcej - osobista opinia.

Autor wątku napisał "To co chce osiagnac to lekkie obnizenie samochodu i lepsze prowadzenie (teraz jest jak rozgotowany makaron)'. To po kiego grzyba mu gewinde? Bo co? Modne na forum jest? :). Kupić porządny kit KW, czy Eibach i śmigać. Więc nie piszę głupot, bo każdemu tutaj mogę to samo zarzucić, tylko radzę człowiekowi zupełnie coś innego, niż inni. A co on z tym sobie zrobi i kogo posłucha, to nie nasz kłopot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zgadzam sie z toba ze do tak malego obnizeani to gwint bez sensu troche...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupisz dobry KIT i bedzie ci sie swietnie jezdzilo po naszych drogach, auto bedzie sie kleic do szosy, nie bedzie chylic ani zbyt nurkowac, ponadto dobrze wybierze nierownosci. Kupisz gwint, dasz nizej 30mm, 40mm, 50mm, czyli nie wycisniesz z niego wiecej jak 60% a i moze okazac sie za miekki co do obnizenia - albo bedziesz haczyl podwoziem, zderzakami, albo bedzie ci tarlo tu i tam. Ponadto moze okazac sie za twardy w zaleznosci co kupisz.

 

Mysle, ze KIT bedzie najlepsza opcją, z tym ze optyka zejdzie raczej na 2 plan, jedno auto siada mniej na -30 drugie wiecej, ponadto zmieni sie to o parem mm z czasem uzytkowania zawieszenia, jednak ja osobiscie wybralbym KIT, ale tylko i wylacznie jakis markowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kazdy zawias jest markowy....

tylko sa marki bardziej znane i mnie lepsze i gorsze.... z powodzeniem mozna zalozyc i te tansze... to juz wiem z doswiadczenia i ilosci sprzedanych roznych zawieszen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze byc tak: amortyzatory MTS i sprezyny WEITEC, albo FK-AUTOMOTIVE. Czy lepiej kupic wszystko z MTS?

Edited by pike

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze byc

i takie zestawy sprzedwalem

ale wiecej ludzi niz weiteca bralo Eibacha i MTS

oczywiscie najwiecej MTS caly bo to kwestia ceny

eibach sprezyny ok 700zl golf 4 i do tego amorki z 500 cos....

Share this post


Link to post
Share on other sites

do posiadaczy gwintów :) podnosicie auta na zimę?słyszałem że nie powinno się jeździć na max podniesionym gwincie a przecież zima idzie w końcu no nie??jak radzicie sobie z takim problemem??

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie mozna jezdzic na maxa w gorze ale wyzej mozna

 

ja wkladam serie na zime ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak polecam

bo ostatnio to olalm bo niby sie gemaetria w passacie nie przetsawia ale mi 1 opone od wewn zjechalo bardziej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

powiem Ci tak z tyłu mam jeden amor do wymiany i postanowiłem założyć gwint wg wszystkiego będzie to mts od ciebie (co do promocji trzeba się dogadać:P)no a idzie zima i nie wiem co robić bo nie mam zamiaru kupować nowych amorów i gwintu bo aż tyle kasy to nie mam i stąd tyle moich pytań:) co preferujecie??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy