carol1988 Zgłoś #21 Napisano 28 Kwietnia 2013 Witam serdecznie potrzebował bym schemat tylko jakiś logiczny zmiany z 2 na 4 szyby(chodzi o samą elektrykę) w passacie b5 98 r AFN. Jeśli jest to możliwe to chodzi mi o kolory kabli i skąd wziąc zasilanie czytałem na forum troszke ale nie moge się rozeznać dlatego prosze o schemat bądz zdjęcia i opis z góry dziekuje moj e-mail: [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #22 Napisano 30 Kwietnia 2013 Witam serdecznie potrzebował bym schemat tylko jakiś logiczny zmiany z 2 na 4 szyby(chodzi o samą elektrykę) w passacie b5 98 r AFN. Jeśli jest to możliwe to chodzi mi o kolory kabli i skąd wziąc zasilanie czytałem na forum troszke ale nie moge się rozeznać dlatego prosze o schemat bądz zdjęcia i opis z góry dziekuje moj e-mail: [email protected] wszystko jest na forum podane tylko poszukać i poczytać :dobrze , również jak podłączyć w sposób łopatologiczny jak gdzie i co do czego , w głównym wątku napisałeś passat B5FL , a w temacie b5 98 AFN to w końcu który schemat potrzebny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carol1988 Zgłoś #23 Napisano 30 Kwietnia 2013 Kolego moj pasek to 98 AFN a instalacje w drzwiach mam z FL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #24 Napisano 2 Maja 2013 Kolego moj pasek to 98 AFN a instalacje w drzwiach mam z FL domniemam że założyłeś kompletne blachy pod elektr. szyby z instalacją od FL , jeśli tak to nic z tego nie będzie , przejrzyj posty : http://forum.vw-passat.pl/threads/24462-B6-Mocca-al-a-johny-x-lampy-black-usa-post-499?p=524005&viewfull=1#post524005 pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wwo Zgłoś #25 Napisano 3 Maja 2013 Dokładnie, fl ma szyby po canie a przed liftem nie. Chyba ze zmieniasz modul komfortu na 1C0 i troszke z kablami powalczysz to wtedy bedzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
foxfox Zgłoś #26 Napisano 24 Września 2013 Wszystko pięknie tylko do którego pina w kostce na słupku B podłączyć CAN bus? bo w kostce nie ma pomarańczowo zielonego CAN H ani pomarańczowo brązowegoCAN L:( bo bez tego przedni kierowcy panel nie bedzie sterował szybkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
foxfox Zgłoś #27 Napisano 26 Października 2013 Hej Mam pytanie jakie masz kodowanie w Module Komfortu w tym Passku? Bo ja założyłem szybki na tył działają , ale jak podłączyłem to przestały mi się zamki w tylnich drzwiach zamykać Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry_poznan Zgłoś #28 Napisano 26 Lutego 2014 Dzisiaj miałem chwilkę czasu i wróciłem do tematu elektrycznych szyb tylnych. Po rozebraniu kilku plastików pojawiły się pytania bez odpowiedzi. Wiązka doprowadzona do moich drzwi tylnych wygląda tak: U kolegi barmanek, który w aucie ma CAN (u mnie też jest) wygląda tak: Kolory przewodów pokrywają się z tymi, które pod słupkiem A doprowadzone są do sterowania szybą przednią (zdjęcie kolegi jopasek): Kolory w wiązce blach, które chce zamontować odpowiadają kolorami tym z słupka A. Nie wiem jak działać dalej: 1. pozostawić obecną wiązkę, która jest w drzwiach do sterowania zamkami, lampką podświetlenia itd i dołożyć przewody z słupka A do sterowania szybami? 2. ominąć wiązkę, która obecnie jest zamontowana i wszystko podłączyć tak jak w nowych blachach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek80 Zgłoś #29 Napisano 2 Marca 2014 Ja u siebie podłączyłem tylko dodatkowe przewody do szyb. W ten sposób unikniesz wielu problemów, które mogą się pojawić z zamkami i nawet samymi szybami. Wystarczy poczytać na forum. U mnie wszystko od początku działa bez żadnych problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry_poznan Zgłoś #30 Napisano 2 Marca 2014 Juz ogarnąlem temat na naszym forum i elektrodzie jest wszystko od początku do końca, ale z wielu wątków trzeba poskładać całość. Na wtorek mam w planie dokończenie prawej strony i zrobię jakiś manual os A do Z. Dzięki za info i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #31 Napisano 3 Marca 2014 Ja u siebie podłączyłem tylko dodatkowe przewody do szyb. W ten sposób unikniesz wielu problemów, które mogą się pojawić z zamkami i nawet samymi szybami. Wystarczy poczytać na forum. U mnie wszystko od początku działa bez żadnych problemów. dobrze gada , starą wiązkę zostawiasz dokładasz z nowej wiązkę sterowania góra/dół + przewody trzeba pociągnąć z kostek przednich słupków . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry_poznan Zgłoś #32 Napisano 3 Marca 2014 dobrze gada , starą wiązkę zostawiasz dokładasz z nowej wiązkę sterowania góra/dół + przewody trzeba pociągnąć z kostek przednich słupków . Tyle że u mnie juz jest CAN i nie ma góra/dół. Reszta sie zgadza. Stara wiązką została, doprowadziłem +, CAN H!, CAN L, masa i plus od podswietlania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slimak Zgłoś #33 Napisano 17 Maja 2015 Ma ktoś może dostępną instalacje na 4 szyby do Passata B5 1998 r KOMBI ? Mam manuala z tyłu i przekładam na elektrykę a próbuję uniknąć wizyty u elektryka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arekzawierta Zgłoś #34 Napisano 20 Marca 2016 Właśnie zabieram się za przerobienie el.szyb .Czy ten schemat jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #35 Napisano 21 Marca 2016 Ja w poprzednim pasku B5 FL robiłem według tego schematu i wszystko było ok. Tak jak koledzy wyżej napisali starą wiązkę zostawiłem i tylko doprowadziłem dodatkową wiązkę sterowania góra/dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach