Skocz do zawartości
Michal76

Wycieraczki nie można wyłączyć

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór.

Mam problem z przednimi wycieraczkami. Zjawisko jest takie, że obojętnie czy są włączone w dolnej pozycji czy w górnej to chodzą tą samą prędkością i najgorsze, że nie mogę ich wyłączyć, muszę gasić silnik i wtedy czasami się udaje. Lekkie naciśnięcie dźwigni też powoduje włączenie wycieraczek i nawet w pozycji neutralnej chodzą i nie daje się ich wyłączyć. Co Wy na to?

Edytowane przez Michal76

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to zepsuty włącznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włącznik przy kierownicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj , sprawdź czy przypadkiem wyłącznik krańcowy nie napił sie wody , mój np jak zawilgotniał nie wyłączał sie na czasówce suszenie pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Włącznik przy kierownicy?

tak

ale mozesz tez przekaznik sprawdzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przekaznik sprawdz najpierw a pozniej pajaka przy kierownicy moze blaszki skonczone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! u mnie jest tak że jak nacisnę do przodu manetkę od wycieraczek to włącza mi się tylna wycieraczka a jak jeszcze mocniej to włącza się spryskiwacz. <-- do tego momentu wszystko okej.

 

Później sprysk przestaje psikac, a wycieraczka chwilke szybko pochodzi. myslalem ze wtedy powinna sie wyłączyc, a ona dalej co chwile śmiga, dopiero jak na moment wylacze silnik to przestaje. Co zrobic zeby wycieraczka z tyłu przestała się załączac?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale działa cały czas, czy w trybie czasowm? Jak z przerwami to pchnij dźwignię od siebie, powinna zrobić wtedy jeden ruch i przestać działać. Jak działa bez przerwy to podejrzewam przekaźnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak z przerwami to pchnij dźwignię od siebie

Dokładnie jak kolega pisze, jak sie coś włączy to trzeba to kiedyś wyłączyć, czyli jeszcze raz dźwignia od siebie wycieraczka przeleci sobie jeszcze jeden cykl i już wyłączona.

Proste jak budowa cepa.

Sorry za komentarz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem to samo u siebie wycieraczki chodziły cały czas a jak nie chodziły wystarczyło muśnięcie dżwigni i już chodzą . Wina przełącznika przy kierownicy wytarł się plastik pod mocowaniem dżwigni i cały czas styka , ale ja nie wymieniałem mój mechanik naprawił nie wiem dokładnie jak ale coś podszlifował przy tym mocowaniu i działa bez zażutu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam bardzo podobny przypadek. Moja wycieraczka z tyłu czasami wariuje i sama się załącza.Działa w trybie czasowym(dodam że przełącznik jest we właściwym położeniu). Czasami pomaga uruchomienie przednich wycieraczek i przez jakiś czas jest dobrze. Czy mogło zrobić się jakieś zwarcie?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie padł ci przełącznik - miałem to samo jakiś miesiąc temu-

robisz tak:-

kupujesz albo nówkę albo używany na giełdzie koszt około 40-50zl

(nie zwracaj uwagi na kocówkę z nadrukiem i na to czy jest do kombi)

do sedana i do kombi jest taki sam przlacznik.

kluczem bodaj 24 odkręcasz kierownik odkręcasz 3 małe śrubki z zespolonego i odpinając wtyczki od dolu kolumny zdejmujesz stary przełącznik.

 

jesli kupisz od sedana to ci wrzucę fotki jak przerobić go tak aby byl do kombi

- trzeba usunąć nożykiem dwie plastikowe wypustki -

 

ze starego zdejmujesz podważając cieniutkim srubokrecikiem (zegarmistrzowskim) lub sztywna igla końcówkę (od tylu widać zaczep) i przekładasz do nowego. dla nie poznaki ,ze sie bardziej błyszczy lub ze ma inny odcień czerni jak to bywa w niektórych tańszych podrubkowych podzespołach .

 

i po zawodach roboty w sumie na 20-30 min max

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki będę próbował. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem taki przypadek w octavi I padł

pewnie przekaźnik u mnie to było

 

---------- Post added at 20:01 ---------- Previous post was at 19:58 ----------

 

bo tez działały cal czas trzeba było zapłon wyłączyć żeby się wyłączyły masz jakiegos znajomego to podmień go go szybciej sprawdzisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz co z remontem oczyszczaczy bo żem ciekaw.Inni pewnie też.Ja stawiam na wajchę przy kierze.Pa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności