bajmar Zgłoś #1 Napisano 12 Października 2009 witam, jaka moze byc przyczyna tego ze samochod gasnie "po dojechaniu do skrzyżowania wciśnięciu sprzęgła i zahamowaniu" od czasu do czasu faluja tez obroty na biegu jałowym jak sprawdzić czy silnik krokowy jest ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fauer Zgłoś #2 Napisano 12 Października 2009 Możliwe że łapiesz lewe powietrze.Posłuchaj czy nie ma żadnych podejrzanych świstów przy dolocie powietrza,albo wężach od odpowietrzania silnika,tudziez sprawdz czy filtr powietrza jest nie zapchany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bajmar Zgłoś #3 Napisano 12 Października 2009 filtr powietrza jest nowy, swistów nie słychać ani nie widać gdzie mogło by łapać lewe powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #4 Napisano 12 Października 2009 Silnik krokowy odepnij i zobaczysz czy zmiana będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_nr16 Zgłoś #5 Napisano 12 Października 2009 Kolega prawdopodobnie ma racje , u mnie duzo sie rzeczy dzialo w silniku jak lapał lewe powietrze..ale jak mi wywalilo gume od filtra powietrza (kolejny raz )to rozsadzilo mi go od spodu po 2 godz modyfikacji ukonczyłem prace i teraz silniczek chodzi jak zegarek:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #6 Napisano 12 Października 2009 po dojechaniu do skrzyżowania wciśnięciu sprzęgła i zahamowaniu" od czasu do czasu faluja tez obroty na biegu jałowym Troszkę więcej szczegółów, a czasem jak zdejmiesz nogę z gazu wysokie obroty to nie pierdzi w wydech? Klapa w przepływomierzu działa? Masz LPG? A na szybko to przykręć śrubę (wkrętak) regulacyjną na przepustnicy i sprawdź czujnik położenia przepustnicy. I to co napisał Jacek-czy działa krokowy buczy po przekręceniu zapłonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bajmar Zgłoś #7 Napisano 13 Października 2009 Benzyna tylko, faktycznie zauważyłem świst jakby z turbiny, przy pewnych obrotach na każdym biegu, ale po podniesieniu maski i przygazowce tego nie slysze, wszystkie węże pospinane nie widac zadnych nieszczelnosci .... raz dziala ok a raz wariuje, ostanio na skrzyzowaniu zgasł i sie chyba zalal bo nie chodzil rowno jakby palil tylko na dwie swiece, klekotal chwile i wszystko wróciło do normy. gdzie jest ten przepływomierz i klapka? jeszcze przy tym wariowaniu zauważyłem ze spada wskaźnik paliwa na rezerwe, po ponownym uruchomieniu gdy silnik pracuje normalnie jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #8 Napisano 13 Października 2009 Zalewanie i klekotanie to uwalona przepływka pierwszy kawałek aluminium za filtrem to ona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bajmar Zgłoś #9 Napisano 15 Października 2009 dalej nie zdiagnozowałem tego, teraz znów samochód działa poprawnie, klapka w przepływomierzu działa. wszystko tam wygląda ok, oprócz tego ze gumka wokół filtra jest mokra? krokowiec buczy po przekreceniu zapłonu, czy możecie przy okazji powiedzieć do czego służy kostka przypięta do obudowy filtra? (VDO) kable biegną z wiązki od przepływomierza. to jest jakiś regulator? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #10 Napisano 15 Października 2009 Tak, rezystor do CO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gumis32 Zgłoś #11 Napisano 16 Października 2009 Witam, ja mam podobny problem. od kiedy mam Passata, czyli od kwietnia 2008 miałem problemy z przygasaniem auta po wciśnięciu sprzęgła. na początku było to tylko przygasanie po wciśnięciu sprzęgła i stałe charakterystyczne szarpanie auta kiedy na biegu puszczam nogę z gazu. byłem z tym 3 razy na diagnostyce i zero błędów. od jakiegoś miesiąca sytuacja się pogorszyła i teraz już nie tylko przygasa, ale gaśnie i to kilka razy podczas jazdy. nie ma znaczenia czy pokonuję krótkie dystanse do 10 km czy trasy po 200 km. zawsze tak samo wciskam sprzęgło i gaśnie lub przygasa. Na luzie na postoju sytuacja nie zdarza się, tylko podczas jazdy obojętnie czy szybko czy wolno. aha kiedy rano odpalę auto to puki chodzi na ssaniu to wszystko jest ok. wczoraj byłem znów na diagnostyce i sprawdzali mi 3 różnymi komputerami (w tym vagiem) i żadne nic nie wykryło. diagnosta sprawdził jeszcze wszystkie czujniki i regulator wolnych obrotów ręcznie poprzez odłączanie i wszystkie reakcje prawidłowe. obejrzał też filtr powietrza i węże i też wszystko w porządku. jedyne czego nie sprawdził to przepływomierz i nie zrobiliśmy analizy spalin. Powiedział mi że może to być coś z powietrzem tzn. zbyt duża ilość powietrza. nie wiem też czy rezystor CO działa bo właściwie przy kręceniu nim nic się nie zmienia. proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrona25 Zgłoś #12 Napisano 21 Października 2009 Przeważnie na takie przypadki pomaga wyczyszczenie przepustnicy.Szmatka,pędzelek,benzyna i powinno być ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szef16 Zgłoś #13 Napisano 29 Maja 2010 Witam mam taki problem. Mam passat B4 2.0 1996. Raz na jakis czas sam mi zaczyna gasnac zwłaszcza jak daje na luz. Wie Ktos co moze byc problemem ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #14 Napisano 29 Maja 2010 Wie Ktos co moze byc problemem ? ....mało informacji,oj mało.... Dokładniej jaki silnik ADY czy pochodny? Wnioskuję ze LPG nie ma to szukałbym przyczyny w zintegrowanym potencjometrze przepustnicy i silniczku krokowym..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #15 Napisano 29 Maja 2010 Wymień filtr paliwa kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szef16 Zgłoś #16 Napisano 29 Maja 2010 wymieniałem nie dawno Autko jest na gazie a silnik na pełnym wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 29 Maja 2010 No to jak pisał kolega wyżej - na początek przeczyść silniczek krokowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szef16 Zgłoś #18 Napisano 29 Maja 2010 Jutro zobacze i napisze czy cos dało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #19 Napisano 29 Maja 2010 Uważaj na zaczepy obudowy silniczka. Ja u teścia je połamałem Ale nadal działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szef16 Zgłoś #20 Napisano 29 Maja 2010 ok bede uwazał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach