Skocz do zawartości
bajmar

gasnace auto po wyluzowaniu

Rekomendowane odpowiedzi

witam, jaka moze byc przyczyna tego ze samochod gasnie "po dojechaniu do skrzyżowania wciśnięciu sprzęgła i zahamowaniu" od czasu do czasu faluja tez obroty na biegu jałowym

 

jak sprawdzić czy silnik krokowy jest ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że łapiesz lewe powietrze.Posłuchaj czy nie ma żadnych podejrzanych świstów przy dolocie powietrza,albo wężach od odpowietrzania silnika,tudziez sprawdz czy filtr powietrza jest nie zapchany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

filtr powietrza jest nowy, swistów nie słychać ani nie widać gdzie mogło by łapać lewe powietrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega prawdopodobnie ma racje , u mnie duzo sie rzeczy dzialo w silniku jak lapał lewe powietrze..ale jak mi wywalilo gume od filtra powietrza (kolejny raz )to rozsadzilo mi go od spodu po 2 godz modyfikacji ukonczyłem prace i teraz silniczek chodzi jak zegarek:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po dojechaniu do skrzyżowania wciśnięciu sprzęgła i zahamowaniu" od czasu do czasu faluja tez obroty na biegu jałowym

Troszkę więcej szczegółów, a czasem jak zdejmiesz nogę z gazu wysokie obroty to nie pierdzi w wydech? Klapa w przepływomierzu działa? Masz LPG? A na szybko to przykręć śrubę (wkrętak) regulacyjną na przepustnicy i sprawdź czujnik położenia przepustnicy.

I to co napisał Jacek-czy działa krokowy buczy po przekręceniu zapłonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Benzyna tylko, faktycznie zauważyłem świst jakby z turbiny, przy pewnych obrotach na każdym biegu, ale po podniesieniu maski i przygazowce tego nie slysze, wszystkie węże pospinane nie widac zadnych nieszczelnosci ....

raz dziala ok a raz wariuje, ostanio na skrzyzowaniu zgasł i sie chyba zalal bo nie chodzil rowno jakby palil tylko na dwie swiece, klekotal chwile i wszystko wróciło do normy.

 

gdzie jest ten przepływomierz i klapka?

 

jeszcze przy tym wariowaniu zauważyłem ze spada wskaźnik paliwa na rezerwe, po ponownym uruchomieniu gdy silnik pracuje normalnie jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalewanie i klekotanie to uwalona przepływka pierwszy kawałek aluminium za filtrem to ona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dalej nie zdiagnozowałem tego, teraz znów samochód działa poprawnie, klapka w przepływomierzu działa. wszystko tam wygląda ok, oprócz tego ze gumka wokół filtra jest mokra?

krokowiec buczy po przekreceniu zapłonu,

 

czy możecie przy okazji powiedzieć do czego służy kostka przypięta do obudowy filtra? (VDO) kable biegną z wiązki od przepływomierza. to jest jakiś regulator?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gumis32

Witam,

ja mam podobny problem. od kiedy mam Passata, czyli od kwietnia 2008 miałem problemy z przygasaniem auta po wciśnięciu sprzęgła. na początku było to tylko przygasanie po wciśnięciu sprzęgła i stałe charakterystyczne szarpanie auta kiedy na biegu puszczam nogę z gazu. byłem z tym 3 razy na diagnostyce i zero błędów. od jakiegoś miesiąca sytuacja się pogorszyła i teraz już nie tylko przygasa, ale gaśnie i to kilka razy podczas jazdy. nie ma znaczenia czy pokonuję krótkie dystanse do 10 km czy trasy po 200 km. zawsze tak samo wciskam sprzęgło i gaśnie lub przygasa. Na luzie na postoju sytuacja nie zdarza się, tylko podczas jazdy obojętnie czy szybko czy wolno. aha kiedy rano odpalę auto to puki chodzi na ssaniu to wszystko jest ok. wczoraj byłem znów na diagnostyce i sprawdzali mi 3 różnymi komputerami (w tym vagiem) i żadne nic nie wykryło. diagnosta sprawdził jeszcze wszystkie czujniki i regulator wolnych obrotów ręcznie poprzez odłączanie i wszystkie reakcje prawidłowe. obejrzał też filtr powietrza i węże i też wszystko w porządku. jedyne czego nie sprawdził to przepływomierz i nie zrobiliśmy analizy spalin. Powiedział mi że może to być coś z powietrzem tzn. zbyt duża ilość powietrza. nie wiem też czy rezystor CO działa bo właściwie przy kręceniu nim nic się nie zmienia. proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeważnie na takie przypadki pomaga wyczyszczenie przepustnicy.Szmatka,pędzelek,benzyna i powinno być ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem. Mam passat B4 2.0 1996. Raz na jakis czas sam mi zaczyna gasnac zwłaszcza jak daje na luz. Wie Ktos co moze byc problemem ?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wie Ktos co moze byc problemem ?

....mało informacji,oj mało....

Dokładniej jaki silnik ADY czy pochodny?

Wnioskuję ze LPG nie ma to szukałbym przyczyny w zintegrowanym potencjometrze przepustnicy i silniczku krokowym.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymień filtr paliwa kolego :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniałem nie dawno

Autko jest na gazie a silnik na pełnym wtrysku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jak pisał kolega wyżej - na początek przeczyść silniczek krokowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro zobacze i napisze czy cos dało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważaj na zaczepy obudowy silniczka. Ja u teścia je połamałem :D Ale nadal działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok bede uwazał :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności