multivan3 Zgłoś #1 Napisano 10 Października 2009 Witam Mam problem z klimatronikiem, na tyle poważny że juz sam nie wiem co mam zrobic. Mój problem polega na tym że, gdy uruchomie silnik grzeje mi ciepłym powietrzem na temperaturze klimatronika 18-21 poprostu gorące powietrze, jednakże po pewnym czasie ustępuje ale powtarza sie to praktycznie co 30-45min podczas jazdy. Gdy wezme na LO jest ok. Czytałem juz sporo na ten temat jako ze nie mam kabelka ani programów do diagnozy udałem sie do "SPECJALISTÓW" U jednego gdy podłączył kabel, nie wyskoczył mu zaden bład klimatronika, u drugiego tak samo lecz wyczyscił mi tą krateczke przy klimatroniku mowiąc ze było zalepione brudem i ze to była tego wina, fakt pokazał mi było ok ale gdy wyjechałem nastepnego dnia było to samo. DALEJ GRZEJE. juz nie mam sił do naszych specjalistów Prosze o pomoc w tej sprawie jesli ktos bedzie cos wiedział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #2 Napisano 10 Października 2009 Możliwe, że blokuje się klapa silniczka V68 ciepłe/zimne powietrze. Zrób diagnozę klimatronika-co i jak jest opisane na forum. Odczytaj błędy i popatrz na forum... Nie słychać jakieś dźwięku z okolicy konsoli środkowej lub schowka pasażera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multivan3 Zgłoś #3 Napisano 10 Października 2009 dzieki za odpowiedz. nie mam kabelka wiec nie sprawdze ale mysle ze u jednego jak i u drugiego specjalisty wyskoczył by ten błąd prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #4 Napisano 10 Października 2009 4F7 Mechanizm/silnik nastaw klapy temperatury – V68 (awaria siln/zablokowany) taki bład powinien się pokazać ---------- Post added at 14:54 ---------- Previous post was at 14:53 ---------- sam możesz zrobić diagnoze klimy bez kabelka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multivan3 Zgłoś #5 Napisano 10 Października 2009 podpowiesz mi przyjacielu jak mam zrobic takia diagnoze bez kabelka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #6 Napisano 10 Października 2009 dzieki za odpowiedz. nie mam kabelka wiec nie sprawdze ale mysle ze u jednego jak i u drugiego specjalisty wyskoczył by ten błąd prawda? Człowieku, masz na samym początku w dziale technicznym w B5 ten temat: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54 Przeczytaj post nr 2, zacznij używać wyszukiwarki forumowej i nie potrzebujesz kabelka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multivan3 Zgłoś #7 Napisano 10 Października 2009 dzieki jestem nowy wiec nie zabardzo wiedziałem dzięki dostosuje sie na przyszłość, zaraz sprawdze czy cos wyskakuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #8 Napisano 10 Października 2009 przytrzymaj econ i nawiew recylkulacji 1 po lewej na wyłączonym zapłonie trzymając włącz zapłon rozpocznie się samodiagnoza klimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 10 Października 2009 przytrzymaj econ i nawiew recylkulacji 1 po lewej na wyłączonym zapłonie trzymając włącz zapłon rozpocznie się samodiagnoza klimy Jak już komuś coś tłumaczysz, to wytłumacz to do końca (a nie połowicznie) - lub daj mu link do tematu - jak krawcol82. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #10 Napisano 10 Października 2009 i jak działa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multivan3 Zgłoś #11 Napisano 10 Października 2009 zrbilem test pokazalo 444 02 czyli nie ma bledow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #12 Napisano 10 Października 2009 Panowie nie wiem czy dobrze zrozumiałem,ale jeżeli na dworze jest 10 st to klimatronik dmucha gorące powietrze żeby jak najszybciej nagrzać wnętrze do temperatury 18 czy tam ile sobie kto ustawi.później dmucha już zimniejszym podtrzymując temperaturę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multivan3 Zgłoś #13 Napisano 10 Października 2009 nie wiem jak to jest ale jak wytłumaczysz to ze podaczas jazdy miałem caly czas 19st. a nagle dmucha tak ze nie da sie wysiedziec. latem bylo to samo przy temperaturze na zewnatrz 28 a jak właczylem klime to nie bylo jej czuc tak dmuchało ciepłym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #14 Napisano 10 Października 2009 444 czyli nie ma. a 02 czyli 2 są w pamięci.Też tak miałem i vagiem wykasowałem mam 444 00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #15 Napisano 10 Października 2009 multivan, ale znasz zasadę działania climatronica, prawda Zadajesz mu temperaturę 18stopni, na przykład. A jak na dworze masz 10stopni, to nic dziwnego, że ciepłym będzie dmuchać, bo musi nagrzać do tych 18 stopni wnętrze... Później, gdy osiągnie zadaną temperaturę, to nie dmucha już tak ciepłym powietrzem, bo tylko utrzymać musi zadaną temperaturę... Może wszystko działa dobrze, a Ty po prostu dziury w całym, że się tak wyrażę, szukasz Jak ustawiasz temp 18stopni, to nie będzie Tobie zawsze dmuchać z taką samą temperaturą powietrze, bo zadaniem climatronica jest utrzymać temperaturę 18 stopni... Czyli raz będzie dmuchać ciepłym, raz zimnym powietrzem... Wszystko zależy od temperatury na zewnątrz, w aucie oraz od promieniowania słonecznego To jest w końcu climatronic, czyli automatyczna klimatyzacja, a nie manualna Jak nie ma błędów na teście climatronica, nie ma błędów po podłączeniu komputerka, to wszystko raczej jest OK A czy przy włączeniu zapłonu od razu na climatronicu pokazują się cyferki, czy coś tam mruga Jak to u Ciebie wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multivan3 Zgłoś #16 Napisano 10 Października 2009 ok dziekuje zwróce jeszcze raz uwage na zachowania klimatronika. dzieki wam z góry pozdrawiam! sorki za kłopoot ---------- Post added at 15:25 ---------- Previous post was at 15:24 ---------- pojawiaja sie przez chwilke takie kreski jakby myslniki i za chwilke normalnie sie wyswietla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #17 Napisano 10 Października 2009 poczytaj ten link który przesłał KRAWCOL82 duzo ciekawych rzeczy tam jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #18 Napisano 10 Października 2009 pojawiaja sie przez chwilke takie kreski jakby myslniki i za chwilke normalnie sie wyswietla To Ty lepiej jedź do "klimatologa", co serwisuje klimatyzacje, i sprawdź poziom czynnika chłodzącego w klimie. Sprawdź też, czy działa Ci czujnik temperatury zewnętrznej pod zderzakiem-to mogą być\ przyczyny tego mrugania i złego funkcjonowania klimy Ja miałem podobnie, jak miałem kabel walnięty od tego czujnika po wymianie rozrządu I myślę, że chyba już się dużo wyjaśniło-napisz nam, jak będziesz po wizycie u "klimatologa" co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #19 Napisano 10 Października 2009 A no to sory.Myślałem że chodzi o to początkowe dogrzanie wnętrza.Czyli zapewne klapka się zacięła w położeniu ciepłe tylko dlaczego komp nie pokazuje błędu.Nasuwa mi się jeszcze jeden motyw.Uszkodzony czujnik wskazuje -44 st.Moze dlatego cały czas próbuje dogrzać ??Tylko dlaczego nie ma błędu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multivan3 Zgłoś #20 Napisano 10 Października 2009 byłem u takiego klimatologa no i zarzekał sie ze wszystko jest ok! zeskanował całe auto i niby u niego było ok a dalej to samo! ahhaa dzieki za pomoc bede cos probowal dalej z tym robic! pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach