bronek Zgłoś #1 Napisano 7 Października 2009 Jestem posiadaczem passata z 2003 roku 1.9 tdi,74 KW.Wiem ze bylo juz wiele tematow odnosnie spadku mocy,ale nigdzie nie moglem znalezc takich objawow jak u mnie.Wszystko sie zaczelo od wymiany skrzyni biegow.Kiedy odebralem auto z warsztatu,bylo jakby zwawsze i silnik troche glosniej chodzil.Po trzech dniach duzo spadla moc silnika,a pod maska zaczelo glosno buczec z filtra powietrza.Auto bardzo slabo przyspiesza a gdy silnik sie rozgrzeje jest jeszcze gorzej. Tak pracuje moj silnik.To jest moj pierwszy diesel,wszelkie sugestie beda mile widziane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbyszko8406 Zgłoś #2 Napisano 7 Października 2009 jakby zawór był wypalony ......ale podobne obiawy sa jak dmuchnie uszczelke tzn z komory sprezania 1 cyl na 2 cyl albo z 2 na 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #3 Napisano 7 Października 2009 Jak na dmuchniętą uszczelkę to dość równo ten silniczek pracuje A jaki olej wlany:638: I czy w ogóle stan w normie... Trzeba by ustalić skąd dokładnie dochodzi ten metaliczny dźwięk.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #4 Napisano 8 Października 2009 a co ma rowna praca silnika to wydmuchanej uszczelki? kompletnie nic. w tle slychac jaby cykanie, albo taki kujacy dzwiek. Pompowtryski, turbo? nie mozesz jechac do goscia co robil skrzynie - niech sprawdzi wkocnu to po jego robicie tak sie stalo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #5 Napisano 8 Października 2009 a co ma rowna praca silnika to wydmuchanej uszczelki? To że przy dużych przedmuchach już tak równo by nie cykał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek Zgłoś #6 Napisano 8 Października 2009 olej: castrol 5w-40 50501 niezauwazylem ubytku,dodam ze auto zapala bez najmniejszego problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #7 Napisano 8 Października 2009 te przedmuchy musialby miec sile malego huraganu zeby "cykal" nierowno. Wczesniej bylyby inne objawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek Zgłoś #8 Napisano 8 Października 2009 Nie nic wczesniej nie dalo sie odczuc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #9 Napisano 8 Października 2009 te przedmuchy musialby miec sile malego huraganu zeby "cykal" nierowno. Wczesniej bylyby inne objawy. po co ty osobną dyskusje zaczynasz.. objawy uszczelki są różne, zależnie w jakim miejscu występuje nieszczelność.. trzeba ustalić skąd te stuki dokładnie.. rura w rękę i osłuchaj całą komorę silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek Zgłoś #10 Napisano 31 Października 2009 Juz wiadomo poszla szklanka i wypalilo gniazdo zaworowe [lub w innej kolejnosci] glowica jest po naprawie i auto smiga tylko kieszen lzejsza o 600euro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbyszko8406 Zgłoś #11 Napisano 31 Października 2009 Zbyszko8406 Imię: Zbyszek Status: Online Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB) Rok: 2001 Przyznał pomógł: 0 Pomógł 0 razy Zarejestrowany: cze 2009 Miasto: Sierpc Wiek: 25 07-10-09, 19:18 jakby zawór był wypalony ......ale podobne obiawy sa jak dmuchnie uszczelke tzn z komory sprezania 1 cyl na 2 cyl albo z 2 na 3 mogłes od razu posłuchac mnie..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregtrix Zgłoś #12 Napisano 29 Października 2012 Witam! Nawiązując do tego tematu od dwóch dni mam taki sam objaw jak na filmiku. Jak odpalę auto mam takie dudnienie w filtrze powietrza. Zaznaczam tylko ze auto odpala od pierwszego kopa, silnik chodzi równiutko (nic nim nie rzuca) i po rozgrzaniu po jakimś czasie dudnienie znika, aż do ponownego ostudzenia silnika i jego ponownym rozruchu. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #13 Napisano 29 Października 2012 Witam! Nawiązując do tego tematu od dwóch dni mam taki sam objaw jak na filmiku. Jak odpalę auto mam takie dudnienie w filtrze powietrza. Zaznaczam tylko ze auto odpala od pierwszego kopa, silnik chodzi równiutko (nic nim nie rzuca) i po rozgrzaniu po jakimś czasie dudnienie znika, aż do ponownego ostudzenia silnika i jego ponownym rozruchu. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być? Swoiste dudnienie pojawia się przy nieszczelności układu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregtrix Zgłoś #14 Napisano 29 Października 2012 Masz na myśli układ dolotowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #15 Napisano 29 Października 2012 Masz na myśli układ dolotowy? Tak jest Kolego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregtrix Zgłoś #16 Napisano 29 Października 2012 W takim razie jeśli to układ dolotowy to dlaczego po rozgrzaniu silnika dudnienie ustępuje i wszystko wraca do normy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #17 Napisano 29 Października 2012 Jak dla mnie przegląd wałka rozrządu i pozostałych elementów tj szklanek itd. U mnie sytuacja była identyczna i do wymiany poszły panewki wałka rozrządu oraz wałek. Z czasem dudnienie przestanie ustępować ... i będzie tylko gorzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregtrix Zgłoś #18 Napisano 29 Października 2012 Kolego jak już pisałem dudnienie ustępuje po rozgrzaniu silnika. Czy u Ciebie też tak było że silnik chodził równiutko i po rozgrzaniu silnika dudnienie zanikało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #19 Napisano 29 Października 2012 dokładnie, przy tym zero kopcenia czy spadku mocy. U mnie dudnienie ustępowało, u kolegi który olał temat dudnienie było później cały czas, a z czasem coraz głośniejsze aż pewnego dnia auto zaczeło palić jakby na 3 cyl. Generalnie jak jechał ulicą to ludzie się oglądali. Po remoncie bebechów głowicy autko śmiga dalej jak nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregtrix Zgłoś #20 Napisano 30 Października 2012 I wszystko wiadomo. Żaden zawór, żadna szklanka-dlatego silnik chodzi równiutko. Wszystkiemu winny przytykający się zawór EGR. W najbliższym czasie wymiana na nowy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach