Skocz do zawartości

Gregtrix

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Gregtrix

  • Urodziny 22.07.1965

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piaseczno

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cena OK. Ja rok temu miałem wymieniany cały środek w podobnej cenie w profesjonalnym zakładzie i śmiga do tej pory jak nowa.
  2. Witam wszystkich! Mam pytanie bo nic nie mogę znaleźć na ten temat. Jak otworzyć tylną klapę w kombi jak nie działa otwieranie z wnętrza samochodu, z pilota i nie mogę otworzyć kluczykiem. Klapa jest cały czas otwarta na pierwszym ryglu. Czy jest gdzieś bezpiecznik od tylnej klapy. Dziękuje z góry za odpowiedź.
  3. Witam! Czy mógłbym prosić o pomoc! Od pół roku pojawiał mi się co jakiś czas tryb awaryjny przy 120 km/h. Wymieniłem czujnik N75 i N18. Powymieniałem przewody podciśnienia na nowe, aż wreszcie przyszedł czas na regeneracje turbiny. Zostały wymienione łopatki ,łożyska i wirnik oraz wyczyszczone kierowniczki. Po montażu próba i ręce mi opadły. To samo. Nie wiem co mam jeszcze zrobić. Czy ktoś ma jakieś sugestie. Z góry dziękuje za każdą pomoc!
  4. Różnicy w spalaniu nie zauważyłem ale w mocy jest bardzo duża.
  5. Witam! Wracając do głównego tematu to mój passio przy przebiegu 240 tysia odmówił posłuszeństwa. Do wymiany wałek, szklanki i panewki. Od tamtej pory bloga cisza i chodzi jak szwajcarski zegarek.
  6. Jeszcze raz witam! Chyle czoła przed p@wel. Miałeś racje a ja bylem zaślepiony zdaniem mechaników. Do wymiany poszedł wałek rozrządu, panewki i popychacze. Z góry dzięki za podpowiedź.
  7. I wszystko wiadomo. Żaden zawór, żadna szklanka-dlatego silnik chodzi równiutko. Wszystkiemu winny przytykający się zawór EGR. W najbliższym czasie wymiana na nowy!
  8. Kolego jak już pisałem dudnienie ustępuje po rozgrzaniu silnika. Czy u Ciebie też tak było że silnik chodził równiutko i po rozgrzaniu silnika dudnienie zanikało?
  9. W takim razie jeśli to układ dolotowy to dlaczego po rozgrzaniu silnika dudnienie ustępuje i wszystko wraca do normy?
  10. Witam! Nawiązując do tego tematu od dwóch dni mam taki sam objaw jak na filmiku. Jak odpalę auto mam takie dudnienie w filtrze powietrza. Zaznaczam tylko ze auto odpala od pierwszego kopa, silnik chodzi równiutko (nic nim nie rzuca) i po rozgrzaniu po jakimś czasie dudnienie znika, aż do ponownego ostudzenia silnika i jego ponownym rozruchu. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
  11. Właśnie oto chodzi na forum żeby sobie pomagać. Może właśnie ktoś miał kiedyś podobny problem i pomoże uniknąć niepotrzebnych kosztów. Wiadomo że mechanicy a szczególnie ci z ASO, czekają tylko na takich z problemami aby wymienić im przy okazji pół samochodu.
  12. Dzięki za taką radę! Obyś ich otrzymywał jak najwięcej.
  13. Jakby mechanik jakikolwiek mi pomógł to bym nie zaśmiecał forum. Najpierw pomyśl potem pisz!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności