przemekwuja Zgłoś #1 Napisano 27 Września 2009 Witam po raz pierwszy posiadam opony niskoprofilowe i nie mam pojecia z jakim cisnieniem je pompowac prosze o pomoc samochod Passat B6 a opona 235/45 R17 dziekuje za pomoc Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #2 Napisano 27 Września 2009 Te opony były montowane standartowo. Myślę że taka notka jest w instrukcji obsługi lub na klapce dziury na paliwko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #3 Napisano 27 Września 2009 (edytowane) dla 235/45R17 min. przód/tył 2.0 / 2.2 max. przód/tył 2.1 / 2.8 - dane Continental natomiast na wlepce przy wlewie paliwa jest napisane: zależy jaki ładunek i ile osób przód/tył 2.6 / 2.6 lub 2.8 / 3.0 Edytowane 27 Września 2009 przez Michał2008 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #4 Napisano 27 Września 2009 Ja trzymam sie zawsze nalepki... ale poniewaz jezdze duzo po autostradzie (czyt. ok 150km/h), dodaje jeszcze po 0,2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #5 Napisano 1 Października 2009 ja tam daje 2.8 na przód i 3.0 na tył tak mam na klapce wlewu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mdguma Zgłoś #6 Napisano 3 Października 2009 Michelin podaje jak na klapce http://www.michelin.pl/pl/auto/auto_TS_resultCar.jsp?tyreSelectorType=car&marquePreSelected=VOLKSWAGEN&marque=VOLKSWAGEN&gamme=Passat&modele=Passat&cylindree=2.0+TDI+140&annee=03%2F2005-0%2F0&saison=S Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefwal Zgłoś #7 Napisano 15 Października 2009 Podepnę się pod wątek. Przeszedłem z opon 17 na zimówki 16. Czy nadal utrzymać cisnienie podane na klapce paliwa 2.6 dla przód/tył czy też zalecacie inne wartości dla kół 16'ek ? :confused::confused::638: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #8 Napisano 15 Października 2009 Wartości są zawsze takie same! Trzymać się tego co na wlepie na klapce i będzie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #9 Napisano 1 Lipca 2010 a do 205/55r16 ile? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ketrab Zgłoś #10 Napisano 2 Lipca 2010 ja pompuje do 18", po 2.4/2.6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #11 Napisano 2 Lipca 2010 Wulkanizator dał mi wszędzie 2.5. Na geometrii spuścili do 2.3. 235/45/17 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lapt Zgłoś #12 Napisano 2 Lipca 2010 Ciśnienie powinno być takie jakie mówi producent samochodu a nie producent opon bo ten sam model może mieć bardzo różną masę w zależności od silnika i wyposażenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #13 Napisano 16 Października 2010 ja mam 235/40 R18 daje po 2,5 no kolo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #14 Napisano 16 Października 2010 mam 16" koła i pompuję po 2.2 - 2.3 max. na naszych drogach więcej nie wskazane, zawieszenie dostaje w kość i komfort dla osób jadących w aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #15 Napisano 16 Października 2010 Ja daje : Lato 215/55 R 16 97W- 2.6 tyl i 2.6 przod Zima 205/55 R16 94H- tylesamo co lato . Czy to idealnie nie wiem, jazda OK . Tyle podaje prod. na klapce i tyle trzymam . 2.2 to malo ,a nie lubie widoku kapcia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #16 Napisano 17 Października 2010 ciśnienie podawane przez producenta to owszem ale na Niemieckie autostrady ale na nasze dziurawe drogi to NIE, po wymianie kół na zimowe skontroluję tylko czy opona równomiernie jest zużywana na całej powierzchni bo może wyjść że popełniłem błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #17 Napisano 17 Października 2010 ciśnienie podawane przez producenta to owszem ale na Niemieckie autostrady ale na nasze dziurawe drogi to NIE, po wymianie kół na zimowe skontroluję tylko czy opona równomiernie jest zużywana na całej powierzchni bo może wyjść że popełniłem błąd Nie no raczej wzgledem nosnosci opon do auta prod. na klapce podal . Jesli opona ma za malo powietrza to zewnetrzne krawedzie podupadaja . Jesli zbyt wiele pow. to wtedy srodek rwie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dym Zgłoś #18 Napisano 21 Października 2010 mam 16" koła i pompuję po 2.2 - 2.3 max. na naszych drogach więcej nie wskazane, zawieszenie dostaje w kość i komfort dla osób jadących w aucie ja też mam 16" 205/55 na zimę i przy ciśnieniu 2,2 i 2,3 jeździ się do bani, ocieram chlapaczami nawet o próg w garażu, znalazłem w necie że powinno być 2,6 i 2,6 przy pustym, spróbowałem nadmuchać 2,5 i 2,5 i mogę stwierdzić że jeździ się lepiej i nikt znajomy nie mówi mi już " uchodzi ci powietrze albo masz za niskie ciśnienie" - komfort może jest gorszy ale chyba tak wolę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #19 Napisano 1 Listopada 2010 u mnie na klapce jest tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #20 Napisano 1 Listopada 2010 u mnie na klapce jest tak A u mnie jest tak ciekawe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach