wodzu997 Zgłoś #721 Napisano 28 Lutego 2010 Części w większości się zgadzają. Nie było wersji 2x4 europejskiej. Mój był wyprodukowany w Emden Niemcy, ale na rynek amerykański i tam został wywieziony. Jest różnica w liczniku, światła, obrysówki, pilot na 315 Mhz itp. ale części eksploatacyjne takie same ja wersji EU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #722 Napisano 1 Marca 2010 Witam, Pilne pytanie : Czy na przód w passku 4motion wejdzie opona 225/40 R19 przy ET felgi 45 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siesiol Zgłoś #723 Napisano 2 Marca 2010 Hej mam pytanko bo szukałem i albo przeoczyłem albo nie ma napisane, a wiec czym sie różni 4motion od synchro ?? i jak to rozpoznać pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #724 Napisano 2 Marca 2010 Rapik, duże felgi pasować będą jedynie jeśli obniżysz samochód. Inaczej będzie stał jak na szczudłach. A jeśli obniżysz, nie włożysz 19", poza tym 19" jest za duże do bryły auta naprawdę wyglądałoby kupowato. Dla przykładu, masz zdjęcie mojego dupowoza na 235/40 R18 przy jednoczesnym delikatnym zglebieniu: Siesiol, tak naprawdę Syncro nie różni się niczym od 4Motion - są to dwie nazwy tego samego napędu. Po prostu pewnego ranka ktoś w VW budząc się rano stwierdził że 4Motion będzie wyglądać lepiej, świeżej i w ogóle i zmieniono nazwę. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #725 Napisano 2 Marca 2010 Hej mam pytanko bo szukałem i albo przeoczyłem albo nie ma napisane, a wiec czym sie różni 4motion od synchro ?? i jak to rozpoznać pozdro Jeśli mówimy o B5 to różni się tylko i wyłącznie nazwą, stare Syncro być może miały trochę inne rozwiązania techniczne, nie jestem pewien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #726 Napisano 2 Marca 2010 (edytowane) quattro, syncro, 4motion w passacie B5 / audi A4 to to samo jedynie nazwa inna wszystkie są na TorSen'ie (stały). Synco i 4Motion w passacie B4 i B6 to też podobne rozwiązanie Haldex (dołączany) Edytowane 5 Marca 2010 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #727 Napisano 3 Marca 2010 Jakie mogą być objawy/konsekwencje jazdy na oponie 225 z przodu a 255 z tyłu, mając napęd 4motion ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #728 Napisano 4 Marca 2010 Będziesz miał jakąś różnicę wysokości : może stukać , pukać , coś szarpać , tak naprawdę trudno powiedzieć . Może oczywiście nie być objawów , ale to mało proawdopodobne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Snake Zgłoś #729 Napisano 4 Marca 2010 Witam właśnie stałem się szczęśliwym (albo i nie ale to się okaże) posiadaczem passka 2,8 v6 4motion i mam pytanie do chłopaków z Łodzi czy może ktoś gazował passka na ul.Wydawniczej oni zajmuja sie głownie BMW ale powiedzieli mi że passata też bez problemu zagazują, zaproponowali mi instalke KME, czy ta instalacja daje rade w passku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #730 Napisano 4 Marca 2010 KME dość popularna, zależy jeszcze jaki parownik, wtryskiwacze. Proponowałbym KME Gold, z tego co mi wiadomo najwyższa półka tej firmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Snake Zgłoś #731 Napisano 4 Marca 2010 Czy to jest KME gold to nie wiem ale się dowiem, krzyknęli mi 3200 myśle że nie tak źle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #732 Napisano 4 Marca 2010 3200 to już nie mała kwota, jest duży wybór instalek w tej cenie do V6, także żeby nie założyli jakiegoś shitu - najlepiej napisz proponowane przez firmę elementy instalacji przed założeniem na forum, żeby np. po 2000km nie mieć żadnych problemów z LPG. W moim passku mam STAG 300 i szczerze mówiąc ciężko odróżnić czy jedzie się na PB czy LPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #733 Napisano 4 Marca 2010 Ja też mam stag 300 i rewelacja, bez problemów chceck nie wali po oczach i wszystko dzida, ale mam za słaby parownik bo silver KME, ale już gadałem z gazownikiem aby zapodać GOLD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Snake Zgłoś #734 Napisano 4 Marca 2010 W takim razie będe musiał do nich podjechać i się podpytać co chcą w niego wepchnąć i wtedy napisze dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #735 Napisano 5 Marca 2010 Jakie mogą być objawy/konsekwencje jazdy na oponie 225 z przodu a 255 z tyłu, mając napęd 4motion ? well... przednie i tylne koła będą przy pokonaniu tej samej odległości wykonywały różne ilości obrotów, tak? Widzę dwa zagrożenia: 1) na tzw dłuższą metę, nie wiem czy nie odbije się to na skrzynce rozdzielczej 2) co na to powie ESP, który przecież "śledzi" drogę kół i mierzy różnice. Teoretycznie, przy stałym 4/4 powinieneś mieć te same opony, z tą samą głębokością bieżnika. A tutaj, spora różnica jednak wychodzi. Ale to tylko moje gdybanie, nie poparte doświadczeniami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #736 Napisano 9 Marca 2010 (edytowane) Koledzy mam pytanie odnośnie wymiany świec, myślałem że są one raczej dobrze dostępne ale jak zdjąłem przewód zapłonowy to sie zdziwiłem że tak głęboko trzeba tam sięgać. Jakim kluczem się za to zabrać... robił to ktos kiedyś? Na ciepłym czy zimnym silniku? I czy trudno jest ukręcić świece? Edytowane 9 Marca 2010 przez Beny2.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #737 Napisano 9 Marca 2010 Nasadowa końcówka "specjalna" do świec (taka która zaklikuje się na świecy i można łatwo świecę z tej głębi wyciągnąć), przedłużka i na koniec mała treszczotka (z racji na brak miejsca). No i z jednej strony będziesz musiał wyjąć górną część puszki filtra powietrza a z drugiej odkręcić i przesunąć zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzenia. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #738 Napisano 10 Marca 2010 Witam! Jakiego oleju uzywacie do swoich silnikow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #739 Napisano 10 Marca 2010 Witam. Mobil 10W40 Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco2.8 Zgłoś #740 Napisano 10 Marca 2010 Motul 6100 Synergie+ 10W-40 zauwazalnie lepszy zimny start Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach