lysy777 Zgłoś #821 Napisano 31 Marca 2010 czyściłem nie trzeba kolektora demontować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Snake Zgłoś #822 Napisano 31 Marca 2010 Panowie co może być przyczyną, ponieważ przestała mi się podświetlać i działać klimatyzacja a w miejscu gdzie się wyświetla temperatura na klimie wyskoczyły dwie kreski? Nawiewy wszystkie działają ale klimy nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stonka Zgłoś #823 Napisano 31 Marca 2010 zdejmujesz środkową osłonę silnika, rurę dolotową powietrza przykręcana na 2 śruby z góry klucz nr 10 i od tyłu imbus nr 5 i masz już dojście do przepustnicy przepustnica przykręcona na imbus nr. 5 ( trzy śruby)i jedna śruba przez którą była przykręcona rura dolotowa na imbus nr.8 wężyki do zdjęcia kostka elektryczna i to wszystko.Można odkręcić podstawke z zaworkami od podciśnień łatwiej wyjąć rurę dolotową i samą przepustnice.Jeżeli masz stary typ przepustnicy wszystko tak samo tylko trzeba zdjąć linkę gazu. Snake może to być czujnik temperatury zewnętrznej lub sama instalacja czujnika przeważnie jest to instalacja ale pewny nie jestem bo podświetlenie działa nawet gdy czujnik nie wskazuje Mam pytanie czy w silniku amx można podnieść obroty teraz są 620 i występują lekkie drgania przy 660 obrotów drgań już nie ma.Jeżeli tak to w jakiej grupie nastaw podnieść obroty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #824 Napisano 1 Kwietnia 2010 Witam! ile litrow Oleju wchodzi do naszych silnikow? Bo w instrukcji mam ze 5l i zalalem tyle i mam minimum... Przy wymianie koles powiedzial ze skrzynia jest mokra, passat jest w automacie czy to znaczy ze mam jak najszybciej jechac do servisu zeby to sprawdzili? bo nie zauwazylem przy zmianie biegow zeby szarpal czy cos, zmienia delikatnie, tylko przy chamowaniu jak redukuje to troche czuc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #825 Napisano 1 Kwietnia 2010 Nie wiem gdzie wyczytałeś, że 5L, ja mam napisane 5,8L. A olej w skrzyni sprawdź jak najszybciej. Jest też opis na forum jak to zrobić jak tylko masz gdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #826 Napisano 1 Kwietnia 2010 (edytowane) A tu wyczytalem To poszukam na forum i zobacze co i jak, jak mi sie uda znalezc, bo raczej nie jestem cierpliwy :umm Dzieki za info Edytowane 1 Kwietnia 2010 przez Torreto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stonka Zgłoś #827 Napisano 1 Kwietnia 2010 Artur27'' Olej w zaleznosci od tego czym go kto zalewal bedzie syntetyk pelny lub pol syntetyk, do wiekszosci tych silnikow najlepszym bedzie 10W40. Do silnika wchodzi ok. 6 litrow oleju. Olej w zaleznosci od intensywnosci eksploatowania wymieniamy co 8-12 tysiecy kilometrow.'' Przesada albo bzdura kompletna olej wg. norm vw. to pełen syntetyk a wymiana co 15 tys km. lub 30 tys km przy oleju 5w30 mój passat dobija do 230tys km od początku na oleju 5w30 i przegląd co 30 tys ostatnio robiłem w nim głowice (uszczelki) wałki i popychacze praktycznie bez zużycia . Ale jak ktoś już nalał pół syntetyk lub mineralny to nie ma co zmieniać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gsmbdg Zgłoś #828 Napisano 2 Kwietnia 2010 Witam Jeśli już był o tym temat to sorry ale nie znalazłem. Podoba mi się dźwięk tego silnika, ale zastanawiam sie nad jakims wydechem. Lubie spokój w samochodzie podczas jazdy, ale chciałbym usłyszeć jakiś ładny dźwięk po przekroczeniu 3 tys obrotów. Jakie polecacie wydechy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #829 Napisano 3 Kwietnia 2010 Witam Jeśli już był o tym temat to sorry ale nie znalazłem. Podoba mi się dźwięk tego silnika, ale zastanawiam sie nad jakims wydechem. Lubie spokój w samochodzie podczas jazdy, ale chciałbym usłyszeć jakiś ładny dźwięk po przekroczeniu 3 tys obrotów. Jakie polecacie wydechy? Polecam założyć filtr stożkowy Cicho, cicho a jak depniesz to potrafi zamruczeć. Wydaje mi się że jak założysz wydech nigdy nie będziesz miał spokoju podczas jazdy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #830 Napisano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) Piszac "sprawdz" masz na mysli sparawdzic stan oleju? Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez Torreto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roman_tyk Zgłoś #831 Napisano 4 Kwietnia 2010 Witam szanownych forumowiczów Noszę się z zamiarem kupna innego samochodu. Na codzień poruszam się golfem IV 1.9tdi 116koni po czipsie na 145, tutaj opis: http://www.vagforum.pl/auto-admina-mkiv-czarny-demon-t1080.html Ciągle zastanawiam się nad wersją jaka by mnie interesowała. Niby 1.9tdi jest super silnikiem, jednak obawiam że w dużej budzie (passat b5fl lub audi a6 c5) może sobie nie dać rady. Jedni mówią że zycie jest za krótkie by jezdzic dieslem jeśli istnieje coś takiego jak vr6 . Dużo naczytałem się wątków i słyszałem opowieści o vr6, jednak sam nie jestem pewny tego motoru i jego dynamiki i spalania. Mój wybór to - audi a6 C5 sedan (2.8 manual + Q) + GAZ który sam założę - passat b5 fl sedan (2.8 manual + 4motion) + GAZ który sam założę - audi a6 c5 sedan (1.9tdi AWX po chipsie, moc około 165koni) - passat b5 fl sedan (1.9tdi AWX po chipsie, moc około 165koni) VR6: + piękny dzwiek (czy jest słyszalny podczas prędkości 110km? czy jest absolutna cisza?) + 4x4 + lepsze wyposazenie niż szarego TDI - spalanie (obawiam się że spalanie po Wrocławiu będzie oscylować około 16l, ale to jest dokladnie tyle ile spali mi diesel 8l ON - gaz to gaz - walory przyśpieszenia?? - bardzo mało jest a6 i pasków na allegro ;/ - wysokie koszty sprowadzania z Niemiec TDI: + karmie go tym co fabryka nakazała, w trasie mi spali poniżej 6l + ponad 360nM elastyczność (co lepiej przyśpieszy z 80 do 150? vr6 vs. tdi po czipie) - klekot - TDi po czipsie ;/ być może padnie turbo, przepływka, N75, przeguby i sprzęgło po 2 latach Muszę przekonać kogoś z forum kto posiada 2.8 w manualu by za flaszeczkę przewiózł mnie Proszę o sugestie i porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas82 Zgłoś #832 Napisano 4 Kwietnia 2010 (edytowane) VR6: V6 kolego, w Passacie B5 masz V6 ... Edytowane 4 Kwietnia 2010 przez Lukas82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #833 Napisano 4 Kwietnia 2010 + piękny dzwiek (czy jest słyszalny podczas prędkości 110km? czy jest absolutna cisza?) raczej cisza, chyba że masz go na 3 ...i np zrobisz kick-down - spalanie (obawiam się że spalanie po Wrocławiu będzie oscylować około 16l zależy od nogi, ale myślę że 16 to realny wynik, mi przy mieszanej pali jakieś 13... + ponad 360nM elastyczność (co lepiej przyśpieszy z 80 do 150? vr6 vs. tdi po czipie) myślę że może być takie same... jak toś ma takiego diesla w lubelskim to możemy sprawdzić ...i tak jak napisał kolega wyżej... V6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #834 Napisano 4 Kwietnia 2010 V6 kolego, w Passacie B5 masz V6 ... Najbardziej mnie to rozbraja jak ktoś mnie poprawia ze w B5 jest VR6 Polecam założyć filtr stożkowy Jaki masz ten stożek, firma itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #835 Napisano 4 Kwietnia 2010 Jaki masz ten stożek, firma itp. Simota albo Aoma, nie pamiętam. W każdym razie jeden ze zwykłych, suchych. Reszta dolotu to zespawane aluminium i 2 łączniki, w tym jeden 90'. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #836 Napisano 4 Kwietnia 2010 czyli taki adapter do przepływki http://www.allegro.pl/item970895876_adapter_na_filtr_stozkowy_simota_od_mtuning_aa01.html taka puszeczka : http://www.allegro.pl/item970896195_filtr_stozkowy_simota_airbox_stozek_do_300km.html I będzie cacy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #837 Napisano 4 Kwietnia 2010 Jakoś nie mam przekonania do stożków. Moim zdaniem ciągnę syf do silnika. No ale to może tylko moje takie przekonanie. Tak czy inaczej osobiście wolę nawierconą puszkę filtra powietrza niż stożek Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #838 Napisano 5 Kwietnia 2010 czyli taki adapter do przepływki http://www.allegro.pl/item970895876_...ning_aa01.html taka puszeczka : http://www.allegro.pl/item970896195_..._do_300km.html I będzie cacy ? myśle że tak, jeszcze tylko łącznik między puszką a adapterem No i fajnie by było do puszki doprowadzić powietrze z zewnątrz, albo podłączyć do oryginalnego wlotu. Wtedy musisz uważać na deszcz, jak np za kimś jedziesz to woda wlatuje do środka, ale można sobie z tym poradzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kielonsky Zgłoś #839 Napisano 6 Kwietnia 2010 B_O_N_K a w którym miejscu nawierciłeś? I jaki jest efekt? Podobny do stożka? Myślę o czymś żeby było głośniej na wysokich obrotach ale do normalnej jazdy spokojnie. Chodzi mi po głowie tez wydech ale nie mogę nic znaleźć dedykowanego pod v6? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #840 Napisano 12 Kwietnia 2010 Siema. Wieczorkiem to wszystko opiszę. W międzyczasie proszę o pomoc: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=867745#post867745 Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach