gino9 Zgłoś #501 Napisano 4 Września 2009 Ja jako zapas mam 16" a jezdze na 17",nic nie zmienialem,jestem drugim wlascicielem a zapas jest na feldze VW z nowka opona Michelin:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneke Zgłoś #502 Napisano 4 Września 2009 Ja jako zapas mam 16" a jezdze na 17",nic nie zmienialem,jestem drugim wlascicielem a zapas jest na feldze VW z nowka opona Michelin Z tym że pewnie profile opon są różne i końcowa średnica koła jest taka sama Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek1989 Zgłoś #503 Napisano 6 Września 2009 czy ktoś z posiadaczy 2.8 v6 ma zamiast katalizatorów wspawane rury ?? chćiałbym się spytać czy jest dużo głośniejszy bo u mnie jeden z nim zaczął chałasować i rozważam opcję wycięcia jednakże nie chciałbym aby był on zbyt głosny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #504 Napisano 6 Września 2009 Witam wiem że nie mam v6, a klekota ale "przychodzę po wiedzę" z zakresu napędu 4x4 bo mam z nim małe problemy które opisuję poniżej: 1: Od czasu jego zakupu przy szybszym puszczeniu sprzęgła przy zazębianiu tylnego walu mostu słyszę "łup" gdy wjechałem na kanał wałem można sporo ruszyć (znaczy trochę przekręcić) wiem że nie powinno to być spasowane na "sztywno" ale ten "luz" mnie martwi poniżej filmik z luzem wału Gdy jest zimno i oleje w skrzyni i moście są jeszcze gęste słyszę "łup" ale cichsze nawet przy wysprzęglaniu 2: A podczas cofania na wstecznym przy pełnym skręcie słychać czuć opór (takie wysilenie) skrzyni czy sprzęgła zimą miałem tak gdy ciągły 2 tylne koła na raz (włączyła się blokada dyfra) ale to wydaje mi się normalne 3: Mam zamiar wymienić olej w skrzyni i moście doczytałem, że ma to być 75W90 jakąś konkretną firma polecicie, może orientacyjne ceny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #505 Napisano 6 Września 2009 Ja jako zapas mam 16" a jezdze na 17",nic nie zmienialem,jestem drugim wlascicielem a zapas jest na feldze VW z nowka opona Michelin:confused: ja też mam 17 a w zapasie siedzi 16 tylko profil mam pewnie na 75 jakos tak.. ale felga iopona jeszcze z orginalnego wsadu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #506 Napisano 8 Września 2009 kamilops do nas świece z NGK maja symbol BKR6EKUB ale! Pamiętaj tylko, jak byś kupował w sklepie żeby nie wcisnęli Ci BKR6EK, co prawda są ponad połowę tańsze ale mi silnik na nich falował więc odradzam. Szczegóły produktu producent VW model Passat 4 (Typ 3B) rocznik 06.1997 - 12.1998 cylinder (cyl.) 6 litr (l.) 2.8 kilowat (kW) 142 odstęp elektrod 0,8 świece BKR6EKUB nr zamówienia 3584 V-Line LPG/CNG LPG 1 nr zamówienia 1496 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilops Zgłoś #507 Napisano 9 Września 2009 wielkie dzięki za pomoc Awariall:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #508 Napisano 15 Września 2009 Witam. Ze trzy miesiące temu nabyłem paska 2.8, v6 1998r. Teraz przeglądam forum i cały czas próbuję go doprowadzić do pełnej sprawności bo cały czas jest pewne ale. Gaz OMVL, czytałem że nie jest to szczyt techniki ale pracować powinien. W mojej okolicy mało jest bardzo mało osób które podejmą się regulacji tego świństwa. Otóż na wolnych obrotach (na gazie oczywiście) potrafił zgasnąć kilka razy pod rząd potem wszystko ok. Wyczyściliśmy przepustnicę, wymieniłem przewód odmy bo był padnięty całkowicie Po regulacji gazu jest lepiej tzn nie gaśnie ale jak wciśnie mu się troszkę więcej obrotów i ostro pohamuje to obroty znów nie są równe i znów gaśnie. Po jakiejś godzince jak ponownie się uruchomi silnik to znów jest nieźle. .Może na wyższych obrotach łapie gdzieś lewe powietrze,będę sprawdzał i jak do czegoś dojdę to napiszę więcej. Nara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilops Zgłoś #509 Napisano 26 Września 2009 witam panowie mam do was pytankow sumie to jak zwykle:) chodzi mo o czujnik połozenia wałka rozrządu (halla) w naszych silnikach padły mi obydwa;/ i w sklepie za zamienik zaśpiewali mi 200 złotych a inny 300 a na allegro znalazłem coś takiego http://moto.allegro.pl/item736728695_czujnik_halla_hala_audi_vw_seat_skoda_fiat_alfa.html co tym sądzicie ten jest duzo dużo tańszy jest sens zakładać coś takiego ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWLupus Zgłoś #510 Napisano 26 Września 2009 czy ktoś z posiadaczy 2.8 v6 ma zamiast katalizatorów wspawane rury ?? chćiałbym się spytać czy jest dużo głośniejszy bo u mnie jeden z nim zaczął chałasować i rozważam opcję wycięcia jednakże nie chciałbym aby był on zbyt głosny. Witam, ja wybiłem wkłady bo jeden się oberwał i tłukł, wspawałem rury aby nie było puszki rezonansowej,nie jest głośniejszy, katalizator nie ma na to wpływu, nie jest tłumikiem, fakt faktem mam uszkodzony środkowy tłumik, podejrzewam pękniętą przegrodę bo strasznie strzela od 3000 obr./min także możesz śmiało wybijać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #511 Napisano 27 Września 2009 Hejka Ja zamiast katów wspawałem rury i różnica w głośności była olbrzymia. Nastepnego dnia kazałem wspawać tłumiki , a i tak było dużo głośniej . Po roku z tłumików nic nie zostało i znowu jest tragicznie. Jedynym słusznym wyjściem jest montaż katalizatorów uniwersalnych : cisza i nie czuć spalin (bez katów wali strasznie spalinami). Kwestia gazu OMVL : to generalnie dramat , ten silnik na valtekach chodzi byle jak , a tu jeszcze wolniejsze wtryski - jedynym słusznym wyjściem byłoby wywalić cały przód (sterownik , wtryski , reduktor). Pozrd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #512 Napisano 30 Września 2009 Witam. Poczyściliśmy listwy wtryskowe omvl i było całkiem dobrze przez 1 dzień. Na dzień dzisiejszy przymierzam się do wymiany tych listw. Oprócz tego to na gazie chodzi porównywalnie do benzyny pod warunkiem że silnik jest dobrze rozgrzany a więc parę kilometrów na benzynce a później na trasie gazik i jest ok. Wymieniłbym najchętniej całą instalację lub jeździł tylko na benz ale to nie na dzisiejszy dzień. Zalewam benzynkę 98, na wlewie napisane że można jeździć na 95 jak to ma się w praktyce? Pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Boss Zgłoś #513 Napisano 13 Października 2009 Witam, mam pytanko co do wymiany rozrządu. Kupiłem Passata 2.8 V6 193KM, ma przejechane do tej pory 229 000 km cały rozrząd wymieniony przy 180 000 km. Co ile powinno się wymieniać rozrząd w tym samochodzie? Z góry dziękuję za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #514 Napisano 13 Października 2009 Z góry dziękuję za odpowiedz Przejrzyj post w tym temacie to się dowiesz..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #515 Napisano 15 Października 2009 (edytowane) Ja kupiłem z przelotem 200 i od razu wymieniłem. (dodam ze maiałem kompletna wiedzę serwisowa na temat auta..) ja mam zasadę kupiłem i wymieniam.. czy to passat czy cos innego) jak lubisz nie pewność to nie wymieniaj.. Zawsze jakaś adrenalina.. Edytowane 15 Października 2009 przez pag-bud Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #516 Napisano 16 Października 2009 panowie zblizam sie do wymianuy rozrzadu i chcialbym wymienic moja jeszcze dyszaca pompe wspomagania:)Co polecacie jako zamiennik??Uzywana nie chce bo w sumie to mam juz:rolleyes: stara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #517 Napisano 16 Października 2009 (edytowane) Koledzy, w 4Motion da się regulować kąty na tylnej osi? Mam zglebione autko i tylne koła ustawiają się pozytyw co skutkuje nierównomiernym zużyciem opon a słaba to radocha wymieniać "co chwila" 18-calowe opony. Z góry dzięki za podpowiedzi i porady. Pozdrówka Edytowane 16 Października 2009 przez B_O_N_K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #518 Napisano 16 Października 2009 w 4Motion da się regulować kąty na tylnej osi? Tak, podobnie jak przód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #519 Napisano 17 Października 2009 Dzięki. Przód to logiczne. Chodziło mi o tył bo nie każdy rodzaj zawieszenia umożliwia regulację kątów tylnej osi. A że obecnie nie mam garażu to nie miałem możliwości aby zerknąć jak to dokładnie wygląda w Passacie - koła pod blokiem po 20:00 zdejmować nie będę Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #520 Napisano 17 Października 2009 Jakiej firmy polecacie pompe do wspomagania???sorki ze taki natretniak ze mnie:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach