dgasek Zgłoś #221 Napisano 23 Stycznia 2009 Jeżeli ci nie przeszkadza to można dać przewód jak napisałeś - wygląda to tylko mniej ładnie. Ja za nową w ASO płaciłem 260. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #222 Napisano 24 Stycznia 2009 a mogli byście zapodac jakąś fote tej odmy??gdzie ona jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hemigrand Zgłoś #223 Napisano 26 Stycznia 2009 Ostatnio rozsypała mi się odma od dekli zaworowych, twarda jak kamień i połamała się w 2 miejscach, łączenie ze pomocą izolacji parcianej dało radę ale na krótko, noi cieknie.Nowa ok 300 zł. Wymyśliłem aby odciąć końcówki gdzie się ją wpina w dekle i w następną odmę i dać przewód gumowy olejoodporny albo peszel. Walczył ktoś z tym? Ewentualnie trzeba będzie kupić nową. A niby po co masz ucinać te końcowki na deklach? Kiedy pękł mi przewód od odmy biegnący od głowicy do głowicy to założyłem wąż gazowy za 9 zł. i jest ok. A płacić prawie 300 zł za oryginalny wąż to paranoja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #224 Napisano 26 Stycznia 2009 A niby po co masz ucinać te końcowki na deklach? Kiedy pękł mi przewód od odmy biegnący od głowicy do głowicy to założyłem wąż gazowy za 9 zł. i jest ok. A płacić prawie 300 zł za oryginalny wąż to paranoja. a mógłbyś mi powiedzieć który to jest ten wąż od odmy??bo na tym forum to z szukajki się nie dowiem a i ludzie tutaj są jacyś dziwni(nie wszyscy napewno) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hemigrand Zgłoś #225 Napisano 26 Stycznia 2009 ludzie tutaj są jacyś dziwni(nie wszyscy napewno) Dziwni mogą być ze względu na nie wiedzę w dziedzinie 2.8 4motion, mam ten samochód już kawalek czsu a dopiero go poznaje, też nie wiedziałem gdzie jest odma. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40380 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #226 Napisano 26 Stycznia 2009 no to ok!!! dzięki wielkie!! troche dziwne bo miałem wcześniej opla omege 2.0 16v i tam odma była w postaci grubego weża z filtrem na dokładke(zbierał się tam syf i miał nierówne obroty przez to silnik) ale zaraz ,pisaliście w tym poście że jest to odma powietrza a jest takie coś jak odma skrzyni korbowodowej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hemigrand Zgłoś #227 Napisano 27 Stycznia 2009 W passacie syf zostaje się w tym przewodzie. Czy w samochidzie jest odma skrzyni korbowej to nie wiem ale w nie których traktorch jest:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość witson Zgłoś #228 Napisano 27 Stycznia 2009 Hej chłopaki, kupiłem autko ponad 2 tyg temu, założony był zwykły gaz, dziś odebrałem od gazownika, zrobiłem upgrade na sekwencje i śmiga jak szalony, spalił mi w cyklu mieszanym 13l gazu nie cisnąłem mu bardzo jestem bardzo zadowolony z autka, i to spalanie ) miodzio, mam forda probe z silnikiem 2.0 i zwykłym gazem i pali mi około 12 litrów, przy silniku zrobiłem co potrzeba, wymieniony olej, rozrząd, termostat i uszczelki pod dekle zaworów i jeszcze dużo innych, ze zmianą na sekwencje zapłaciłem 3200zl a za autko zapłaciłem 15000 także w tej cenie chyba nie ma nic co by mogło z nim konkurowac, skrzynia automat chodzi bez zarzutu, no i za jakiś czas zmienie w niej olej i filtry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #229 Napisano 27 Stycznia 2009 To gratuluje zakupu;) szkoda tylko że taki motorek został zagazowany:633:((.życze bez awaryjnej jazdy:D a tak to chciałeś kolego coś napisać ciekawego??czy się pochwalić?/ bo jeżeli to drugie to nie ten dział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pablowawa74 Zgłoś #230 Napisano 27 Stycznia 2009 dzięki, jeszcze jedno trudne pytanko:czy na samych częściach lemfordera jest coś co zawsze umożliwia jednoznaczną identyfikację, że jest to lemforder? np. logo sowy albo nazwa firmy? nietrudno mi sobie wyobrazić włożenie chińskiego śmiecia do oryginalnych woreczków i kartoników i sprzedawania tego jako oryginał lemforder z piękną przebitką - absolutnie nie zakładam tego w stosunku do konkretnego sprzedawcy - po prostu zawsze uważam, że uwierzyć to zobaczyć zacytuję sam siebie;) ale dostałem dziś komplecik części przedniego zawieszenia i wyglądają na nówki i oryginały lemforder, (pomijam pudełko oryginalne ale pudełko nie ma znaczenia) mają zeszlifowane znaczki audi (choć na upartego da się na dwóch dopatrzyć tego, że tam były przed szlifem 4 kółka) i na każdej z nich jest symbol LMO i logo - trójkącik z uproszczoną sówką tak więc zaoszczędziłem 1500 zł i jestem happy:) jako realista będę bardziej happy jak się okaże, że nie wyjdzie problem przy montażu, dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #231 Napisano 8 Lutego 2009 Takie małe pytanko do was,użytkowników 2.8v6-czy podczas jazdy,przy zmianie biegów,po wciśnięciu sprzęgła obroty wzrastają na chwile a potem spadają??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #232 Napisano 8 Lutego 2009 Witam, po wymianie oleju przejechałem około 4 tys. km. wczoraj sprawdzałem poziom oleju i na bagnecie pojawiła się maź w kolorze beżowym (na korku od wlewu oleju czysto)-co to może być??? Czyżby coś zaczynało się dziać ze silnikiem?:633: dodam że przejeżdżam krótkie odcinki około 7 km w jedną stronę (do i z roboty) pozdrawiam;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #233 Napisano 8 Lutego 2009 Norma w tych silnikach.Do następnej wymiany oleju tzn za 11tyś km dolejesz jeszcze z 4l,chyba że masz wycieki to wtedy więcej.! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2,8synchro Zgłoś #234 Napisano 8 Lutego 2009 (edytowane) wiem, ze to nie ten temat ale nie ma to jak podzielic sie bolem w swojej grupie uzytkownikow..... klik: kradziez Edytowane 8 Lutego 2009 przez 2,8synchro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneke Zgłoś #235 Napisano 8 Lutego 2009 Norma w tych silnikach.Do następnej wymiany oleju tzn za 11tyś km dolejesz jeszcze z 4l,chyba że masz wycieki to wtedy więcej.! Chyba troszkę przesadzasz Od wymiany przejechałem 5,5tys, ostatnio dolałem 0,5l więc chyba nie jest najgorzej. Dodam że leję Magnatec 10W40. Źle było jak miałem do wymiany uszczelkę pod pokrywą głowicy. Wtedy na 10tys dolewałem 3l, ale po wymianie jest jak napisałem wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2,8synchro Zgłoś #236 Napisano 8 Lutego 2009 Chyba troszkę przesadzasz zgadzam sie w 100% ja na 15tys na pelnym syntetyku dolewam maks 2litry ale i to nie zawsze bo tylko na autobahnach jakos wiecej bierze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #237 Napisano 8 Lutego 2009 dobra,przepraszam,poniosło mnie:635: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #238 Napisano 8 Lutego 2009 wczoraj sprawdzałem poziom oleju i na bagnecie pojawiła się maź w kolorze beżowym (na korku od wlewu oleju czysto)-co to może być??? Normalne na krótkich odcinkach Przegoń go na trasie Orientuje się ktoś jakie są koszta uszczelek pod dekle ? Tylko uszczelki czy cos jeszcze do wymiany ? Zauważyłem ze mi troszkę olej wycieka na dwóch głowicach z tyłu silnika... Silnik ACK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2,8synchro Zgłoś #239 Napisano 8 Lutego 2009 Orientuje się ktoś jakie są koszta uszczelek pod dekle ? nie wiem jak teraz ale ponad rok temu policzyli mi u mechanika po 40PLN... nigdy nie sprawdzalem czy mnie naciagneli... A dla przykladu w sobote kupilem uszczelki napinacza lancucha rozrzadu po 35PLN za sztuke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #240 Napisano 8 Lutego 2009 dobre,markowe uszczelki pod dekle są po 90zł szt. a do tego musisz wymienić uszczelniacze na wałkach rozrządu ,markowe po 12.50szt:cool:.takich tam za 40zł nie kupuj,szkoda roboty.kuczlaw,jak chcesz to Ci załatwie.jak coś to PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach