KrajesK Zgłoś #4341 Napisano 24 Czerwca 2016 Zobacz czy przy wyłączonej klimie auto zachowuje się tak samo... Jeżeli bez zmian to zacznij od podłączenia pod kompa pewnie coś z świecami, przewodami lub cewka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4342 Napisano 25 Czerwca 2016 dzisiaj pojezdziłem z klimą i bez klimy i problem się nie pojawia, a jeżeli na klimie się to powtórzy to o czym to będzie świadczyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4343 Napisano 25 Czerwca 2016 Coś ze sprężarką klimy. Pdłącz jeszcze pod kompa. Może cos pokaże. Jest jeszcze opcja nieszczelnych przewodów podciśnienipwych i pod obciążeniem klimy bardziej się ujawnia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qulig Zgłoś #4344 Napisano 3 Lipca 2016 Witam, czy ktos moglby cos powiedziec o tym "pyrczeniu" silnika ? Czy to normalne dla 2.8 v6, czy jest jakas nieszczelnosc czy moze jeszcze cos innego? Zalaczam dwa filmy ktore powinny zobrazowac sprawe. Bez gazu: https://goo.gl/photos/YYwJhW19vvm78WYe9 Po lekkim dodaniu gazu: https://goo.gl/photos/SjphxPWMjqdphFBYA Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #4345 Napisano 3 Lipca 2016 Pewnie gdzieś masz dziure w wydechu na kanał to znajdziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GzyGzy Zgłoś #4346 Napisano 5 Lipca 2016 Witam gdzie się znajduje czujnik ciśnienia oleju i czujnik poziomu oleju. Pozdawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #4347 Napisano 6 Lipca 2016 Witam, mam problem, autko chodzi pięknie bez uwag, ale w kompie mam błąd: 17745 strona 1, czyli chodzi o czujnik położenia wałka rozrządu, zwarcie do masy. kupiłem nowy czujnik, koszt 80 zł delphi i nadal to samo, czy gdziś kabel mógł zostać przerwany, czy może jakiś bezpiecznik? Tak dla potwierdzenia strona 1 to strona lewa stojąc od przodu przed sinikiem (od strony pasażera) ? Dzięki z góry za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4348 Napisano 11 Lipca 2016 Hejka. Jak myślicie, nadkole lewy przód będzie się różniło przedlift - polift i inna wersja silnikowa ? Musze kupić bo mi opona wyżarła kawałek i jest z polifta i nie wiadomo jakiej wersji silnikowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4349 Napisano 12 Lipca 2016 Miał ktoś kiedyś problem z przeciekającą przednią szybą? Na deszczu zaczyna mi się robić mokro na słupkach z obu stron od przedniej szyby... całą szybę trzeba wyjąć i uszczelki zmienić czy da rade jakoś to ogarnąć samemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4350 Napisano 13 Lipca 2016 Miał ktoś kiedyś problem z przeciekającą przednią szybą? Na deszczu zaczyna mi się robić mokro na słupkach z obu stron od przedniej szyby... całą szybę trzeba wyjąć i uszczelki zmienić czy da rade jakoś to ogarnąć samemu jeżeli fabryczna szyba to nie ma opcji żeby przeciekała. Jak masz szyberdach to zacznij od sprawdzenia drożności odpływów szyberdachu. Następnie zajrzyj pod listwy przyszybowe które idą wzdłuż słupków. W górnych rogach często rozwarstwiają się blachy będziesz widział jak zdemontujesz listwy. Jak to wykluczysz to obawiam się że masz wymienianą i źle zamontowaną szybę czołową i polecam jednak udać sie do zakłady zajmującego się szybami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4351 Napisano 13 Lipca 2016 szyberdachu nie mam, także odepnę te boczki na słupkach(jak to się robi może ktoś podpowie) i bedzie coś już wiadomo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4352 Napisano 14 Lipca 2016 szyberdachu nie mam, także odepnę te boczki na słupkach(jak to się robi może ktoś podpowie) i bedzie coś już wiadomo Nie boczki tylko listwy zewnętrzne. Po prostu do góry. Najlepiej zaczynaj od dolnej części. Jak nie będzie chciała wyjść to zapewne piachem się zatkały wtedy zacznij od ruchów wzdłużnych równoległych do słupka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4353 Napisano 14 Lipca 2016 Nie boczki tylko listwy zewnętrzne. Po prostu do góry. Najlepiej zaczynaj od dolnej części. Jak nie będzie chciała wyjść to zapewne piachem się zatkały wtedy zacznij od ruchów wzdłużnych równoległych do słupka. aaa czyli mam te listwy zewnętrzne szyby przedniej odpiąć? myslalem ze od środka zdjąć te obicia ktore są morke i wtedy zobacze skąd cieknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gniewkokowal Zgłoś #4354 Napisano 14 Lipca 2016 witam przetrzepalem forum ale niestety nie znalazlem tego co mnie interesuje, mianowicie bede wymieniac modul cewek w moim aucie czy ktorys z Panow dysponuje zdjeciami lub poradami jak to zrobic zeby nie napsuc ? I pytanie poboczne czy blad w kompie musze skasowac czy auto po wymianie samo skasuje blad {wypadanie zaplonu } .Prosze nie bic jestem tu po porade ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4355 Napisano 15 Lipca 2016 witam przetrzepalem forum ale niestety nie znalazlem tego co mnie interesuje, mianowicie bede wymieniac modul cewek w moim aucie czy ktorys z Panow dysponuje zdjeciami lub poradami jak to zrobic zeby nie napsuc ? I pytanie poboczne czy blad w kompie musze skasowac czy auto po wymianie samo skasuje blad {wypadanie zaplonu } .Prosze nie bic jestem tu po porade ;] Przy wymianie cewki nie nic nie zepsujesz, tylko przewody musisz wpiąć tak jak były nie inaczej. Przewody też mogą być przyczyna wypadania zapłonów. Błąd od razu sam nie zniknie, ale na pewno jak cewka nowa będzie sprawna to check zgaśnie tylko nie odrazu. Natomiast w sterowniku zostanie. Co do wymiany ceweki proponuję ci przerobić cały układ na oddzielnych cewkach, polecam sprawdzone i działa jak powinno. Podaję linka do obszernego tematu ze zdjęciami. http://www.a6klub.pl/ack-28-193-km-uklad-zaplonowy-na-oddzielnych-cewkach-vt68838.htm koszt przerobienia bardzo niski w porównaniu do markowej cewki i przewodów to naszych silników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gniewkokowal Zgłoś #4356 Napisano 15 Lipca 2016 dziekuje za odpowiedz temat juz czytalem i naprawde fajna sprawa ale niestety nie jestem na tyle ogarniety zeby zrobic to samemu a nabylem modul cewki ngk za 450 zl dzis zaloze i dam znac czy wszystko ok blad skasuje po zabiegu . {przewody i swiece juz zmienione} Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #4357 Napisano 16 Lipca 2016 Witam mam Panowie taki objaw przy odpalaniu auta ( na pewno zimnego po rozgrzaniu i ponownym odpaleniu nie występuje), załącza się jakby turbina która okropnie gwiżdże trwa to około 30 sekund potem się wyłącza i po temacie co to jest, dźwięk dobiega jakby z prawego nadkola (od pasażera) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4358 Napisano 16 Lipca 2016 (edytowane) Witam mam Panowie taki objaw przy odpalaniu auta ( na pewno zimnego po rozgrzaniu i ponownym odpaleniu nie występuje), załącza się jakby turbina która okropnie gwiżdże trwa to około 30 sekund potem się wyłącza i po temacie co to jest, dźwięk dobiega jakby z prawego nadkola (od pasażera) Kolego jest to pompa wtórnego powietrza. Ten typ tak ma, jeżeli dźwięk jest niepokojący to zapewne kończy się łożysko lub masz nieszczelność w tym ze układzie. Ma ona za zadanie przyśpieszyć nagrzewanie katalizatorów i działa ok 30 sek po uruchomieniu zimnego silnika. Jak masz nieszczelność to jak podepniesz kompa to będziesz miał błąd. tu masz wszystko http://www.a6klub.pl/inny-uklad-doprowadzania-wtornego-powietrza-sai-vt55194.htm Edytowane 16 Lipca 2016 przez KrajesK link Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #4359 Napisano 16 Lipca 2016 (edytowane) Dziękuje Ci Bardzo, sądzę że jak już to łożysko bo to taki gwizd jak startujący samolot i w momencie wyłączania gwizd cichnie po woli jak zwalniająca turbina, dzięki za link sprawdzę dla pewności pod kompem a pytanko wszystkie pompy z b5 są takie same czy było kilka różnych i muszę szukać pod mój model? Edytowane 16 Lipca 2016 przez Paragon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4360 Napisano 16 Lipca 2016 Dziękuje Ci Bardzo, sądzę że jak już to łożysko bo to taki gwizd jak startujący samolot i w momencie wyłączania gwizd cichnie po woli jak zwalniająca turbina, dzięki za link sprawdzę dla pewności pod kompem a pytanko wszystkie pompy z b5 są takie same czy było kilka różnych i muszę szukać pod mój model? raczej do v6 będzie inna. Ale pasuje zapewne od audi i skody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach