Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Zobacz czy przy wyłączonej klimie auto zachowuje się tak samo... Jeżeli bez zmian to zacznij od podłączenia pod kompa pewnie coś z świecami, przewodami lub cewka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj pojezdziłem z klimą i bez klimy i problem się nie pojawia, a jeżeli na klimie się to powtórzy to o czym to będzie świadczyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś ze sprężarką klimy. Pdłącz jeszcze pod kompa. Może cos pokaże. Jest jeszcze opcja nieszczelnych przewodów podciśnienipwych i pod obciążeniem klimy bardziej się ujawnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

czy ktos moglby cos powiedziec o tym "pyrczeniu" silnika ? Czy to normalne dla 2.8 v6, czy jest jakas nieszczelnosc czy moze jeszcze cos innego?

 

Zalaczam dwa filmy ktore powinny zobrazowac sprawe.

 

Bez gazu:

https://goo.gl/photos/YYwJhW19vvm78WYe9

 

Po lekkim dodaniu gazu:

https://goo.gl/photos/SjphxPWMjqdphFBYA

 

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie gdzieś masz dziure w wydechu na kanał to znajdziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam gdzie się znajduje czujnik ciśnienia oleju i czujnik poziomu oleju. Pozdawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem, autko chodzi pięknie bez uwag, ale w kompie mam błąd: 17745 strona 1, czyli chodzi o czujnik położenia wałka rozrządu, zwarcie do masy. kupiłem nowy czujnik, koszt 80 zł delphi i nadal to samo, czy gdziś kabel mógł zostać przerwany, czy może jakiś bezpiecznik?

Tak dla potwierdzenia strona 1 to strona lewa stojąc od przodu przed sinikiem (od strony pasażera) ?

Dzięki z góry za odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka.

 

Jak myślicie, nadkole lewy przód będzie się różniło przedlift - polift i inna wersja silnikowa ?

 

Musze kupić bo mi opona wyżarła kawałek ;) i jest z polifta i nie wiadomo jakiej wersji silnikowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś kiedyś problem z przeciekającą przednią szybą? Na deszczu zaczyna mi się robić mokro na słupkach z obu stron od przedniej szyby... całą szybę trzeba wyjąć i uszczelki zmienić czy da rade jakoś to ogarnąć samemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miał ktoś kiedyś problem z przeciekającą przednią szybą? Na deszczu zaczyna mi się robić mokro na słupkach z obu stron od przedniej szyby... całą szybę trzeba wyjąć i uszczelki zmienić czy da rade jakoś to ogarnąć samemu

 

jeżeli fabryczna szyba to nie ma opcji żeby przeciekała. Jak masz szyberdach to zacznij od sprawdzenia drożności odpływów szyberdachu. Następnie zajrzyj pod listwy przyszybowe które idą wzdłuż słupków. W górnych rogach często rozwarstwiają się blachy będziesz widział jak zdemontujesz listwy. Jak to wykluczysz to obawiam się że masz wymienianą i źle zamontowaną szybę czołową i polecam jednak udać sie do zakłady zajmującego się szybami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szyberdachu nie mam, także odepnę te boczki na słupkach(jak to się robi może ktoś podpowie) i bedzie coś już wiadomo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szyberdachu nie mam, także odepnę te boczki na słupkach(jak to się robi może ktoś podpowie) i bedzie coś już wiadomo

 

Nie boczki tylko listwy zewnętrzne. Po prostu do góry. Najlepiej zaczynaj od dolnej części. Jak nie będzie chciała wyjść to zapewne piachem się zatkały wtedy zacznij od ruchów wzdłużnych równoległych do słupka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie boczki tylko listwy zewnętrzne. Po prostu do góry. Najlepiej zaczynaj od dolnej części. Jak nie będzie chciała wyjść to zapewne piachem się zatkały wtedy zacznij od ruchów wzdłużnych równoległych do słupka.

 

aaa czyli mam te listwy zewnętrzne szyby przedniej odpiąć? myslalem ze od środka zdjąć te obicia ktore są morke i wtedy zobacze skąd cieknie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam przetrzepalem forum ale niestety nie znalazlem tego co mnie interesuje, mianowicie bede wymieniac modul cewek w moim aucie czy ktorys z Panow dysponuje zdjeciami lub poradami jak to zrobic zeby nie napsuc ? I pytanie poboczne czy blad w kompie musze skasowac czy auto po wymianie samo skasuje blad {wypadanie zaplonu } .Prosze nie bic jestem tu po porade ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam przetrzepalem forum ale niestety nie znalazlem tego co mnie interesuje, mianowicie bede wymieniac modul cewek w moim aucie czy ktorys z Panow dysponuje zdjeciami lub poradami jak to zrobic zeby nie napsuc ? I pytanie poboczne czy blad w kompie musze skasowac czy auto po wymianie samo skasuje blad {wypadanie zaplonu } .Prosze nie bic jestem tu po porade ;]

 

Przy wymianie cewki nie nic nie zepsujesz, tylko przewody musisz wpiąć tak jak były nie inaczej. Przewody też mogą być przyczyna wypadania zapłonów. Błąd od razu sam nie zniknie, ale na pewno jak cewka nowa będzie sprawna to check zgaśnie tylko nie odrazu. Natomiast w sterowniku zostanie.

Co do wymiany ceweki proponuję ci przerobić cały układ na oddzielnych cewkach, polecam sprawdzone i działa jak powinno. Podaję linka do obszernego tematu ze zdjęciami.

http://www.a6klub.pl/ack-28-193-km-uklad-zaplonowy-na-oddzielnych-cewkach-vt68838.htm

koszt przerobienia bardzo niski w porównaniu do markowej cewki i przewodów to naszych silników

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za odpowiedz temat juz czytalem i naprawde fajna sprawa ale niestety nie jestem na tyle ogarniety zeby zrobic to samemu a nabylem modul cewki ngk za 450 zl dzis zaloze i dam znac czy wszystko ok blad skasuje po zabiegu .

{przewody i swiece juz zmienione}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam Panowie taki objaw przy odpalaniu auta ( na pewno zimnego po rozgrzaniu i ponownym odpaleniu nie występuje), załącza się jakby turbina która okropnie gwiżdże trwa to około 30 sekund potem się wyłącza i po temacie co to jest, dźwięk dobiega jakby z prawego nadkola (od pasażera)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam Panowie taki objaw przy odpalaniu auta ( na pewno zimnego po rozgrzaniu i ponownym odpaleniu nie występuje), załącza się jakby turbina która okropnie gwiżdże trwa to około 30 sekund potem się wyłącza i po temacie co to jest, dźwięk dobiega jakby z prawego nadkola (od pasażera)

 

Kolego jest to pompa wtórnego powietrza. Ten typ tak ma, jeżeli dźwięk jest niepokojący to zapewne kończy się łożysko lub masz nieszczelność w tym ze układzie. Ma ona za zadanie przyśpieszyć nagrzewanie katalizatorów i działa ok 30 sek po uruchomieniu zimnego silnika. Jak masz nieszczelność to jak podepniesz kompa to będziesz miał błąd.

 

tu masz wszystko

http://www.a6klub.pl/inny-uklad-doprowadzania-wtornego-powietrza-sai-vt55194.htm

Edytowane przez KrajesK
link

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Ci Bardzo, sądzę że jak już to łożysko bo to taki gwizd jak startujący samolot i w momencie wyłączania gwizd cichnie po woli jak zwalniająca turbina, dzięki za link sprawdzę dla pewności pod kompem

 

a pytanko wszystkie pompy z b5 są takie same czy było kilka różnych i muszę szukać pod mój model?

Edytowane przez Paragon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziękuje Ci Bardzo, sądzę że jak już to łożysko bo to taki gwizd jak startujący samolot i w momencie wyłączania gwizd cichnie po woli jak zwalniająca turbina, dzięki za link sprawdzę dla pewności pod kompem

 

a pytanko wszystkie pompy z b5 są takie same czy było kilka różnych i muszę szukać pod mój model?

 

raczej do v6 będzie inna. Ale pasuje zapewne od audi i skody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności