Kuczi Zgłoś #4321 Napisano 29 Kwietnia 2016 To tak jak ja się zbieram do wymiany uszczelek pod pokrywami i uszczelnienia i nie ma kiedy Graty zakupione i leżą , nawet osłony mam zdjęte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4322 Napisano 29 Kwietnia 2016 To tak jak ja się zbieram do wymiany uszczelek pod pokrywami i uszczelnienia i nie ma kiedy Graty zakupione i leżą , nawet osłony mam zdjęte To już pół sukcesu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pziolo88 Zgłoś #4323 Napisano 29 Kwietnia 2016 To tak jak ja się zbieram do wymiany uszczelek pod pokrywami i uszczelnienia i nie ma kiedy Graty zakupione i leżą , nawet osłony mam zdjęte 1-2 godz i po robocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4324 Napisano 30 Kwietnia 2016 Dzisiaj się zabieram po pracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gniewkokowal Zgłoś #4325 Napisano 4 Maja 2016 witam Panowie szybkie pytanko czy w moim silnku wymienie pasek wieloklinowy bez sciagania przodu ? ktos kiedys zakladal ?I jeszcze jedno niedlugo chce wymienic rozrzad byl komplet wymieniany podobno przy 170 km mam teraz 220 czy wymienic komplet razem z rolkami pompa itp ? czy same paski do wymiany ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4326 Napisano 6 Maja 2016 Panowie czy wnętrza katów w amx obydwa są ceramiczne?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pziolo88 Zgłoś #4327 Napisano 7 Maja 2016 Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej automatycznej skrzynii biegów tiptronic 5 biegów passat 2.8 99r syncro ECB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4328 Napisano 13 Maja 2016 witam, po rozgrzaniu silnika jak wyłącze silnik to z pod maski słychać dziwne syczenie nie wiem skąd to dochodzi jakieś pomysły? dźwiek dochodzi od strony szyby przedniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soldier Zgłoś #4329 Napisano 14 Maja 2016 Witam Panowie pacjent to audi a8 2001 2.8 AMX LPG Quattro Tiptronic. Wiem, że to nie Passat ale silnik taki sam jak w paskach no i posiadam duży sentyment do tego forum, bo dzieki Wam wiele razy naprawiłem swojego passata, superb i teraz potrzebuje pomocy przy A8. Coś nie tak dzieje sie z obrotami. Rano jak odpalę auto pbroty potrafią falowac, a szczególnie jak wrzucę wsteczny. Mam wrażenie, że nie przyspiesza tak jak powinno 2.8. na wolnych obrotach czuc tak jakby auto delikatnie podskakiwało. Jak przytrzymam obroty na np 1.5 tyś to widac falowanie obrotów Czasami jak wcisne gaz jest zamulenie i dopiero zaczyna porządnie przyspieszać. Ostatnio wymieniłem świece na NGK takie jakie byly w katalogu do tego modelu, wymieniłem również przewody na Beru bo moje miały juz 15 lat. takie błędy cały czas sie pojawiają: 16814 P0430-35-00 Catalyst System Bank 2: Efficiency Below Threshold 17535 P1127-35-00 Fuel Trim Bank 1 (mult): System too Rich 16804 P0420-35-00 Catalyst System Bank 1: Efficiency Below Threshold 17537 P1129-35-10 Fuel Trim Bank 2 (mult): System too Rich Jak skasuje błędy to silnik zaczyna sie dziwnie zachowywać. Po kilku dniach od skasowania bledów jest poprawa aż do momentu jak skasuje błędy. Tak jakby silnik uczył się jeździc na tych błedach i koryguje jakieś wartości. Zastanawiam się czy nie mam przypadkiem jakieś nieszczelności. Powiedzcie czy 2.8 ma jakies newralgiczne miejsca gdzie tworza sie nieszczelności? Jak przykladam ucho w okolice eżektora/przepustnicy to słysze jakieś syczenie i nie wiem czy tak ma byc. Dzis zrobiłem logi i jak możecie to spójrzcie na nie. kanały 002, 032, 033 LPG http://vaglog.pl/log_262472.html PB http://vaglog.pl/log_262471.html Zastanawiam sie czy jakaś nieszczelność dolotu, zapchanie eżektora czy inny przeciek powietrza może powodować takie objawy i takie błędy? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pziolo88 Zgłoś #4330 Napisano 15 Maja 2016 witam, po rozgrzaniu silnika jak wyłącze silnik to z pod maski słychać dziwne syczenie nie wiem skąd to dochodzi jakieś pomysły? dźwiek dochodzi od strony szyby przedniej Ja miałem podobny problem jak instalacja LPG się rozszczelniła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4331 Napisano 16 Maja 2016 Ja miałem podobny problem jak instalacja LPG się rozszczelniła nie mam lpg ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pziolo88 Zgłoś #4332 Napisano 16 Maja 2016 Mam pytanie występują u mnie takie oto błędy -Zasilanie zaworu elektromagnetycznego (18153) -Zawór nr 2 regulacji ciśnienia (18228) -Zawór regulacji ciśnienia 3 (18233) -Zawór regulacji ciśnienia 4 (18237) -Zawór regulacji ciśnienia 5 (18242) Auto odpala ale nie rusza w tył i przód prawdopodobnie gubi prąd pomiędzy komputerm i płytą sterującą skrzynii biegów 5hp19FL ,passat b5 ,99r ,2.8 v6 syncro. ECB. Pytanie brzmi czy owe błędy w/w mogą powodować że auto nie ruszy z miejsca i czy ewentualnie uszkodził się komputer w aucie odpowiadający za skrzynie tj.pod nogami pasażera . Dodam że zawory i zasilanie elektromagnetyczne działa po podpięciu na krótko (podpięcie pod piny wtyczki wchodzącej do płyty sterującej) więc jest według mnie sprawne. Czekam na info i pozdrawiam wszystkich forumowiczów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jtg Zgłoś #4333 Napisano 23 Maja 2016 (edytowane) witam Panowie szybkie pytanko czy w moim silnku wymienie pasek wieloklinowy bez sciagania przodu ? ktos kiedys zakladal ?I jeszcze jedno niedlugo chce wymienic rozrzad byl komplet wymieniany podobno przy 170 km mam teraz 220 czy wymienic komplet razem z rolkami pompa itp ? czy same paski do wymiany ? wielorowek da radę zmienić bez ściągania paszczy nawet na gorącym silniku, rozrząd wymienia się co 120 tys lub 4 lata- jak chcesz wymieniac radzę komplet bo 1. nie tracisz gwarancji na części 2. jeśli pompa wody ma plastikowy wirnik to za chwile moze byc tak, ze znowu bedziesz to rozbieral- polecam firmy dolz (ma metalowy wirnik) 3. polecam wymienic tez termostat, bo tez trzeba sciagac rozrzad do jego wymiany- najlepiej kup oryginal (ok 110 zl w hurtowni deco) my trzy zamienniki kupilismy i sie nie otwieraly - - - - - aktualizacja - - - - - nie mam lpg ;p a to sie zdarza jak jezdzisz na klimie? bo takie syczenie jest jak sie gaz w klimie rozpręża Edytowane 23 Maja 2016 przez jtg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4334 Napisano 24 Maja 2016 2. jeśli pompa wody ma plastikowy wirnik to za chwile moze byc tak, ze znowu bedziesz to rozbieral- polecam firmy dolz (ma metalowy wirnik) Lub Hepu 3. polecam wymienic tez termostat, bo tez trzeba sciagac rozrzad do jego wymiany- najlepiej kup oryginal (ok 110 zl w hurtowni deco) Jak najbardziej wymienić ale wystarczy Wahler za ok 60 zł. Poza tym wymieniałem sam termostat nie ruszając rozrządu Jeżeli chodzi o sprawdzenie pracy termostatu to przed włożeniem do auta należy zrobić test zalewając go wrzątkiem np w szklance Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matm1987 Zgłoś #4335 Napisano 31 Maja 2016 Czy wal napedowy od 1,8 T syncro podejdzie do 2,8 syncro? Wiem że od 2.3 vr5 pasuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #4336 Napisano 31 Maja 2016 Kolego zapytaj tu http://forum.vw-passat.pl/threads/74396-Pytanie-o-numery-cz%C4%99%C5%9Bci-ETKA-cz2?p=2372167#post2372167 czy nr. katalogowe są takie same do obydwu wersji silnikowych, ewentualnie czy są zamienne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pziolo88 Zgłoś #4337 Napisano 8 Czerwca 2016 Witam wywalił mi błąd 16711 czujnik spalania stukowego autko na niskich obrotach czasami delikatnie się dławi ,jest to jedyny błąd.Pytanie gdzie ten czujnik sie znajduje w Passat b5 2.8 AQD? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kam Zgłoś #4338 Napisano 9 Czerwca 2016 witam, po rozgrzaniu silnika jak wyłącze silnik to z pod maski słychać dziwne syczenie nie wiem skąd to dochodzi jakieś pomysły? dźwiek dochodzi od strony szyby przedniej Ja tak miałem to po miesiącu miałem strzał nagrzewnicy.. I basen w aucie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlad 1515 Zgłoś #4339 Napisano 18 Czerwca 2016 witam, po rozgrzaniu silnika jak wyłącze silnik to z pod maski słychać dziwne syczenie nie wiem skąd to dochodzi jakieś pomysły? dźwiek dochodzi od strony szyby przedniej To syczenie może pochodzić z klimy i nie jest żadną awarią. Mam tak samo i w serwisie klimatyzacji powiedzieli mi, że w niektórych autach tak jest. Spróbuj przejechać się bez klimy i wyłączyć samochód, syczenia nie powinieneś usłyszeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4340 Napisano 24 Czerwca 2016 witam. Dzisiaj zauważyłem dziwne zachowanie w moim pasku, na jałowym biegu szarpie co jakiś czas a na niższych biegach 1,2 i niskich obrotach tak do 2tys mam jakby dziury w gazie podczas przyspieszania, tak jakby nie szedł normalnie tylko się dławił. jakieś pomysły co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach