Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

To tak jak ja się zbieram do wymiany uszczelek pod pokrywami i uszczelnienia i nie ma kiedy :-P

Graty zakupione i leżą , nawet osłony mam zdjęte ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To tak jak ja się zbieram do wymiany uszczelek pod pokrywami i uszczelnienia i nie ma kiedy :-P

Graty zakupione i leżą , nawet osłony mam zdjęte ;)

 

To już pół sukcesu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To tak jak ja się zbieram do wymiany uszczelek pod pokrywami i uszczelnienia i nie ma kiedy :-P

Graty zakupione i leżą , nawet osłony mam zdjęte ;)

1-2 godz i po robocie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj się zabieram po pracy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam Panowie szybkie pytanko czy w moim silnku wymienie pasek wieloklinowy bez sciagania przodu ? ktos kiedys zakladal ?I jeszcze jedno niedlugo chce wymienic rozrzad byl komplet wymieniany podobno przy 170 km mam teraz 220 czy wymienic komplet razem z rolkami pompa itp ? czy same paski do wymiany ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy wnętrza katów w amx obydwa są ceramiczne??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej automatycznej skrzynii biegów tiptronic 5 biegów passat 2.8 99r syncro ECB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, po rozgrzaniu silnika jak wyłącze silnik to z pod maski słychać dziwne syczenie nie wiem skąd to dochodzi jakieś pomysły? dźwiek dochodzi od strony szyby przedniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie pacjent to audi a8 2001 2.8 AMX LPG Quattro Tiptronic. Wiem, że to nie Passat ale silnik taki sam jak w paskach no i posiadam duży sentyment do tego forum, bo dzieki Wam wiele razy naprawiłem swojego passata, superb i teraz potrzebuje pomocy przy A8.

Coś nie tak dzieje sie z obrotami. Rano jak odpalę auto pbroty potrafią falowac, a szczególnie jak wrzucę wsteczny. Mam wrażenie, że nie przyspiesza tak jak powinno 2.8. na wolnych obrotach czuc tak jakby auto delikatnie podskakiwało. Jak przytrzymam obroty na np 1.5 tyś to widac falowanie obrotów Czasami jak wcisne gaz jest zamulenie i dopiero zaczyna porządnie przyspieszać. Ostatnio wymieniłem świece na NGK takie jakie byly w katalogu do tego modelu, wymieniłem również przewody na Beru bo moje miały juz 15 lat.

takie błędy cały czas sie pojawiają:

 

16814 P0430-35-00 Catalyst System Bank 2: Efficiency Below Threshold

17535 P1127-35-00 Fuel Trim Bank 1 (mult): System too Rich

16804 P0420-35-00 Catalyst System Bank 1: Efficiency Below Threshold

17537 P1129-35-10 Fuel Trim Bank 2 (mult): System too Rich

 

Jak skasuje błędy to silnik zaczyna sie dziwnie zachowywać. Po kilku dniach od skasowania bledów jest poprawa aż do momentu jak skasuje błędy. Tak jakby silnik uczył się jeździc na tych błedach i koryguje jakieś wartości. Zastanawiam się czy nie mam przypadkiem jakieś nieszczelności. Powiedzcie czy 2.8 ma jakies newralgiczne miejsca gdzie tworza sie nieszczelności? Jak przykladam ucho w okolice eżektora/przepustnicy to słysze jakieś syczenie i nie wiem czy tak ma byc.

Dzis zrobiłem logi i jak możecie to spójrzcie na nie.

 

kanały 002, 032, 033

LPG http://vaglog.pl/log_262472.html

PB http://vaglog.pl/log_262471.html

 

Zastanawiam sie czy jakaś nieszczelność dolotu, zapchanie eżektora czy inny przeciek powietrza może powodować takie objawy i takie błędy?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, po rozgrzaniu silnika jak wyłącze silnik to z pod maski słychać dziwne syczenie nie wiem skąd to dochodzi jakieś pomysły? dźwiek dochodzi od strony szyby przedniej

 

Ja miałem podobny problem jak instalacja LPG się rozszczelniła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja miałem podobny problem jak instalacja LPG się rozszczelniła

 

nie mam lpg ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie występują u mnie takie oto błędy

 

-Zasilanie zaworu elektromagnetycznego (18153)

-Zawór nr 2 regulacji ciśnienia (18228)

-Zawór regulacji ciśnienia 3 (18233)

-Zawór regulacji ciśnienia 4 (18237)

-Zawór regulacji ciśnienia 5 (18242)

 

Auto odpala ale nie rusza w tył i przód prawdopodobnie gubi prąd pomiędzy komputerm i płytą sterującą skrzynii biegów 5hp19FL ,passat b5 ,99r ,2.8 v6 syncro. ECB. Pytanie brzmi czy owe błędy w/w mogą powodować że auto nie ruszy z miejsca i czy ewentualnie uszkodził się komputer w aucie odpowiadający za skrzynie tj.pod nogami pasażera . Dodam że zawory i zasilanie elektromagnetyczne działa po podpięciu na krótko (podpięcie pod piny wtyczki wchodzącej do płyty sterującej) więc jest według mnie sprawne.

 

Czekam na info i pozdrawiam wszystkich forumowiczów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam Panowie szybkie pytanko czy w moim silnku wymienie pasek wieloklinowy bez sciagania przodu ? ktos kiedys zakladal ?I jeszcze jedno niedlugo chce wymienic rozrzad byl komplet wymieniany podobno przy 170 km mam teraz 220 czy wymienic komplet razem z rolkami pompa itp ? czy same paski do wymiany ?

 

 

wielorowek da radę zmienić bez ściągania paszczy nawet na gorącym silniku, rozrząd wymienia się co 120 tys lub 4 lata- jak chcesz wymieniac radzę komplet bo

1. nie tracisz gwarancji na części

2. jeśli pompa wody ma plastikowy wirnik to za chwile moze byc tak, ze znowu bedziesz to rozbieral- polecam firmy dolz (ma metalowy wirnik)

3. polecam wymienic tez termostat, bo tez trzeba sciagac rozrzad do jego wymiany- najlepiej kup oryginal (ok 110 zl w hurtowni deco)

my trzy zamienniki kupilismy i sie nie otwieraly

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

nie mam lpg ;p

a to sie zdarza jak jezdzisz na klimie? bo takie syczenie jest jak sie gaz w klimie rozpręża

Edytowane przez jtg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2. jeśli pompa wody ma plastikowy wirnik to za chwile moze byc tak, ze znowu bedziesz to rozbieral- polecam firmy dolz (ma metalowy wirnik)

 

Lub Hepu

 

 

3. polecam wymienic tez termostat, bo tez trzeba sciagac rozrzad do jego wymiany- najlepiej kup oryginal (ok 110 zl w hurtowni deco)

 

Jak najbardziej wymienić ale wystarczy Wahler za ok 60 zł. Poza tym wymieniałem sam termostat nie ruszając rozrządu ;) Jeżeli chodzi o sprawdzenie pracy termostatu to przed włożeniem do auta należy zrobić test zalewając go wrzątkiem np w szklance :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wal napedowy od 1,8 T syncro podejdzie do 2,8 syncro? Wiem że od 2.3 vr5 pasuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego zapytaj tu

http://forum.vw-passat.pl/threads/74396-Pytanie-o-numery-cz%C4%99%C5%9Bci-ETKA-cz2?p=2372167#post2372167

czy nr. katalogowe są takie same do obydwu wersji silnikowych, ewentualnie czy są zamienne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wywalił mi błąd 16711 czujnik spalania stukowego autko na niskich obrotach czasami delikatnie się dławi ,jest to jedyny błąd.Pytanie gdzie ten czujnik sie znajduje w Passat b5 2.8 AQD?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, po rozgrzaniu silnika jak wyłącze silnik to z pod maski słychać dziwne syczenie nie wiem skąd to dochodzi jakieś pomysły? dźwiek dochodzi od strony szyby przedniej

Ja tak miałem to po miesiącu miałem strzał nagrzewnicy.. I basen w aucie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, po rozgrzaniu silnika jak wyłącze silnik to z pod maski słychać dziwne syczenie nie wiem skąd to dochodzi jakieś pomysły? dźwiek dochodzi od strony szyby przedniej

 

To syczenie może pochodzić z klimy i nie jest żadną awarią. Mam tak samo i w serwisie klimatyzacji powiedzieli mi, że w niektórych autach tak jest. Spróbuj przejechać się bez klimy i wyłączyć samochód, syczenia nie powinieneś usłyszeć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. Dzisiaj zauważyłem dziwne zachowanie w moim pasku, na jałowym biegu szarpie co jakiś czas a na niższych biegach 1,2 i niskich obrotach tak do 2tys mam jakby dziury w gazie podczas przyspieszania, tak jakby nie szedł normalnie tylko się dławił. jakieś pomysły co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności