Skocz do zawartości

jtg

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jtg

  • Urodziny 30.01.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Joanna
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (APR) 4x4
  • Rok produkcji
    1999
  1. prawda jest taka, ze nawet trw- jakie bylo na pierwszy montaż- nie wytrzyma dlugo jesli nie jest dokrecany w pozycji pracy.
  2. pierwsza rzecz jest taka, ze jakby kable były zdjete to auto by nie odpaliło, błąd mógł wyskoczyć bo auto zwariowało odpalając na trzech cylindrach
  3. wielorowek da radę zmienić bez ściągania paszczy nawet na gorącym silniku, rozrząd wymienia się co 120 tys lub 4 lata- jak chcesz wymieniac radzę komplet bo 1. nie tracisz gwarancji na części 2. jeśli pompa wody ma plastikowy wirnik to za chwile moze byc tak, ze znowu bedziesz to rozbieral- polecam firmy dolz (ma metalowy wirnik) 3. polecam wymienic tez termostat, bo tez trzeba sciagac rozrzad do jego wymiany- najlepiej kup oryginal (ok 110 zl w hurtowni deco) my trzy zamienniki kupilismy i sie nie otwieraly - - - - - aktualizacja - - - - - a to sie zdarza jak jezdzisz na klimie? bo takie syczenie jest jak sie gaz w klimie rozpręża
  4. Sorki, że sie tu podepnę, ale nie mogę założyć nowego wątku. Mam problem bo piszecie, że większymi dziurami w wałkach ma być do środka, a u mnie jest na zewnątrz i mój pasiu tak jeździł i nie miałam problemów- więc jak to możliwe?
  5. Piszecie o Millersie a to takie samo gówno jak Castrol- na własne oczy widziałam testy. Ja zaproponuję może nowe rozwiązanie olej SORT, nie jest rozpowszechniony ale testowany. Zawsze byłam za Millersem ale... do momentu jak gościu przyjechał z maszynką i sama mogłam testować. Obejrzyjcie ten filmik We Wrocławiu Oponka na Belgijskiej wymienia olej na Sort.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności