Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

tak przegrzany silnik bez oględzin to loteria, pytanie która głowica? wpakujesz masę kasy a okaże się że to nie koniec problemów, ja kiedyś w hondzie przegrzałem auto, wymieniłem uszczelkę pod głowicą oczywiście obowiązkowe planowanie + dodatkowo wymiana uszczelniaczy na popychaczach i szlifowanie gniazd zaworów, po kilkuset kilometrach honda zaczęła dymić i brać olej na potęgę, okazało się że z powodu przegrzania padły pierścienie zgarniające (olejowe na tłokach), tak więc zanim zaczniesz zmieniać przy okazji rozrząd upewnij się że silnik opłaca się ratować, nie chce źle wróżyć ale po przegrzaniu silnika warto rozważyć czy nie lepiej (taniej) kupić drugi silnik tzn: sam slupek, oczywiście trzeba zdiagnozować czy na pewno mówimy o przegrzaniu i wydmuchaniu uszczelki pod glowicą

 

a tak na marginesie to jakiś świeży zakup ten pasek??

 

Na początku stycznia 2016 kupiłem, ale póki co problemów nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nom to ja radzę pierwsze odwiedzić kogoś polecanego z twojej okolicy żeby ocenił co i jak, bo na pewno się domyślasz że to są konkretne koszty zrywać jedna lub dwie głowice w V6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nom to ja radzę pierwsze odwiedzić kogoś polecanego z twojej okolicy żeby ocenił co i jak, bo na pewno się domyślasz że to są konkretne koszty zrywać jedna lub dwie głowice w V6

 

Tak, wiem... Jutro jadę do warszawskiego Abpol (z polecenia znajomego). Zobaczymy co mi tam powiedzą. Niemniej jeśli możecie mi kogoś polecić w okolicach Warszawy, to zawsze będę miał kolejną opcję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawdź kruciec wodny na tyle silnika, po przewodzie dojdziesz, jest tam oring, może być uszkodzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego sprawdź kruciec wodny na tyle silnika, po przewodzie dojdziesz, jest tam oring, może być uszkodzony.

 

Tak jak kolega pisze, plastikowy trójnik, jak litera T, wymieniałem na metalowy bo pękł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za rady. Wczoraj znaleźliśmy potencjalnego winowajcę (jakieś kolanko wychodzące z silnika) - dziś zobaczymy, czy to pomogło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czasami gaśnie mi po wysprzęgleniu, obroty delikatnie falują. Wywaliło mi takie błędy :

 

00561 - Mixture Adaptation

12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded

01088 - Mixture Control Adaptation 2

12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded

01088 - Mixture Control Adaptation 2

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

17972 - Throttle Actuator (J338)

P1564 - 35-10 - Under-Voltage during Basic Setting - Intermittent

17973 - Throttle Actuator (J338)

P1565 - 35-10 - Lower Stop not Reached - Intermittent

 

Czujnik halla do wymiany a może adaptację przepustnicy zrobić ?

 

 

Marcinie zacznij od sprawdzenia instalacji LPG. Bardzo często się zdarza że robi dziwne kwiatki i błędy niezależnie od tego na czym jedziesz. Możesz jeszcze zrobić adaptację przepustnicy i sprawdź czy działają Ci sondy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego uszczelniacz dirco czy dirko , oczywiście nowe uszczelki pod pkrywę i pod napinacz. Poniżej wklejam opis ja tak zrobiłem i mam spokój.

http://a6c5.blogspot.com/2013/02/uszczelka-pokrywy-zaworow-uszczelka.html

do uszczelki pod napinacz od strony pasażera jest dużo gorsze dojście trzeba full cierpliwości.

 

Dzieki za instrukcje mam tez pytanie czy ezektor robiles czy tylko to pomoglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marcinie zacznij od sprawdzenia instalacji LPG. Bardzo często się zdarza że robi dziwne kwiatki i błędy niezależnie od tego na czym jedziesz. Możesz jeszcze zrobić adaptację przepustnicy i sprawdź czy działają Ci sondy.

 

Zrobiłem adaptację i przez dwa dni było ok a wczoraj znów mi zgasł trzy razy. A już myślałem że jest ok, nawet obroty jakby się wyrównały.

LPG wymienię filtry i może podjadę na regulację bo kawałek mam do gazownika.

Pamiętasz jakie parametry powinna mieć sonda ( mam chyba jedną ) i który to blok pomiarowy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
LPG wymienię filtry i może podjadę na regulację bo kawałek mam do gazownika.

Pamiętasz jakie parametry powinna mieć sonda ( mam chyba jedną ) i który to blok pomiarowy ?

Po wymianie filtrów gazu fazy ciekłej i lotnej jak i filtra powietrza powinno się sprawdzić i w razie konieczności wyregulować LPG.

Ja mam 4 sondy ale nie wiem dokładnie jak jest w twoim silniku mogą być dwie lub 4 (po 1 lub 2 na każdy rząd cylindrów) U mnie przed i za katalizatorem. Jeśli pamięć mnie nie myli to powinny być kanały 30, 31, 32 nie pamiętam dokładnie parametrów ale jak wejdziesz to powinny oscylować wartości jak sinusoida ( między 0 a 1 V ) ale w Vagu będą wyświetlane jednostki. Koniecznie na rozgrzanym silniku sprawdzaj (przynajmniej 40 stopni) Bo zimna sonda jest martwa :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisząc jedna sonda miałem na myśli przed katalizatorem ;) za nim w ACK nie ma.

Będę robił wymianę oleju to to ogarnę.

Dzięki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki za instrukcje mam tez pytanie czy ezektor robiles czy tylko to pomoglo

 

nie wymieniałem i nie sprawdzałem. Będę musiał sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie rzuccie okiem bo z moim walem chyba cos nie tak jest.

 

Miałem to samo. W moście są podkładki regulujące i należy je wymienić. Po operacji luz został znacznie zredukowany, ale niestety nie skasowany całkowicie. Prawdopodobnie jest jeszcze na skrzyni rozdzielacza, a z tym jest już więcej zachodu. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. czy pasek z mojego opisu ma koło dwumasowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak,Ja mam ten sam silnik i jest sprzęgło wymienione jakieś 60000km temu dwumas został....przebieg obecny 290000km...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzieś widziałem program że jeżeli jest dwumas popsuty to przy małych obrotach cos kolo 1000 zaczyna szarpać przy przyspieszaniu, tylko to było o dieslach i nie wiem czy w benzynie tak samo musi byc, u mnie przy 1000 obrotow i próbie przyspieszenia dosyc dymamicznego zaczyna mocno szarpać ;/ ktos sie orientueje ile kosztuje taka zabawa u mechanika z wymianą tego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W benzynie jest praktycznie niezniszczalny ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam lekki luz który czuje ale on nie objawia się tak jak w dieslu to jest troche inaczej ale jeżdze juz z tym od 60000 tysiecy....i teoretycznie bez zmian....szukaj problemu w cewkach i prądzie przewody,od tego trzeba zacząc..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak jest z dwumasa w moim pasku moze to wina moich drgan w okolicu 130 140 powyzej I ponizej cisza od pol osiek po opony wszystko ok kable I swiece nowe dalej to samo macie pomysly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z termostatem, wyczytałem, że jest w okolicy rozrządu, nie ma innego dojścia żeby go wymienić? możne ktoś ma jakiś patent na to?

Kolejne pytanko, jaki czujnik (i gdzie on jest) odpowiada za pokazywanie temperatury silnika?, licznik nie wyświetla mi temperatury silnika, ale kiedy się nagrzeje to wiatrak na chłodnicy załącza się normalnie, czy ktoś potrafi mi pomoc?

Edytowane przez Eniu
blad w opisie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności