wlad 1515 Zgłoś #3841 Napisano 22 Października 2014 Witam. Chcę zakupić passata B5 FL 2.8 V6 Kombi w manualu. Czy możecie mi powiedzieć ile macie obrotów jadąc na ostatnim biegu (manualem) przy 100km/h, 140km/h i 180km/h. Mój brat w superbie 2.8 v6 w automacie ma 1.900obr/min przy 100 w automacie 5 biegów i chciałbym się dowiedzieć czy manual też ma takie małe obroty przy tej prędkości. Jeśli to już gdzieś było to wybaczcie ale jeszcze nie ogarniam tego forum. Pozdrawiam. Potrzebuję skrzyni która ma mniej obrotów przy wyższych prędkościach bo dużo jezdzę po trasach i nie wiem czy manual czy automat. B5 kombi przed liftem -każde 1000 obrotów to około 38-39 km/h na 5 biegu więc możesz sobie policzyć obroty przy interesujących cię prędkościach. Automat ma dłuższe przełożenia, ale każdy kij ma dwa końce i różnica w przyśpieszeniu 0-100km/h wynosi 2 sekundy na korzyść manuala. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #3842 Napisano 22 Października 2014 każde 1000 obrotów to około 38-39 km/h na 5 biegu nie pytam zlosliwie tylko najzwyczajniej przez ciekawośc. skąd To wiesz? tzn czy wynika to z jakiejś ogolnodostepnej informacji czy poprzeliczałes to jakoś? bo jakby nie bylo jest to przydatna informacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlad 1515 Zgłoś #3843 Napisano 23 Października 2014 nie pytam zlosliwie tylko najzwyczajniej przez ciekawośc. skąd To wiesz? tzn czy wynika to z jakiejś ogolnodostepnej informacji czy poprzeliczałes to jakoś? bo jakby nie bylo jest to przydatna informacja Domyślam się, że nie pytasz złośliwie. Wiem to z obserwacji w swoim aucie. 1000 obrotów mam 39km/h, 2000 - 78km/h, 3000-117km/h, 6000- 234km/h:hyhy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #3844 Napisano 26 Października 2014 Panowie piszę taką ciekawostkę wczoraj wymieniałem przewody WN , seryjnie miałem BREMI i jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłem, że to są przewody od nowości gdyż data produkcji 10.2003 i oznaczenia VW oraz Audi. Autko jest z 2004 roku, przebieg 255 tys i w tym 120 tys na gazie , cewka też jest marki BREMI. Także jakość przewodów pierwsza liga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Screamer Zgłoś #3845 Napisano 26 Października 2014 Mam problema w moim Pasku 2.8 AMX 4Motion. Mianowicie w ostatnim czasie pojawia sie kilka bledow tj P0353, P300, P0303, P0305. rozsadek karze szukac problemu w cewce zaplonowej ktora odpowiada za te dwa cylindry jest jednak tak ze auto na 4 cyl. tez gubi iskre. I jedzie zalezy jak wiatr zawieje na 3 na 4 na 5 i na 6 cyl. Mial ktos podobny problem?? Moze rozwiazal go w inny sposob? nie chce kupowac nowej cewki poniewaz ta ktora mam ma 3 miesiace wolalbym sprawdzic ja dokladnie. Kable sa ok przemienialem je z innymi caly czas pokazuje blad na tych samych cylindrach czyli 3 i 5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #3846 Napisano 31 Października 2014 u mnie podobnie na benzynie trzesie sie i bledy sa a na gazie spoko gdzie szukac przyczyny..... drugi +i- na tiptroniku miga jak jade na automacie a na tipie ok macie pomysly jak to wyeliminowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3847 Napisano 31 Października 2014 Przyczyny należy szukać w regulacji gazu , czytaj masz za bogato , albo za ubogo , albo jedno i drugie w różnych momentach i stąd problem. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekvw89 Zgłoś #3848 Napisano 3 Listopada 2014 szukam nr tej części zaznaczonej nr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #3849 Napisano 4 Listopada 2014 Macie namiary na kable wn i swiece beru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #3850 Napisano 4 Listopada 2014 Macie namiary na kable wn i swiece beru Kable ostatnio kupiłem od gościa z allegro (nick: danielloss ), polecanego wcześniej tu na forum. Przewody beru u niego koszt to 330zł z przesyłką, także cena bardzo dobra. Myślę że i świece będzie miał ale musisz do niego napisać o co dokładnie chodzi bo większość częsci nie ma wystawionych na aukcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek_gsii Zgłoś #3851 Napisano 5 Listopada 2014 Witam... Może ktoś podrzucić jaki tester lub dobry interfejs zakupic do diagnostyki dla vw 2.8 v6 apr....wolał bym tester bo lapek kiedyś doprowadził mmnie do łez jak próbowałem połączyć się z fronterą mojej żony tydzień czasu walczylem ze sterami portami itp.chciałbym tego uniknąć jak ktoś ma przetestowane to niech da znać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #3852 Napisano 8 Listopada 2014 (edytowane) Kolego poczytaj tutaj http://forum.vw-passat.pl/threads/3825-Interfejs-OBDII-jaki-wybrac Gdzie mogę dostać zawieszenie gwintowane do 4x4 na tył? Ostatecznie mogą być sprężyny obniżające. Obecnie mam gwint H&R na przodzie a na tyle regulowany zawias KONI ale **** stoi strasznie wysoko przez co nie mogę skręcić przodu tak jak bym chciał Edytowane 8 Listopada 2014 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek_gsii Zgłoś #3853 Napisano 9 Listopada 2014 Dzięki ale ja pytałem o przetestowany sprzęt i sprawdzony a tam jest na pierwszej stronie tylko o kkl który to intergfejs mam gdzieś lecz brak fajnego softu do tego....Wiec powtarzam pytanie jaki interfejs i jaki soft do APR??? Poza tym tam jest 180 stron o tdi-kach itp. a to mnie nie interesuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #3854 Napisano 9 Listopada 2014 Dlatego jeżeli chcesz przetestowany i sprawdzony sprzęt najlepiej zapytać w tym temacie bo silnik nie ma tu żadnego znaczenia. Ja od 8lat używam interfejsu od Viaken.pl i softu VAG-COM 3.11. Nie mam problemu ze sterownikami a instalkę softu mogę Ci na maila podesłać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #3855 Napisano 11 Listopada 2014 Panowie jaka cewke (ngk meyle...?)i kable polecacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3856 Napisano 12 Listopada 2014 Cewka Bremi , kable Bremi albo Beru. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3857 Napisano 12 Listopada 2014 Wymieniał ktoś z Was juz katalizatory ? Auto ma 200 tys km, ok 15 tys na LPG. Dziwne dzwięki dochodzą spod auta i wszystko wskazuje na katalizator, dzwonienie, brzęczenie, tak jakby coś latało w środku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #3858 Napisano 12 Listopada 2014 Ja teraz wsadziłem cewkę NGK i przewody NGK chyba nie są złe? Co ile wymieniacie świece? Co do wymiany katalizatorów to wsadziłem strumienice i bardzo, bardzo tego żałuje! Samochód jest dużo głośniejszy a z przyjemnego mruczenia zrobił się denerwujący jazgot więc gdyby przyszedł ci taki pomysł do głowy to nie polecam. Chcesz wstawiać nowe czy używane katalizatory? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3859 Napisano 13 Listopada 2014 więc gdyby przyszedł ci taki pomysł do głowy to nie polecam Strumienicy nie chcę a katalizatory to za duży wydatek jak dla mnie i do tego auta. Myślałem o przelocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #3860 Napisano 13 Listopada 2014 No ciekawe jak przelocie jest. A używane katy z jakiegoś angola z małym przebiegiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach