Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chcę zakupić passata B5 FL 2.8 V6 Kombi w manualu. Czy możecie mi powiedzieć ile macie obrotów jadąc na ostatnim biegu (manualem) przy 100km/h, 140km/h i 180km/h. Mój brat w superbie 2.8 v6 w automacie ma 1.900obr/min przy 100 w automacie 5 biegów i chciałbym się dowiedzieć czy manual też ma takie małe obroty przy tej prędkości. Jeśli to już gdzieś było to wybaczcie ale jeszcze nie ogarniam tego forum. Pozdrawiam.

Potrzebuję skrzyni która ma mniej obrotów przy wyższych prędkościach bo dużo jezdzę po trasach i nie wiem czy manual czy automat.

B5 kombi przed liftem -każde 1000 obrotów to około 38-39 km/h na 5 biegu więc możesz sobie policzyć obroty przy interesujących cię prędkościach. Automat ma dłuższe przełożenia, ale każdy kij ma dwa końce i różnica w przyśpieszeniu 0-100km/h wynosi 2 sekundy na korzyść manuala. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
każde 1000 obrotów to około 38-39 km/h na 5 biegu

nie pytam zlosliwie tylko najzwyczajniej przez ciekawośc. skąd To wiesz? tzn czy wynika to z jakiejś ogolnodostepnej informacji czy poprzeliczałes to jakoś?

 

bo jakby nie bylo jest to przydatna informacja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie pytam zlosliwie tylko najzwyczajniej przez ciekawośc. skąd To wiesz? tzn czy wynika to z jakiejś ogolnodostepnej informacji czy poprzeliczałes to jakoś?

 

bo jakby nie bylo jest to przydatna informacja

Domyślam się, że nie pytasz złośliwie. Wiem to z obserwacji w swoim aucie. 1000 obrotów mam 39km/h, 2000 - 78km/h, 3000-117km/h, 6000- 234km/h:hyhy. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie piszę taką ciekawostkę wczoraj wymieniałem przewody WN , seryjnie miałem BREMI i jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłem, że to są przewody od nowości gdyż data produkcji 10.2003 i oznaczenia VW oraz Audi. Autko jest z 2004 roku, przebieg 255 tys i w tym 120 tys na gazie , cewka też jest marki BREMI. Także jakość przewodów pierwsza liga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problema w moim Pasku 2.8 AMX 4Motion. Mianowicie w ostatnim czasie pojawia sie kilka bledow tj P0353, P300, P0303, P0305. rozsadek karze szukac problemu w cewce zaplonowej ktora odpowiada za te dwa cylindry jest jednak tak ze auto na 4 cyl. tez gubi iskre. I jedzie zalezy jak wiatr zawieje na 3 na 4 na 5 i na 6 cyl. Mial ktos podobny problem?? Moze rozwiazal go w inny sposob? nie chce kupowac nowej cewki poniewaz ta ktora mam ma 3 miesiace wolalbym sprawdzic ja dokladnie. Kable sa ok przemienialem je z innymi caly czas pokazuje blad na tych samych cylindrach czyli 3 i 5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie podobnie na benzynie trzesie sie i bledy sa a na gazie spoko gdzie szukac przyczyny.....

drugi +i- na tiptroniku miga jak jade na automacie a na tipie ok macie pomysly jak to wyeliminowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyczyny należy szukać w regulacji gazu , czytaj masz za bogato , albo za ubogo , albo jedno i drugie w różnych momentach i stąd problem.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez tytułu.jpg

 

 

szukam nr tej części zaznaczonej nr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie namiary na kable wn i swiece beru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Macie namiary na kable wn i swiece beru

 

Kable ostatnio kupiłem od gościa z allegro (nick: danielloss ), polecanego wcześniej tu na forum. Przewody beru u niego koszt to 330zł z przesyłką, także cena bardzo dobra. Myślę że i świece będzie miał ale musisz do niego napisać o co dokładnie chodzi bo większość częsci nie ma wystawionych na aukcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam...

Może ktoś podrzucić jaki tester lub dobry interfejs zakupic do diagnostyki dla vw 2.8 v6 apr....wolał bym tester bo lapek kiedyś doprowadził mmnie do łez jak próbowałem połączyć się z fronterą mojej żony tydzień czasu walczylem ze sterami portami itp.chciałbym tego uniknąć jak ktoś ma przetestowane to niech da znać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego poczytaj tutaj

http://forum.vw-passat.pl/threads/3825-Interfejs-OBDII-jaki-wybrac

 

 

Gdzie mogę dostać zawieszenie gwintowane do 4x4 na tył? Ostatecznie mogą być sprężyny obniżające. Obecnie mam gwint H&R na przodzie a na tyle regulowany zawias KONI ale **** stoi strasznie wysoko przez co nie mogę skręcić przodu tak jak bym chciał :dolamam

 

 

k013iv.jpg

k013iv.jpg

Edytowane przez Awariall

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ale ja pytałem o przetestowany sprzęt i sprawdzony a tam jest na pierwszej stronie tylko o kkl który to intergfejs mam gdzieś lecz brak fajnego softu do tego....Wiec powtarzam pytanie jaki interfejs i jaki soft do APR???

Poza tym tam jest 180 stron o tdi-kach itp. a to mnie nie interesuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego jeżeli chcesz przetestowany i sprawdzony sprzęt najlepiej zapytać w tym temacie bo silnik nie ma tu żadnego znaczenia. Ja od 8lat używam interfejsu od Viaken.pl i softu VAG-COM 3.11. Nie mam problemu ze sterownikami a instalkę softu mogę Ci na maila podesłać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaka cewke (ngk meyle...?)i kable polecacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cewka Bremi , kable Bremi albo Beru.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniał ktoś z Was juz katalizatory ? Auto ma 200 tys km, ok 15 tys na LPG. Dziwne dzwięki dochodzą spod auta i wszystko wskazuje na katalizator, dzwonienie, brzęczenie, tak jakby coś latało w środku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz wsadziłem cewkę NGK i przewody NGK chyba nie są złe? Co ile wymieniacie świece?

 

Co do wymiany katalizatorów to wsadziłem strumienice i bardzo, bardzo tego żałuje! Samochód jest dużo głośniejszy a z przyjemnego mruczenia zrobił się denerwujący jazgot więc gdyby przyszedł ci taki pomysł do głowy to nie polecam. Chcesz wstawiać nowe czy używane katalizatory?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
więc gdyby przyszedł ci taki pomysł do głowy to nie polecam

 

Strumienicy nie chcę a katalizatory to za duży wydatek jak dla mnie i do tego auta. Myślałem o przelocie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ciekawe jak przelocie jest. A używane katy z jakiegoś angola z małym przebiegiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności