bullet Zgłoś #3201 Napisano 16 Lipca 2013 Niestety takie są warunki sprzedaży:( Powiedz czy wiesz jak przerobić Klima manualna na climatronic? Tzn jaki to moze być koszt. Nagrzewnica panel sterowania, coś jeszcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #3202 Napisano 17 Lipca 2013 Kupiłem używaną na allegro i działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #3203 Napisano 17 Lipca 2013 baaartus czy oprócz nagrzewnicy i panelu cos jeszcze trzeba wymienić?? czujnik nasłonecznienia?? czujnik temp zewnetrznej?? czy duzo z tym roboty?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamannpl Zgłoś #3204 Napisano 18 Lipca 2013 baaartus czy oprócz nagrzewnicy i panelu cos jeszcze trzeba wymienić??czujnik nasłonecznienia?? czujnik temp zewnetrznej?? czy duzo z tym roboty?? przedewszystkim silniczki od sterowania nawiewiem czyli może nie samą nagrzewnice tylko jej obudowę (trzeba by sprawdzić czy jest róznica), w manualu masz linki a tu silniczki, ciekawostką jest to żę niektóre climatroniki połączone sa z funkcja dozoru wnetrza....przekonałem sie o tym sam osobiście kiedy po wymianie panelu climatronica samochód potrafił sie sam otworzyć po czasie lub uruchomić alarm bez powodu. Nie jestem pewny ale byc może moduł komfortu też, przecież tam bedzie miał zakodowany manual....do tego dochodzi czujnik temperatury zewnętrznej który jest przy nagrzewnicy i to właśnie on podaje temperature na climatronica a nie ten który jest w(za) zderzaku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #3205 Napisano 20 Lipca 2013 (edytowane) Dopiero dzisiaj zmieniłem koła na letnie, wiem że powinny być wszystkie takie same i tej samej wysokości bieżnika niestety założyłem przód 7mm a na tyle mam 5mm, co może się stać przy używaniu takiego zestawu? Wcześnie miałem już różnice 1mm i nie było problemu, jednak teraz zauważyłem że "luz" w napędzie zniknął w stosunku do kół zimowych które są wszystkie równe, jednak mogło to być też spowodowane różnica ciśnienia w oponach jednak go nie sprawdzałem więc nie wiem tego na pewno. Teraz mam równe w wszystkich czterech Edytowane 20 Lipca 2013 przez eNcoM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek 2.8V6 Zgłoś #3206 Napisano 24 Lipca 2013 No układy planetarne mogą sie sypnąc ale raczej nie jak to tylko róznica bieznika, jab bys załozył przód np 55 a tył balon 65 to juz by mogło cos sie stac wiadomo nie po 15km jazdy z czasem by wychodziło. Chodzi oto ze muszą byc te same opory i obroty kół. ---------- Dodano o 20:17 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:15 ---------- A musze sie kolegom pochwalic kupiłem narazie bo oczywiscie jak uzbieram 17tys to wruce do passata 2.8 4motion tylko po lifcie Golfa III GTI mam nadzieje ze sie nie pogniewacie wazne ze VW nawet ten golf jedzie 2.0 byna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #3207 Napisano 24 Lipca 2013 Różnica jest bo jak pisałem zniknął luz w napędzie a był już wyczuwalny, na razie zmniejsze ciśnienie w przednich oponach może jakoś to będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prince Zgłoś #3208 Napisano 24 Lipca 2013 (edytowane) Witam Od kilku tygodni jestem posiadaczem Passata B5fl 2.8 V6 z `03. Kilka lat temu miałem Passata z `98 roku z tym samym motorem, jeździłem nim 6 lat i jedyna awaria która unieruchomiła pojazd była awaria pompy paliwa w baku przy stanie 180tyś. Stąd moje pytanie, obecnie mój Passat ma 150tyś, czy awaria pomp paliwa w tych motorach to zjawisko częste czy raczej jednostkowe. Zastanawiam się czy wymienić profilaktycznie pompę...zamiennik kosztuje w hurtowni około 350 zł i trzeba czekać kilka dni. ---------- Dodano o 22:52 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:40 ---------- Użytkownik AWARIALL na 65 stronie tegoż wątku zamieścił zdjęcie ,które przedstawia licznik jego pojazdu przy troszkę ponad 3 tyś obrotów i prędkości 180km/h... U mnie przy 160km/h jest prawie 4tyś obrotów...jak to jest u was? Edytowane 24 Lipca 2013 przez prince Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #3209 Napisano 25 Lipca 2013 prince Też masz Automat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prince Zgłoś #3210 Napisano 25 Lipca 2013 Mam manualną skrzynie. Nie sądziłem ,ze na automacie są takie różnice... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3211 Napisano 25 Lipca 2013 Coś za coś -- masz większe obroty , ale i dwie sekundy do setki szybciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strazok Zgłoś #3212 Napisano 28 Lipca 2013 Drodzy koledzy, Mam problem z moim samochodem przejrzałem trochę wątków o LPG mam paska 01r z motorem 2,8 4motion z automatem. Instalacja gazowa to LPG Sirocco z 2008 roku. Borykam się z świecącą kontrolką silnika. Co zrobiłem na początek czytanie błędów "błąd wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach, drugi to P0507 Problem z obrotami biegu jałowego. sytuacja jest taka ze instalacja gazowa pracuje super nawet z tym chekiem silnika, Ale gdy przełączę na PB szarpie budą. Rano jest problem z odpaleniem na 4 razy trzeba go palić bo po pierwszych trzech wchodzi na 400-500 obrotów i szapie gaśnie i za 4 razem odpala normalnienie. Gdy przemęczę się na benzynie z 5km zgaszę go na benzynie na drugi dzień odpalam bezproblemowo. Prawdopodobnie LPG rozwala mapę silnika na PB co z tym mogę zrobić ? drażni to człowieka niesamowicie tym bardziej ze jestem jeśli chodzi o sprawność samochodu pedantem. Dodam też ze podmieniane były cewki, sprawdzone świece i kable, wtryski benzynowe też sprawdziłem. Pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #3213 Napisano 28 Lipca 2013 Drodzy koledzy, Mam problem z moim samochodem przejrzałem trochę wątków o LPG mam paska 01r z motorem 2,8 4motion z automatem. Instalacja gazowa to LPG Sirocco z 2008 roku. Borykam się z świecącą kontrolką silnika. Co zrobiłem na początek czytanie błędów "błąd wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach, drugi to P0507 Problem z obrotami biegu jałowego. sytuacja jest taka ze instalacja gazowa pracuje super nawet z tym chekiem silnika, Ale gdy przełączę na PB szarpie budą. Rano jest problem z odpaleniem na 4 razy trzeba go palić bo po pierwszych trzech wchodzi na 400-500 obrotów i szapie gaśnie i za 4 razem odpala normalnienie. Gdy przemęczę się na benzynie z 5km zgaszę go na benzynie na drugi dzień odpalam bezproblemowo. Prawdopodobnie LPG rozwala mapę silnika na PB co z tym mogę zrobić ? drażni to człowieka niesamowicie tym bardziej ze jestem jeśli chodzi o sprawność samochodu pedantem. Dodam też ze podmieniane były cewki, sprawdzone świece i kable, wtryski benzynowe też sprawdziłem. Pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc. Zmień gazownika i wszystko będzie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3214 Napisano 28 Lipca 2013 Sama zmiana gazownika nie wystarczy. Dopisz co masz jeszcze w tym Sirocco zamontowane , jakie wtryski i jaki reduktor , a najlepiej fotka spod maski . Pewnie da się to Sirocco wystroić od biedy , ale do prawidłowego działania może sporo brakować . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strazok Zgłoś #3215 Napisano 28 Lipca 2013 Zmień gazownika ja jeszcze nie wybrałem gazownika mam uprawnienia gazowe i naprawiam w pracy gazy mieszalnikowe z sekwencyjnymi nie mam styczności wiec pytam zgromadzonych tu co mam zrobić. Parownik skorpin st z damexu wtryski valtek czerwone. dlaczego sie nie ma dac wystroić kiedyś takie gazy były i jeździły dobrze wiec musi się dać z tym zrobić coś do porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3216 Napisano 29 Lipca 2013 Skorion ST , czerwone waldemary i sirocco -- to w tym silniku działać nie będzie --- może w innych to chodzi ale nie w tym. Przed laty niby znajomy gaziarz wsadził mi bardzo podobny zestaw - skończyło się demontażem całości i montażem już poprawnie zupełnie czegoś innego.Ten gaz nigdy w tym samochodzie dobrze nie jeździł -- wyrzuć to zanim zniszczysz silnik i nie tylko - na początek Tech316 + Hana zielona albo Baracuda - jak sam przerzucisz graty to parę stówek zaoszczędzisz - ja nie mam uprawnień gazowych a ostatnio robiłem taką akcję u szwagra i zakończyło się sukcesem - auto smiga jak nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #3217 Napisano 2 Sierpnia 2013 Panowie wymieniał ktoś z was sprzęgło w passacie? Ciężka jest skrzynia aby ją zdjąć? i ewentualnie jakieś małe podpowiedzi od czego zacząć i co przy okazji wymienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LubiePaski Zgłoś #3218 Napisano 2 Sierpnia 2013 Panowie wymieniał ktoś z was sprzęgło w passacie? Ciężka jest skrzynia aby ją zdjąć? i ewentualnie jakieś małe podpowiedzi od czego zacząć i co przy okazji wymienić? oj, panie - czy Ty wiesz do konca na czym polega wymiana sprzęgła? Doświadczeni fachowcy we dwóch robią to pół dnia, albo i cały. Sam (jeszcze nie mając doświadczenia) to będziesz tydzień robił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielciagala Zgłoś #3219 Napisano 3 Sierpnia 2013 Doświadczeni fachowcy we dwóch robią to pół dnia, albo i cały bitch please..... Wymieniałem sprzęgło z dwumasą i uszczelniaczem wałka w1.9 JTD ( moim zdaniem gorszy dostęp niż w pasku) i zajęło to ok 4 godziny na gotowo, połowę czasu pomagał kolega. PS Zmień sobie na początek opis samochodu w profilu bo b7 to na pewno nie 2002 rocznik.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #3220 Napisano 5 Sierpnia 2013 oj, panie - czy Ty wiesz do konca na czym polega wymiana sprzęgła? Doświadczeni fachowcy we dwóch robią to pół dnia, albo i cały. Sam (jeszcze nie mając doświadczenia) to będziesz tydzień robił. Jak nie masz nic mądrego do napisania to nie pisz. Wiem na czym polega wymiana sprzęgła, a to forum jest po to aby sobie podpowiadać na co uważać co może się stać i w ogóle. Nawet jak bym miał sie tydzień męczyć to co? Bolało by Cie to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach