kamilhel Zgłoś #3101 Napisano 3 Maja 2013 Z samochodu od dziś nie korzystam, jutro postaram sie dodzwonić do warsztatu zajmującego sie naprawą takich skrzyń może na poniedziałek mnie wepchną. Mam nadzieje że mech dokładnie powie co i jak . niech wymienia co trzeba puki nic nie piardło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #3102 Napisano 3 Maja 2013 Ciekawe którędy leci pierwsze trzeba zlokalizować wyciek, popytaj o dobre zakłady przede wszystkim uczciwe z dobrą renomą, żeby ktoś Ci kitów nie nawciskał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilhel Zgłoś #3103 Napisano 7 Maja 2013 Wyciek zlokalizowany i usunięty, ze skrzyni wyciekło 2l oleju mało brakowało a skrzynia weszłaby w tryb awaryjny:( naszczęście nic takiego się nie stało wymieniono: -uszczelka półosi lewej (przez starą uszczlkę leciało) -wymiana oleju w skrzyni + uszczelka + filtr oraz -czyszczenie chłodnicy olejowej auto ładni zmienia przełożenia nie szarpie, po wycieku nie ma śladu. Wszystko wymieniałem w zakładzie specjalizującym się w naprawie skrzyń biegów w Cieplewie k. Pruszcza Gdańskiego obok Biedronki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #3104 Napisano 9 Maja 2013 To bardzo się cieszę , w automacie ważne żeby szybko reagować, tak z ciekawości ile zapłaciłeś i czy przy wymianie oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Panasonix82 Zgłoś #3105 Napisano 11 Maja 2013 A mnie dopadła jakaś dziwna akcja. Mianowicie, na ciepłym silniku już 2 razy nie mogłem odpalić auta. Jak stoi w garażu, idę rano, pali od pierwszego. Nie wiecie co może być przyczyną ? Dodam tylko, że jestem teraz przed wymianą kompletu rozrządu i uszczelek, świec i kabli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3106 Napisano 11 Maja 2013 Wygląda jakby któryś z czujników powodował problem. Parę postów wcześniej był podobny problem - może kolega rozwiązał. Może czujnik temperatury pokazuje coś dziwnego i o ile na zimnym duża dawka nie przeszkadza , to na ciepłym jest problem. Podłącz się vagiem i sprawdź , ewentualnie jak masz ochotę potestować to czujnik mi się gdzieś wala, mogę użyczyć . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #3107 Napisano 12 Maja 2013 miałem podobna przypadłość w hondzie jak się zagrzała to nie chciała odpalić dopiero jak ostygła paliła bez problemu, okazało się że wina były zimne luty poczytaj może to to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilhel Zgłoś #3108 Napisano 12 Maja 2013 za całą operację związaną z wymianą uszczelniacza itd. zapłaciłem 1000 zł codziennie sprawdzam pod autem i wszystko w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczibalt Zgłoś #3109 Napisano 15 Maja 2013 Witam wszystkich jestem tu nowy (pierwszy dzień na tym forum) najmocniej przepraszam ze nie założyłem nowego tematu tylko się tutaj wcisnąłem ale nie wiedziałem jak go założyć... to może teraz napiszę po co tutaj wszedłem: a więc tak... Chciałbym kupić Passata B5 fl 2.8 V6 do 15-16 tyś zł chciałbym go zagazować z góry mówię ze kasę na auto sam zarobiłem rodzice mi nie dali żeby nie było czytając wasze posty to spalanie gazy ujdzie w tłoku nawet gdyby zjarał 20l/100 lpg to nie dużo a czytałem że trzeba się postarać żeby tyle spalił chciałbym się was doradzić jakie będą opłaty dla młodego kierowcy z taką pojemnością ponieważ jeszcze na siebie nic nie miałem zarejestrowanego (chyba ze ojca wezmę jako współwłaściciela) prawo jazdy mam już ponad 3 lata mój wiek to 22 lata w lipcu... czy warto takie auto brać z taką pojemnością czy raczej za wcześnie ?? gdybym sam chciał sprowadzić takie auto z zagranicy to ile by mnie kosztowało przygotowanie go do rejestracji??? trochę skomplikowanie to napisałem ale mam nadzieje że się połapiecie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #3110 Napisano 15 Maja 2013 Arczibalt, po 1 jeżdżę takim Passkiem od miesiąca dopiero i spalanie po mieście jeżdżąc normalnie(czasem but, czasem korki) średnio mi wychodzi 13l gazu. Taki wynik mam po ponad 3 tysiącach km. Ja go ubezpieczyłem mając brata na współwłaściciela, bo to też mój pierwszy prywatny samochód. Brat ma bezszkodową jazdę od kilku lat i za ubezpieczenie OC wyszło mi niecałe 600zł. Warto wziąć kogoś jako współwłaściciela w takim wieku(poniżej 25lat) Jak będziesz rejestrował to idź najlepiej do jakiejś agencji, oni Ci wybiorą najlepszą\najtańszą opcję dostępną na rynku. Co do ściągnięcia auta z zagranicy się niestety nie wypowiem, gdyż nie mam bladego pojęcia. Pozdrawiam i życzę udanego zakupu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek Zgłoś #3111 Napisano 15 Maja 2013 gdybym sam chciał sprowadzić takie auto z zagranicy to ile by mnie kosztowało przygotowanie go do rejestracji??? Musisz pamiętać o tym że sprowadzając samochód z silnikiem powyżej 2.0l musisz opłacić akcyzę w wys. 18.6%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #3112 Napisano 15 Maja 2013 Musisz pamiętać o tym że sprowadzając samochód z silnikiem powyżej 2.0l musisz opłacić akcyzę w wys. 18.6%. +500 zł. recykling. i 2% w urzędzie skarbowym jak dobrze pamiętam. czyli cena + jakieś 4-5 tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kriki Zgłoś #3113 Napisano 15 Maja 2013 (edytowane) Witam koledzy mam pytanie od pompy wtórnego powietrza sa dwa wyjscia tak ? jeden waz idzie do silnika a drugi do filtra powietrza? a czy to moze to buczenie tarcie byc od tego ze nie ma weza od pompy wtórnego powietrza do filtra ? Edytowane 15 Maja 2013 przez Kriki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczibalt Zgłoś #3114 Napisano 15 Maja 2013 Bardzo dziękuję za zainteresowanie i cenne informacje pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #3115 Napisano 15 Maja 2013 +500 zł. recykling.i 2% w urzędzie skarbowym jak dobrze pamiętam. czyli cena + jakieś 4-5 tyś. plus cło jak auto np: ze Szwajcarii jak moje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3116 Napisano 16 Maja 2013 Ale to 15-16k to już z gazem , czy masz dodatkowe ponad 4k na gazik i jeszcze 3k na doprowadzenie auta do jako takiej używalności? Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #3117 Napisano 16 Maja 2013 plus cło jak auto np: ze Szwajcarii jak moje mój też ze Szwajcarii,może po sąsiedzku jeździły;) Mają ładne małe tablice rejestracyjne z przodu.Szkoda,że musiałem oddac. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczibalt Zgłoś #3118 Napisano 16 Maja 2013 Ale to 15-16k to już z gazem , czy masz dodatkowe ponad 4k na gazik i jeszcze 3k na doprowadzenie auta do jako takiej używalności? Pozdr raczej instalacje bym chciał montować po zakupie i oczywiście jak napisałeś żeby doprowadzić auto do używalnści to tak myślę że od razu bym nie był w stanie tego zrobić ale z miesiąca na miesiąc bym wymieniał co trzeba... a dobra instalacja to kosztuje od 4k w zwyż ??? wiem że nie ma co oszczędzać na szajsie ale tak rozmawiałem ze szwagrem i mówił że za sekwencje dał 2,5-3k w Oławie do swojego passka b4 2.0 115KM wiem ze to całkiem inny silnik ale jak ziomki się tam znają i już montowali do 2.8 gaz to może to taniej wyjdzie... no nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3119 Napisano 17 Maja 2013 (edytowane) b4 2.0 115KM będzie działało na dowolnym kicie gazowym i nie będzie z tym problemów. Konstrukcyjnie porównanie 2.0 do 2.8 to jakby porównywał Poloneza do BMW. Wejdź sobie na lpg-forum i poczytaj, w okolicach Wrocławia masz polecanych gaziarzy. Powodzenia w poszukiwaniach 2.8 -- myślę że to będzie wyzwanie. Właśnie sobie sprawdziłem na autoscoucie i w Szwajcarii zadbany egzemplarz rok 2003/2004 to ok 7k franków . Za 4k będzie auto już troszu dojechane. Edytowane 17 Maja 2013 przez dgasek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JotEm Zgłoś #3120 Napisano 18 Maja 2013 (edytowane) Wie ktoś może, czy wewnętrzne przeguby na półosiach są takie same na osi tylnej jak na przedniej ? Nr w Etce jest ten sam, różni się tylko ostatnia literką. A może da się kupić same kulki do przegubu ? Pozdr. Edytowane 18 Maja 2013 przez JotEm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach