Broda Zgłoś #1921 Napisano 12 Listopada 2011 No niema co kryć, że sporo A6 ma 2.8 i 2.4 i sporo tam można znaleźć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #1922 Napisano 12 Listopada 2011 Byłem dziś w ASO. Kupiłem dwie zaślepki i zapłaciłem 50zł. Stare ciężko było wyjąć natomiast nowe bradzo łatwo sie włożyły, nie było żadnego oporu. Obsmarowałem dookoła sylikonem. Mam nadzieje, że nie dałem za mało i nie bedzie ciec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
situ82 Zgłoś #1923 Napisano 12 Listopada 2011 Panowie, czy w pasacie 2.8 jest jakiś znak na kole wału do ustawiania rozrządu? Bo z tego co znalazłem to w Audi z tym silnikiem jest znak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #1924 Napisano 12 Listopada 2011 tak sa znaki. w dziale warsztat masz tutorial jak wymienić rozrząd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
situ82 Zgłoś #1925 Napisano 13 Listopada 2011 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/81262-Wymiana-rozrzadu-2.8-V6 W tym opisie jest "robimy znaki na kółkach rozrządu i kółku na wale". Interesuje mnie znak na wale czy jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbas73 Zgłoś #1926 Napisano 13 Listopada 2011 Przepraszam koledzy ze się wbijam z innym problemem, ale nie jestem biegły w tematach na forum. Mam Passata 2004r 2.8 V6 benzyna 142kw wersja amerykańska skrzynia manualna z napędem na przednią oś, dodatkowo instalacja LPG i poważny problem z błędem o oznaczeniu bank 1 -17831 blok 2 -17819, który średnio co kilkaset kilometrów objawia się zapaleniem kontrolki MIL w moim aucie, którą kasuję u mechanika lub przez rozłączenie akumulatora. Błąd wyskakuje po przejechaniu różnych odległosci kilometrów raz jest to 70 innym razem 170, 500, 1000, 3000. Byłem już u różnych mechaników i nikt nie może postawić dobrej diagnozy i rozpoznać przyczyny występowania błędu o tym kodzie. Nadmieniam, że pompka tłoczenia powietrza dodatkowego była sprawdzana wielokrotnie i jest ok. Czy któryś z kolegów ma jakiś pomysł i mógłby służyć poradą w tym temacie, bo nie mam pomysłu gdzie szukać pomocy? Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marksoftv6 Zgłoś #1927 Napisano 13 Listopada 2011 Witam mam passata 2.8 V6 rok 2000 4motion. Niedawno odebrałem mojego passka z warsztatu naprawa kosztowała mnie 10 tyś złotych został wymieniony sterownik komputera który zarządza wtryskami paliwa oraz kompletne sprzęgło koło dwu masowe itp. przyczyną tego był ogień który powstał gdy wracałem normalnie w świecie zapalił się silnik . Mam teraz pytanie mam drgania w samochodzie duże na każdym biegu wcześniej był z tym kłopot i po ostatniej wizycie u mechanika zniknoł czy to wina koła dwumasowego?? czy mogło się zepsuć po 500 km ?? nie wiem co mam teraz zrobić ostatnia naprawa byla bardzo droga niewiem czy znów mam pchać się w koszta ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawello Zgłoś #1928 Napisano 13 Listopada 2011 Witam a więc tak nie mogę założyć nowego tematu dlatego pisze tutaj. Wczoraj wracałem z pracy w czasie jazdy zginęło podświetlenie licznika i tylnej lampy prawej. Bezpieczniki i żarówki w lampie sprawdziłem są ok. Nie wiem co ma winę.Proszę was o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #1929 Napisano 14 Listopada 2011 Do marksoftv6 : nie wiem co ci mechanik nawymieniał za 10k , ale sugeruję go zmienić . Jeżeli chodzi o drgania to mamy rozumieć że po naprawie było git , przejechałeś 500km i znowu jest źle , czy jak ? Strasznie to nie składne co napisałeś. Pawello , oświetlenie licznika włącza się razem z podświetleniem innych rzeczy w aucie -- reszta się świeci normalnie ? Dawno masz ten samochód ? Jak samo się nie naprawi to można wyciągnąć szafę i zobaczyć czy na wiązce jest wszystko dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawello Zgłoś #1930 Napisano 15 Listopada 2011 dgasek-tak reszta świeci normalnie,a w tylnich lampach brak tylko pozycji,a paska mam od lutego tego roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HuMaX Zgłoś #1931 Napisano 16 Listopada 2011 Jakie świece i przewody WN przewiduje katalog dla mojego AMX? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marksoftv6 Zgłoś #1932 Napisano 16 Listopada 2011 Już ci mówię co 4500 za kompletne sprzęgło były tańsze ale przy tylu km co robię tamto by nie wytrzymało 2500 sterownik komputera z wtryskiem 1500 wiązka kabli podciśnienia itp. i robocizna i wychodzi 10k co do drgań drgania były przed naprawą teraz są szarpnięcia takie "żabki" jak to się potocznie mówi jak szarpie. czy po 500 km mogło znów zepsuć się koło dwu masowe??? A może jest inna przyczyna ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
palluch Zgłoś #1933 Napisano 17 Listopada 2011 ja mam tego b5 fl v6 ale w wersji US powiem wam ze na automacie smiga i przyspiesza super tak jak chcialem a na tiptroniku petarda wiec nie mowcie ze zamula bo niemam nic do zarzucenia jesli ktos lubi zmieniac biegi to niech nie kupuje automata poprostu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #1934 Napisano 18 Listopada 2011 ja mam tego b5 fl v6 ale w wersji US powiem wam ze na automacie smiga i przyspiesza super tak jak chcialem a na tiptroniku petarda wiec nie mowcie ze zamula bo niemam nic do zarzucenia jesli ktos lubi zmieniac biegi to niech nie kupuje automata poprostu... A jeździłeś dla porównania manualem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
palluch Zgłoś #1935 Napisano 18 Listopada 2011 A jeździłeś dla porównania manualem? tak jezdzilemm wiesz w automacie oczywiscie ze to nie to samo ale jak zmieniam biegi w tiptroniku jest baaardzo podobnie fakt ze nigdy nie zmienisz szybko jak w manualu, ale to jest automat wiec zawsze bedzie wolniej, wg. mnie niemam co narzekac jest bardziej zadowolony mialem przedtem to auto w manualu tylko 2000 rocznik teraz mam 2003 w automacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
situ82 Zgłoś #1936 Napisano 18 Listopada 2011 Panowie potrzebuje pilnie pomocy. Mianowicie cieknie mi olej z silnika. Wyciek namierzyłem na kanale od spodu auta, cieknie z takiego czarnego jakby "korka" (około 3-4 cm średnicy) który jest w tej głowicy od filtra powietrza od strony ściany grodziowej. Ten "korek" jest nad kolektorem wydechowym i na nim spala się ten olej. Co to jest i jak to naprawić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #1937 Napisano 18 Listopada 2011 masz o tym napisane strone wcześniej i dwa posty na samej górze. Są takie 2 zaślepki po obu stronach. możesz je kupić w aso. Ja płaciłem 25zł sztuka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #1938 Napisano 19 Listopada 2011 jest baaardzo podobnie 7,8s w manualu do setki a 10,1s w automacie to jest baaaaardzo duża różnica a nie baardzo podobnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #1939 Napisano 19 Listopada 2011 dgasek-tak reszta świeci normalnie,a w tylnich lampach brak tylko pozycji,a paska mam od lutego tego roku. Sprawdź bezpieczniki, nie pamiętam, który nr odpowiedzialny jest za podświetlenie, ale jak nie pomoże to styki we włączniku świateł, a najprawdopodobniej (tak było u mnie) regulacja mocy podświetlenia, tzn to pokrętełko co regulujesz jak ma bardzo świecić deska i regulacja świateł. (rozebrałem wyczyściłem styki i gites) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #1940 Napisano 20 Listopada 2011 Panowie, jak długo może sie wypalać olej zalegający na głowicy który wyciekł przez zużyte uszczelki? Uszczelki i wszystkie zaślepki są wymienione na nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach