Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko zależy jak głośny jest to klekot. Słuchając różnych V6 (tych z turbo też) od VW odnoszę wrażenie, że one wszystkie lekko klekoczą. Klekot ten wg mnie jest trochę podobny do dźwięku 2,5tdi V6. Po takiej ilości aut uważam, że jest to normalne.

P.S. Mój też leciutko klekocze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki właśnie to jest taki lekki klekocik. Ja z takim silnikiem mam doczynienia pierwszy raz i dlatego mnie to zdziwiło.Ale skoro Ty już troszkę silników V się nasłuchałeś, to będę opierał się na Twojej wiedzyi pwenie tak musi być. Taki jego urok.::dobrze:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To moze one dopiero po jakims przebiegu klekocza, bo jak go kupilem to mial przejechane ponad 90 000 i nie bylo tego a teraz mam 140 000 ponad i juz to slysze :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 196tys i jakoś nie przypominam sobie żeby coś mi klekotało :niekumam

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam też 196 tys i mi też nie klekocze:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam nakręcone 130 tyś., ale jestem drugim właścicielem i może cofany był licznik? U mnie jednak klekocik słychać. Niektórzy z was pisza ,że nic nie słyszą a jedni że to normalne w dalszym ciągu nie wiem co o tym sądzić??? Z awszystkie opinie wielkie dzięki Pozdrawiam. Najlepiej byłoby się z któryms z was się spotkac i na słuch porównać. Najlepiej z takim co mu nic nie klekocze.:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zakupilem tydzien temu takie autko i ma najechane 234tys i nic nie klekocze chodzi jak pszczolka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej porównać na słuch bo opisując można się pomylić bo to co dla jednego jest już klekotem dla drugiego może być normalną pracą. Ja za ten 'klekot' obwiniam stukające wtryskiwacze. Bo tryknięcie przy uruchamianiu zimnego silnika po dłuższym postoju to inny temat.

Irku, jesteś z Warszawy to możemy się na spot umówić i porównać. Ja mam nalatane prawie 180k. Nie wiem czy na spotach jest jeszcze jakieś 2,8 bo bardzo rzadko bywam ze względu kończenia w pracy w sezonie letnim do 21, czasem dłużej...

P.S. Może i B_O_N_K dałby się namówić na spotkanie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam... Mam pytanie odnosnie wycieku oleju... Wymienilem niedawno uszczelki pod pokrywami bo swiece byly w oleju i bylo czuc spalonym olejem w srodku. Teraz zauwazylem ze ubywa mi troche oleju, wycieku nie zauwazylem wiec pomyslalem ze zaczal brac olej, ale dzisiaj jak mu troche przycisnalem to znowu poczulem w srodku zapach spalonego oleju... Z kad moze jeszcze wyciekac zeby bylo go czuc?

Czytalem na ten temat juz kiedys ale nie bylo mi potrzebne, a teraz jak mi potrzebne to nie moge znalezc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze napinaczy łańcuszków łączących wałki rozrządu w poszczególnych głowicach. W jednej głowicy uszczelniacz jest od strony chłodnicy, w drugiej od strony ścianki grodziowej. Jak będzie nieszczelność od ścianki grodziowej, to olej będzie spływał prosto na kolektor wydechowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NA forum Audi znalazlem cos takiego

058198217300_300x225_160.jpg

Czy to jest to? Ciezko to wymienic?

Edytowane przez Torreto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kojarzę to to. Tyle że najpierw upewnij się, że na pewno stamtąd masz wyciek.

 

Pozdrówka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zlokalizować ten wyciek na uszczelniaczu jak zdejmę pokrywy bedzie odrazu widac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nie wiem - na szczęście nie miałem tego problemu u siebie. Jedynie przed zakupem autka duuuużo czytałem o tym silniku. Moim zdaniem nawet bez zdejmowania pokryw powinno być widać.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest ok:)

Edytowane przez poksik1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dużo ubywa Ci tego oleju. Poszukaj, może masz jakieś inne wycieki których nie widać na pierwszy rzut oka. Wjedź na kanał, zobacz jak to wygląda od spodu.

 

A wracając do wspomnianego klekotu, właśnie specjalnie chodziłem na parking. Otworzyłem maskę, odpaliłem i... faktycznie słychać cichy klekot, na który wcześniej nie zwracałem uwagi. Jednak moim zdaniem jest to po prostu praca wtryskiwaczy. Niestety po przełączeniu na kiszonkę, wtryskiwacze LPG zagłuszają wszystko i nie sposób stwierdzić czy na benzynie również to występuje.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:):) Edytowane przez poksik1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety na zdjęciach słabo to widać. Ogólnie mówiąc, jeśli wchodzisz pod samochód i silnik jest mokry, "cały w oleju" to mógłbym przyjąć że te 700ml to wina wycieku. W przeciwnym wypadku raczej obstawiałbym że sam silnik ma zbyt duży apetyt na olej.

 

No ale wszystko to tylko moje przemyślenia.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest ok:)

Edytowane przez poksik1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem się dołączyć do rozmowy na temat wycieku.W moim tez nie było śladów wycieku pod samochodem gdy stał.Po uruchomieniu od razu w kabinie czuć było zapach spalonego oleju apo przejechani paru kilometrów gdy otworzyłem maske też trochę kopciło.Dymek wydobywał się mniej więcej w tym miejcsu gdzie znajduje się zbiorniczek płynu chłodniczego. Okazało sie ,że poszły uszczelki pod hydronapinaczami wałka rozrządu. Wymienilem i jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności