B_O_N_K Zgłoś #1141 Napisano 28 Października 2010 (edytowane) Ja w to wnikam - przy wymianie oleju przeważnie zalewam 5.0 litrów i po godzince zerkam jaki jest stan. Jeśli jest zbyt niski to dolewam i tyle Pomiędzy min a max na podziałce jest różnica 1 litra. Czyli jeśli masz niski stan ale mieści się na podziałce, dolej pół litra i będzie lux. Oczywiście do jakiś czas kontroluj stan. Pozdrówka Edytowane 28 Października 2010 przez B_O_N_K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poksik1 Zgłoś #1142 Napisano 28 Października 2010 (edytowane) ) Edytowane 18 Listopada 2010 przez poksik1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1143 Napisano 28 Października 2010 Hmmm... dopiero spojrzałem konkretniej na zdjęcie. Stan oleju u Ciebie to ta ciemna kreska na górnym plastiku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ireneus Zgłoś #1144 Napisano 28 Października 2010 Witam mam pytanie po uruchomieniu silnika v6 benzyna mam wrażenie ,że trochę klekoce jak diesel nie wiem czy to normalne proszę was o pomoc pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1145 Napisano 28 Października 2010 Za każdym odpaleniem czy tylko gdy jest zimny? Przez jak długi czas? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irokez Zgłoś #1146 Napisano 28 Października 2010 przy V6 zazwyczaj tak jest, ale tylko wtedy gdy trwa to przez chwilkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1147 Napisano 28 Października 2010 W ack nie załącza się pompa przy zapłonie. Jutro zmieniam mechanika bo nie ma koncepcji na kiepskie odpalanie. Jaka jest szansa że padły wtryski paliwa i zalewa świece? Pozdrowienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poksik1 Zgłoś #1148 Napisano 28 Października 2010 (edytowane) ) Edytowane 18 Listopada 2010 przez poksik1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #1149 Napisano 28 Października 2010 Nie - tak jak napisałem już wcześniej, prawidłowy stan jest pomiędzy plastikami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JotEm Zgłoś #1150 Napisano 28 Października 2010 Szanowni Panowie ! Zauważyłem ostatnio, że po przejechaniu 45km silnik nie nagrzał się do 90 stopni. Dziś po przejechaniu ok 3km, nie wyłączyłem silnika, by patrzeć jak wskazówka pnie się do góry. Kiedy tak sobie stałem, silnik zaczął na moment przygasać, na desce wyświetlił się komunikat MOTORSTORG. WERKSTATT! (Niesprawność silnika.Warsztat), po czym silnik wrócił do normalnej, równej pracy. Nadmienię od razu, że czujnik temp. wymieniałem jakieś 2 miesiące temu, więc podejrzewam termostat. Co o tym myślicie ? Pytanie do ludzi, którym wraz z potrzebą przyszło już wymieniać termostat zapaliło wam się takie ostrzeżenie ? ---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:37 ---------- a ile wchodzi do v6?? oleju? ja wlalem 5,5 litra i jest tylko troche ponad to pomaranczowe! dodam ze mam silmnik APR VW podaje, że do APR wlewa się 6,0 litra oleju podczas wymiany. Poziom oleju na bagnecie powinien znajdować pomiędzy tymi pomarańczowymi punktami (znakami "Min" i "Max") Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poksik1 Zgłoś #1151 Napisano 28 Października 2010 (edytowane) ) Edytowane 18 Listopada 2010 przez poksik1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JotEm Zgłoś #1152 Napisano 28 Października 2010 ...z tym ze wymiana termostatu bardzo ciezka! Na dodatek rozrząd z pompą wody był niedawno robiony, tak więc nie skorzystam nic więcej na ewentualnej dłubaninie, a zawsze niepokoi mnie oddawanie samochodu mechanikom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1153 Napisano 28 Października 2010 ...z tym ze wymiana termostatu bardzo ciezka! To chyba niezbyt obiektywna ocena Wg mnie nie jest wcale taka trudna... przecież nawet paska rozrządu zdejmować nie trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JotEm Zgłoś #1154 Napisano 28 Października 2010 (edytowane) przecież nawet paska rozrządu zdejmować nie trzeba. Z tego co wiem, to nie jest to przesadnie trudna robota, jednak czasochłonna ze względu właśnie na to, że trzeba zdjąć pasek z wałka rozrządu. Robiłeś to u siebie i obeszło się bez zdejmowania ? http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ef279cb31345da9d http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3f7db58ba9c08998 Kiedy patrzę na to, zastanawiam się, jak można to obejść ? Edytowane 28 Października 2010 przez JotEm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #1155 Napisano 28 Października 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40586 w tym temacie jest wszystko. Nie powinno to być zbyt trudne ale jak na pierwszy raz może zająć troche czasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #1156 Napisano 29 Października 2010 od 05.1999 wchodzi 5,7 litra wcześniej zalecają 6 litrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #1157 Napisano 29 Października 2010 Do wymiany termostatu trzeba poluzować napinacz paska rozrządu i bez jego zdejmowania powinno się go wymienić. Gdzieś na forum był obszerny opis jak wymienić. Mój pasek dalej do mnie nie gada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ireneus Zgłoś #1158 Napisano 29 Października 2010 Witam mam pytanko mam wrażeniem,że po uruchomieniu mojego silnika pracuje troche jal diesel słychać tak jakby lekki klekot nie wiem czy to normalne proszę o pomc. ż góry dzięki pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #1159 Napisano 29 Października 2010 (edytowane) Przylacze sie do tematu... Jakis czas temu tez bylo cos slychac ale cichutko i co jakis czas... teraz zauwazylem ze to sie nasililo i klekocze troche jak diesel Dodam ze auto mialo lekkiego dzwona ze trzy lata temu i od tamtej pory jedno kolko od paska jest troche krzywe, normalnie tego nie widac ale jak sie kreci to widac... Lub to nie kolo jest krzywe tylko to co je trzyma Edytowane 29 Października 2010 przez Torreto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ireneus Zgłoś #1160 Napisano 29 Października 2010 Wielkie dzięki będę musiał się temu przyjrzeć.Chociaż jak byłem na przeglądzie to powiedziano mi że silnik jest w doskonałej formie.Więc nie wiem co o tym sądzić. Dzwona też chyba, powtazam chyba nie zaliczył.?Ja jestem drugim właścicielem i pewności 100% nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach