Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Ja w to wnikam - przy wymianie oleju przeważnie zalewam 5.0 litrów i po godzince zerkam jaki jest stan. Jeśli jest zbyt niski to dolewam i tyle :)

 

Pomiędzy min a max na podziałce jest różnica 1 litra. Czyli jeśli masz niski stan ale mieści się na podziałce, dolej pół litra i będzie lux.

 

Oczywiście do jakiś czas kontroluj stan.

 

Pozdrówka :)

Edytowane przez B_O_N_K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:):) Edytowane przez poksik1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... dopiero spojrzałem konkretniej na zdjęcie. Stan oleju u Ciebie to ta ciemna kreska na górnym plastiku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie po uruchomieniu silnika v6 benzyna mam wrażenie ,że trochę klekoce jak diesel nie wiem czy to normalne proszę was o pomoc pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za każdym odpaleniem czy tylko gdy jest zimny? Przez jak długi czas?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy V6 zazwyczaj tak jest, ale tylko wtedy gdy trwa to przez chwilkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ack nie załącza się pompa przy zapłonie. Jutro zmieniam mechanika bo nie ma koncepcji na kiepskie odpalanie. Jaka jest szansa że padły wtryski paliwa i zalewa świece? Pozdrowienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:):) Edytowane przez poksik1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie - tak jak napisałem już wcześniej, prawidłowy stan jest pomiędzy plastikami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Panowie !

Zauważyłem ostatnio, że po przejechaniu 45km silnik nie nagrzał się do 90 stopni. Dziś po przejechaniu ok 3km, nie wyłączyłem silnika, by patrzeć jak wskazówka pnie się do góry. Kiedy tak sobie stałem, silnik zaczął na moment przygasać, na desce wyświetlił się komunikat MOTORSTORG. WERKSTATT! (Niesprawność silnika.Warsztat), po czym silnik wrócił do normalnej, równej pracy.

Nadmienię od razu, że czujnik temp. wymieniałem jakieś 2 miesiące temu, więc podejrzewam termostat. Co o tym myślicie ? Pytanie do ludzi, którym wraz z potrzebą przyszło już wymieniać termostat zapaliło wam się takie ostrzeżenie ?

 

---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:37 ----------

 

a ile wchodzi do v6?? oleju? ja wlalem 5,5 litra i jest tylko troche ponad to pomaranczowe! dodam ze mam silmnik APR

 

VW podaje, że do APR wlewa się 6,0 litra oleju podczas wymiany. Poziom oleju na bagnecie powinien znajdować pomiędzy tymi pomarańczowymi punktami (znakami "Min" i "Max")

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:):) Edytowane przez poksik1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...z tym ze wymiana termostatu bardzo ciezka!

 

Na dodatek rozrząd z pompą wody był niedawno robiony, tak więc nie skorzystam nic więcej na ewentualnej dłubaninie, a zawsze niepokoi mnie oddawanie samochodu mechanikom :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...z tym ze wymiana termostatu bardzo ciezka!

 

To chyba niezbyt obiektywna ocena ;) Wg mnie nie jest wcale taka trudna... przecież nawet paska rozrządu zdejmować nie trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przecież nawet paska rozrządu zdejmować nie trzeba.

 

Z tego co wiem, to nie jest to przesadnie trudna robota, jednak czasochłonna ze względu właśnie na to, że trzeba zdjąć pasek z wałka rozrządu. Robiłeś to u siebie i obeszło się bez zdejmowania ?

 

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ef279cb31345da9d

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3f7db58ba9c08998

 

Kiedy patrzę na to, zastanawiam się, jak można to obejść ?

Edytowane przez JotEm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany termostatu trzeba poluzować napinacz paska rozrządu i bez jego zdejmowania powinno się go wymienić. Gdzieś na forum był obszerny opis jak wymienić. Mój pasek dalej do mnie nie gada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanko mam wrażeniem,że po uruchomieniu mojego silnika pracuje troche jal diesel słychać tak jakby lekki klekot nie wiem czy to normalne proszę o pomc. ż góry dzięki pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przylacze sie do tematu... Jakis czas temu tez bylo cos slychac ale cichutko i co jakis czas... teraz zauwazylem ze to sie nasililo i klekocze troche jak diesel

 

Dodam ze auto mialo lekkiego dzwona ze trzy lata temu i od tamtej pory jedno kolko od paska jest troche krzywe, normalnie tego nie widac ale jak sie kreci to widac... Lub to nie kolo jest krzywe tylko to co je trzyma

V6.jpg

Edytowane przez Torreto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki będę musiał się temu przyjrzeć.Chociaż jak byłem na przeglądzie to powiedziano mi że silnik jest w doskonałej formie.Więc nie wiem co o tym sądzić. Dzwona też chyba, powtazam chyba nie zaliczył.?Ja jestem drugim właścicielem i pewności 100% nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności