Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

ok dzięki, będę szukał może znajdę coś na alledrogo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podpowie ktos cos?

 

http://zssplus.pl/publikacje/publikacje46.htm Ciekawy artykuł

 

 

Panowie pytanko, od pewnego czasu, przy odpalaniu zimnego silnika, i raczej jak sadze po objawach jest to gdzies w silniku a nie jego osprzet, nastepuje taki klekot, rzezenie, stukot jakby mialo sie cos rozleciec, jak gdyby cos latalo. Trwa to dokladnie pierwsze obroty walu korbowego po odpaleniu silnika i pozniej juz sie nie powtarza.

 

Może to być wina "szklanek" które już gubią olej. Na jakim oleju jeździsz ( lepkość i oznaczenie jakościowe ) ? Co ile wymieniasz? Jest stan ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co do oleju to polsyntetyk,

 

I to może być przyczyna . Do tego silnika tylko pełny syntetyk 5w30 lub 5w40 z normą VW 501.00 lub 502.00 o ile dobrze pamiętam.

Temat był już tu poruszany, przejrzyj temat bo było wyjaśnione dlaczego akurat taki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Witam Panowie jakie są wymiary tarcz w b5 tył chodzi o głębokość u mnie mam w aucie 245mm na 10 grubości i głębokość od wewnętrznej strony tarczy coś około 48mm, cała tarcza 58mm, mogłem się rypnąć o milimetr dwa, gdzie bym nie zamawiał po modelu i vinie proponowane mi są tarcze o głębokości do wewnętrznej 38mm a cała tarcza 48mm, co jest nie tak czy mogę zamontować taką tarczę? "

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są dwa rodzaje tarcz pełnych do naszych aut o średnicy 245 mm:

 

- 245 średnica, 10 mm grubość i wysokość 48 mm

- 245 średnica, 10 mm grubość i wysokość 64 mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz a u mnie jest 58mm i bądź tu mądry, gdzieś jakiś Pan wyszukał mi że takie podobne były w audi A6 z lat 97-05, tarcze te moje są oryginalne bo są loga audi itd., postaram się odczytać jakieś numerki z tarczy może tak się dojdzie co to za shit tam wsadzony :/,

 

A tak spytam mogę wkładać te 48mm bez obaw o kolizję z zawieszeniem????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem w katalogu i faktycznie , w audi A6 C5 kombi quattro jest tarcza 245/10/54 mm

 

Teraz pytanie. Te tarcze które masz to są od nowości w aucie czy były zmieniane ? Jak były zmieniane to kto to robił ?

 

Ja bym zamontował te co mają być wg katalogu

 

- 245 średnica, 10 mm grubość i wysokość 48 mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz sprowadzilem ze szwajcari jestem pierwszym wlascicielem w polsce i drugim od nowosci, takie byly jak juz kupilem chcialem wymienic a tu zonk, mam na wlepie wpis o sportowym fabrycznym zawieszeniu moze miec to zwiazek ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie raczej nie ma związku ale nie wiem. Tez mam sprowadzony ze Szwajcarii i tarcze mi się kończą i nie wiem co mam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe nom ja sczytam numerki z tarczy, ale pewnie blizej soboty teraz nie mam czasu, po numerkach tarczy moze sie dojdzie co to za heblunek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie mam problem ze spryskami lamp a mianowicie, nie wyskakują ze zderzaka :), same spryski ok, przewody itd wszystko drożne, pompka sprawdzana na krotko działa, niestety nawet jakbym przelał cały płyn to i tak nie chcą zaskoczyć, dodam że wszystko robione na włączonych światłach :), podejrzewam przekaźnik tylko moje pytanie, który może ktoś pomoc i nakierować mnie na ten przekaźnik a może jakaś inna sugestia???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 3bg jest tak : jeżeli masz tylko spryskiwacze lamp bez czujnika deszczu to przekaźnik 603 (4B0 955 531 E) a jeżeli z czujnikiem deszczu to przekaźnik 192 (1J0 955 531 A) przekaźnik masz na płycie przekaźników dostaniesz się odkrecajac dolna obudowę deski pod kierownicą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Ci bardzo :), czyli mój to 603 (4B0 955 531 E), zaraz się rozglądnę na alledrogo, jeszcze raz dzięki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w 3B jest chyba inaczej znalazłem jakieś info ze jeżeli z czujnikiem to 192, jak nie ma czujnika to 389, może ktoś potwierdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego przekaznik 603 jest taki sam jak 389 sa zamienne .Kupuj który tańszy lub lepiej dostępny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

mam takie pytanie odnośnie gumowych wężyków przy zaworze sterowania powietrzem dolotowym (chyba tak to sie nazywa) a mianowicie: ostatnio zauważyłem że materiałowy oplot jest w opłakanym stanie i praktycznie rozsypuje się przy dotknięciu a gumowy rdzeń jest w niewiele lepszej kondycji, chce je wymienić ale nie jestem pewny ich srednicy bo znalazłem różne info 3.2 3,4 4mm itp, i jeszcze jedno bo one są podłączone do zbiornika podciśnienia i stąd moje pytanie czy moge je sobie ot tak wymienić i to podciśnienie samo sie wytwarza czy potrzebuje jakiś sprzet żeby to podcisnienie zrobić?

 

dla pewności załaczam fotke o co mi chodzi

weze.jpg

 

mój silnik to APR

 

z góry dzięki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam,

mam takie pytanie odnośnie gumowych wężyków przy zaworze sterowania powietrzem dolotowym (chyba tak to sie nazywa) a mianowicie: ostatnio zauważyłem że materiałowy oplot jest w opłakanym stanie i praktycznie rozsypuje się przy dotknięciu a gumowy rdzeń jest w niewiele lepszej kondycji, chce je wymienić ale nie jestem pewny ich srednicy bo znalazłem różne info 3.2 3,4 4mm itp, i jeszcze jedno bo one są podłączone do zbiornika podciśnienia i stąd moje pytanie czy moge je sobie ot tak wymienić i to podciśnienie samo sie wytwarza czy potrzebuje jakiś sprzet żeby to podcisnienie zrobić?

 

dla pewności załaczam fotke o co mi chodzi

[ATTACH=CONFIG]147687[/ATTACH]

 

mój silnik to APR

 

z góry dzięki za info

 

Ja Cię kręcę.Weź kawałek wężyka idź do sklepu motoryzacyjnego i kup taki sam !!

Ewentualnie suwmiarka w łapkę i zmierz !

Śmiało można odłączyć i zmienić !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie mają 4mm i nic nie potrzeba podciśnienie się samo wytwarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam zacisk hamulcowy do wymiany... we wszystkich modelach silnikowych są takie same zaciski? Wiecie gdzie kupić taki zacisk? Jak dzwoniłem do kilku hurtowni na mieście to wołali 400zł + oddać stary zacisk... popatrzyłem na olx i alledrogo i znalazłem nowe w cenach około 200zł firmy atec nty lucas. Ktoś coś podpowie? :)

http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-tyl-audi-a4-b5-a6-passat-b5-lewy-i6254488190.html

Edytowane przez areks90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego chcesz wymienić? Spokojnie da się zregenerować ja ostatnio to robiłem a zestaw uszczelniaczy kosztuje 24 zł u mnie jest tłoczek 43mm a zestaw kupowałem firmy autofren d4833

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności