Paragon Zgłoś #4361 Napisano 16 Lipca 2016 ok dzięki, będę szukał może znajdę coś na alledrogo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4362 Napisano 19 Lipca 2016 Podpowie ktos cos? http://zssplus.pl/publikacje/publikacje46.htm Ciekawy artykuł Panowie pytanko, od pewnego czasu, przy odpalaniu zimnego silnika, i raczej jak sadze po objawach jest to gdzies w silniku a nie jego osprzet, nastepuje taki klekot, rzezenie, stukot jakby mialo sie cos rozleciec, jak gdyby cos latalo. Trwa to dokladnie pierwsze obroty walu korbowego po odpaleniu silnika i pozniej juz sie nie powtarza. Może to być wina "szklanek" które już gubią olej. Na jakim oleju jeździsz ( lepkość i oznaczenie jakościowe ) ? Co ile wymieniasz? Jest stan ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4363 Napisano 20 Lipca 2016 co do oleju to polsyntetyk, I to może być przyczyna . Do tego silnika tylko pełny syntetyk 5w30 lub 5w40 z normą VW 501.00 lub 502.00 o ile dobrze pamiętam. Temat był już tu poruszany, przejrzyj temat bo było wyjaśnione dlaczego akurat taki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #4364 Napisano 27 Lipca 2016 "Witam Panowie jakie są wymiary tarcz w b5 tył chodzi o głębokość u mnie mam w aucie 245mm na 10 grubości i głębokość od wewnętrznej strony tarczy coś około 48mm, cała tarcza 58mm, mogłem się rypnąć o milimetr dwa, gdzie bym nie zamawiał po modelu i vinie proponowane mi są tarcze o głębokości do wewnętrznej 38mm a cała tarcza 48mm, co jest nie tak czy mogę zamontować taką tarczę? " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4365 Napisano 27 Lipca 2016 Są dwa rodzaje tarcz pełnych do naszych aut o średnicy 245 mm: - 245 średnica, 10 mm grubość i wysokość 48 mm - 245 średnica, 10 mm grubość i wysokość 64 mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #4366 Napisano 27 Lipca 2016 Widzisz a u mnie jest 58mm i bądź tu mądry, gdzieś jakiś Pan wyszukał mi że takie podobne były w audi A6 z lat 97-05, tarcze te moje są oryginalne bo są loga audi itd., postaram się odczytać jakieś numerki z tarczy może tak się dojdzie co to za shit tam wsadzony , A tak spytam mogę wkładać te 48mm bez obaw o kolizję z zawieszeniem???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4367 Napisano 27 Lipca 2016 Sprawdziłem w katalogu i faktycznie , w audi A6 C5 kombi quattro jest tarcza 245/10/54 mm Teraz pytanie. Te tarcze które masz to są od nowości w aucie czy były zmieniane ? Jak były zmieniane to kto to robił ? Ja bym zamontował te co mają być wg katalogu - 245 średnica, 10 mm grubość i wysokość 48 mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #4368 Napisano 27 Lipca 2016 Wiesz sprowadzilem ze szwajcari jestem pierwszym wlascicielem w polsce i drugim od nowosci, takie byly jak juz kupilem chcialem wymienic a tu zonk, mam na wlepie wpis o sportowym fabrycznym zawieszeniu moze miec to zwiazek ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4369 Napisano 28 Lipca 2016 Zawieszenie raczej nie ma związku ale nie wiem. Tez mam sprowadzony ze Szwajcarii i tarcze mi się kończą i nie wiem co mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #4370 Napisano 28 Lipca 2016 Hehe nom ja sczytam numerki z tarczy, ale pewnie blizej soboty teraz nie mam czasu, po numerkach tarczy moze sie dojdzie co to za heblunek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #4371 Napisano 13 Sierpnia 2016 Witam Panowie mam problem ze spryskami lamp a mianowicie, nie wyskakują ze zderzaka , same spryski ok, przewody itd wszystko drożne, pompka sprawdzana na krotko działa, niestety nawet jakbym przelał cały płyn to i tak nie chcą zaskoczyć, dodam że wszystko robione na włączonych światłach , podejrzewam przekaźnik tylko moje pytanie, który może ktoś pomoc i nakierować mnie na ten przekaźnik a może jakaś inna sugestia??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #4372 Napisano 13 Sierpnia 2016 W 3bg jest tak : jeżeli masz tylko spryskiwacze lamp bez czujnika deszczu to przekaźnik 603 (4B0 955 531 E) a jeżeli z czujnikiem deszczu to przekaźnik 192 (1J0 955 531 A) przekaźnik masz na płycie przekaźników dostaniesz się odkrecajac dolna obudowę deski pod kierownicą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #4373 Napisano 13 Sierpnia 2016 Dziękuję Ci bardzo , czyli mój to 603 (4B0 955 531 E), zaraz się rozglądnę na alledrogo, jeszcze raz dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #4374 Napisano 17 Sierpnia 2016 w 3B jest chyba inaczej znalazłem jakieś info ze jeżeli z czujnikiem to 192, jak nie ma czujnika to 389, może ktoś potwierdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #4375 Napisano 17 Sierpnia 2016 Kolego przekaznik 603 jest taki sam jak 389 sa zamienne .Kupuj który tańszy lub lepiej dostępny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek zw Zgłoś #4376 Napisano 23 Sierpnia 2016 witam, mam takie pytanie odnośnie gumowych wężyków przy zaworze sterowania powietrzem dolotowym (chyba tak to sie nazywa) a mianowicie: ostatnio zauważyłem że materiałowy oplot jest w opłakanym stanie i praktycznie rozsypuje się przy dotknięciu a gumowy rdzeń jest w niewiele lepszej kondycji, chce je wymienić ale nie jestem pewny ich srednicy bo znalazłem różne info 3.2 3,4 4mm itp, i jeszcze jedno bo one są podłączone do zbiornika podciśnienia i stąd moje pytanie czy moge je sobie ot tak wymienić i to podciśnienie samo sie wytwarza czy potrzebuje jakiś sprzet żeby to podcisnienie zrobić? dla pewności załaczam fotke o co mi chodzi mój silnik to APR z góry dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwomechanizm Zgłoś #4377 Napisano 23 Sierpnia 2016 witam, mam takie pytanie odnośnie gumowych wężyków przy zaworze sterowania powietrzem dolotowym (chyba tak to sie nazywa) a mianowicie: ostatnio zauważyłem że materiałowy oplot jest w opłakanym stanie i praktycznie rozsypuje się przy dotknięciu a gumowy rdzeń jest w niewiele lepszej kondycji, chce je wymienić ale nie jestem pewny ich srednicy bo znalazłem różne info 3.2 3,4 4mm itp, i jeszcze jedno bo one są podłączone do zbiornika podciśnienia i stąd moje pytanie czy moge je sobie ot tak wymienić i to podciśnienie samo sie wytwarza czy potrzebuje jakiś sprzet żeby to podcisnienie zrobić? dla pewności załaczam fotke o co mi chodzi [ATTACH=CONFIG]147687[/ATTACH] mój silnik to APR z góry dzięki za info Ja Cię kręcę.Weź kawałek wężyka idź do sklepu motoryzacyjnego i kup taki sam !! Ewentualnie suwmiarka w łapkę i zmierz ! Śmiało można odłączyć i zmienić ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #4378 Napisano 23 Sierpnia 2016 U mnie mają 4mm i nic nie potrzeba podciśnienie się samo wytwarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areks90 Zgłoś #4379 Napisano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam. Mam zacisk hamulcowy do wymiany... we wszystkich modelach silnikowych są takie same zaciski? Wiecie gdzie kupić taki zacisk? Jak dzwoniłem do kilku hurtowni na mieście to wołali 400zł + oddać stary zacisk... popatrzyłem na olx i alledrogo i znalazłem nowe w cenach około 200zł firmy atec nty lucas. Ktoś coś podpowie? http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-tyl-audi-a4-b5-a6-passat-b5-lewy-i6254488190.html Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez areks90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralf Zgłoś #4380 Napisano 25 Sierpnia 2016 A dlaczego chcesz wymienić? Spokojnie da się zregenerować ja ostatnio to robiłem a zestaw uszczelniaczy kosztuje 24 zł u mnie jest tłoczek 43mm a zestaw kupowałem firmy autofren d4833 Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach