Rafik.x1 Zgłoś #3021 Napisano 25 Marca 2013 Daniel, wymieniłem dziś na nowy 76ah i dalej się kontrolki świecą. Na chwilę obecną najbardziej prawdopodobny jest ten sterownik ABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Plota Zgłoś #3022 Napisano 25 Marca 2013 Witam ponownie, Już nic nie tyrkocze u mnie wszystko ucichło Pojawił się natomiast inny problem. Mianowicie w czasie przyśpieszania autko mi poszarpuje i przerywa. Podmieniłem cewkę na inną dalej to samo, kable i świece są nowe mają może z pół roku. Co to może być za co się zabrać, aha na vagu 0 błędów. Zauważyłem również że objawy te występują zarówno na lpg jak i na benzynie, na lpg są bardziej odczuwalne. Występują raczej po nagrzaniu silnika do temperatury roboczej. Wydaje mi się że gubi gdzieś iskrę. Sam już nie wiem proszę o jakieś rady. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #3023 Napisano 25 Marca 2013 Witam ponownie, Już nic nie tyrkocze u mnie wszystko ucichło Pojawił się natomiast inny problem. Mianowicie w czasie przyśpieszania autko mi poszarpuje i przerywa. Podmieniłem cewkę na inną dalej to samo, kable i świece są nowe mają może z pół roku. Co to może być za co się zabrać, aha na vagu 0 błędów. Zauważyłem również że objawy te występują zarówno na lpg jak i na benzynie, na lpg są bardziej odczuwalne. Występują raczej po nagrzaniu silnika do temperatury roboczej. Wydaje mi się że gubi gdzieś iskrę. Sam już nie wiem proszę o jakieś rady. Pozdrawiam Kilka postów temu opisałem identyczne objawy. Z tym że u mnie jest odczuwalna minimalne zmiany - raz jest trochę lepiej raz gorzej chociaż generalnie podobnie. Podłączyłem lapka i wyłączałem w różnych kombinacjach wtryski LPG. Jeżeli tylko jeden LPG był włączony nie było tak źle. U mnie ten problem narastał. Podejrzewam też napinacz łańcuszka rozrządu - czytałem na forum Audi. Mogą to być też wypalone zawory... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #3024 Napisano 27 Marca 2013 Po wymianie sond trzeba samochód podłączać do kompa i kasować poprzednie błędy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Plota Zgłoś #3025 Napisano 27 Marca 2013 Kilka postów temu opisałem identyczne objawy. Z tym że u mnie jest odczuwalna minimalne zmiany - raz jest trochę lepiej raz gorzej chociaż generalnie podobnie. Podłączyłem lapka i wyłączałem w różnych kombinacjach wtryski LPG. Jeżeli tylko jeden LPG był włączony nie było tak źle. U mnie ten problem narastał. Podejrzewam też napinacz łańcuszka rozrządu - czytałem na forum Audi. Mogą to być też wypalone zawory... Witam ponownie, Dziś trochę pojeździłem i na benzynie szarpną mi zaledwie może z raz a jak tylko przełączyłem na lpg to przerywał niemiłosiernie. Testowałem go trochę później jeszcze na samej benzynie to szedł pięknie do odcięcia. Niech ktoś z kolegów coś podpowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafik.x1 Zgłoś #3026 Napisano 27 Marca 2013 Witam ponownie,Dziś trochę pojeździłem i na benzynie szarpną mi zaledwie może z raz a jak tylko przełączyłem na lpg to przerywał niemiłosiernie. Testowałem go trochę później jeszcze na samej benzynie to szedł pięknie do odcięcia. Niech ktoś z kolegów coś podpowie może masz po prostu gaz do regulacji? albo wtryski się kończą Ja dalej walczę ze swoim ABS. dziś na kompie wyskoczył błąd: "04b3 ABS przerwa podłączeń przewodów el. Przerwa" Ktoś z was już to przerabiał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #3027 Napisano 27 Marca 2013 Witam ponownie,Dziś trochę pojeździłem i na benzynie szarpną mi zaledwie może z raz a jak tylko przełączyłem na lpg to przerywał niemiłosiernie. Testowałem go trochę później jeszcze na samej benzynie to szedł pięknie do odcięcia. Niech ktoś z kolegów coś podpowie Sprawdź czy wtryski nie leją. Ja odkręciłem przewody i niby trzymają ale może akurat zamknęły się wyjątkowo. Zauważyłem też że zawór mi nie odbił od butli i gaz ucieka wlewem jak próbuję odkręcić korek. Chociaż to raczej nie ma znaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3028 Napisano 27 Marca 2013 Z ABS to powszechny problem - przeważnie kończy się sterownik (trzeba naprawić wiązkę) - problem szeroko opisywany w innym temacie. Z tym szarpaniem to jeszcze może być problem przepływki - warto by było popatrzeć co tam pokazuje przy przyśpieszaniu. I ponaprawiajcie swoje instalacje lpg -- podstawa to dobry reduktor i wtryski - sterownik może być dowolny , ale wtryski i reduktor nie. 90% passatów 2.8 jest źle zagazowanych (zresztą na forum a6 jest to samo) - gaziarze każą wymieniać pół samochodu , bo to na pewno nie wina lpg --- jedna alaska , albo zavoli , valteki i inne magiczne jety to w tym silniku nieporozumienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Plota Zgłoś #3029 Napisano 28 Marca 2013 Z ABS to powszechny problem - przeważnie kończy się sterownik (trzeba naprawić wiązkę) - problem szeroko opisywany w innym temacie.Z tym szarpaniem to jeszcze może być problem przepływki - warto by było popatrzeć co tam pokazuje przy przyśpieszaniu. I ponaprawiajcie swoje instalacje lpg -- podstawa to dobry reduktor i wtryski - sterownik może być dowolny , ale wtryski i reduktor nie. 90% passatów 2.8 jest źle zagazowanych (zresztą na forum a6 jest to samo) - gaziarze każą wymieniać pół samochodu , bo to na pewno nie wina lpg --- jedna alaska , albo zavoli , valteki i inne magiczne jety to w tym silniku nieporozumienie. Witam, Wtryski nowe hana, reduktor nowy gold, więc już nie wiem co może go boleć posprawdzam jeszcze wszystkie świece i kable może tam coś jest nie halo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3030 Napisano 28 Marca 2013 No myślałem że oczywistą sprawą jest wymiana świec i przewodów - pewnie u niektórych pamiętają jeszcze fabrykę --- zwykła swieczka na gazie wytrzymuje ok 40tys , przewody pewnie jakies drugie tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Plota Zgłoś #3031 Napisano 28 Marca 2013 No myślałem że oczywistą sprawą jest wymiana świec i przewodów - pewnie u niektórych pamiętają jeszcze fabrykę --- zwykła swieczka na gazie wytrzymuje ok 40tys , przewody pewnie jakies drugie tyle. Oczywistą były wymieniane pół roku temu świece i przewody (ngk) i cewka. Jakieś jeszcze podpowiedzi ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3032 Napisano 28 Marca 2013 To szarpanie pojawiło się nagle czy miałeś cały czas i wymieniasz klocki po kolei ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Plota Zgłoś #3033 Napisano 29 Marca 2013 (edytowane) To szarpanie pojawiło się nagle czy miałeś cały czas i wymieniasz klocki po kolei ? Pojawiło się w zasadzie nagle, jakiś tydzień temu, początkowo myślałem że to wina złego paliwa ale tankowałem już parę razy 98 i nic to nie daje, a wymieniłem wszystko wcześniej ze względu na to iż chciałem sobie wyregulować gaz Ale jak widać nie jest mi dana jazda na gazie bo nie mogę dojść co jest grane z benzyną. Wimieniałem równnież uszczelniacze, i wszystkie oringi na wałkach. Ale nie wiem czy to ma coś z tym współnego szczerze wątpie. Może któraś świeca się wysypała. Mam wrażanie że czasami któryś baniak nie pali. Jak przygazuje to z niskich jest takiec charakterystyczne bububummmmm i dopiero się wskazówka podnosi. Ale zaznaczę że nie jest tak zawsze, czasami wszystko jest ok. No i na wolnych na światłach czuć jednak ta nierówną pracę silnika tak jak by nie przepalał w całości mieszanki. Wskazówka potrafi się czasem zachwiać (dodam że przepustnica też wymieniona bo w poprzedniej siadł potencjometr i nie szło jej zaadaptować). Zrobiłem u siebie wszystkie wycieki oleju super świetnie ale niestety nie mogę się autkiem nacieszyć bo mi szarpie i przerywa ahhh ta złośliwość rzeczy martwych Edytowane 29 Marca 2013 przez Plota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3034 Napisano 29 Marca 2013 Według mnie to kwestia układu zapłonowego. O ile świeczki NGK są ok , to przewodów NGK mam komplet w pudełku - od początku był problem z nimi. Teraz kwestia cewki - kupiłeś oryginał , zamiennik czy używkę - jak oryginał to luzik , ale pewnie zamiennik za 400 pln i tu może być problem. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Plota Zgłoś #3035 Napisano 29 Marca 2013 Według mnie to kwestia układu zapłonowego. O ile świeczki NGK są ok , to przewodów NGK mam komplet w pudełku - od początku był problem z nimi. Teraz kwestia cewki - kupiłeś oryginał , zamiennik czy używkę - jak oryginał to luzik , ale pewnie zamiennik za 400 pln i tu może być problem. Pozdr Mam 2 cewki Jedną miałem z Meyle (wymieniłem przedwczoraj), a teraz kupiłem na allegro coś ala oryginał ze znaczkiem audi ale z zeszlifowanym napisem Made in Germany. Może faktycznie coś z tymi kablami choć dyskoteki nie widać chyba że iskra przeskakuje gdzieś bliżej świec hmm sam już nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #3036 Napisano 30 Marca 2013 (edytowane) Mam 2 cewki Jedną miałem z Meyle (wymieniłem przedwczoraj), a teraz kupiłem na allegro coś ala oryginał ze znaczkiem audi ale z zeszlifowanym napisem Made in Germany. Może faktycznie coś z tymi kablami choć dyskoteki nie widać chyba że iskra przeskakuje gdzieś bliżej świec hmm sam już nie wiem Co do cewki,to ja po zakupie wymieniłem kable,świecę i cewkę.Cewkę na podróbkę za coś około 500zł.Firma HUCO.Wszystko było ok,do czasu mrozów.Jak temperatura spadała zaczynało przerywac,strzelac i smierdziało benzyną z tłumików.Temperatura powyżej zera i wszystko było znowu w normie.Cewkę oddałem na gwarancji,pieniążki oddali i założyłem starą i wsio OK.Tylko,że u mnie na vag-u od razu wyskakiwał błąd wypadania zapłonu.Czego u Ciebie właśnie nie ma. Niewiem jak to jest w pasku przed liftem.Co do przewodów,wyciąga Ci się je lekko z świec,bo ja moje pierwsze załatwiłem tak,że poprostu tak ciasno siedziały,że przy próbie wyciągnięcia naderwałem jeden przewód na tym zagięciu od strony silnika i chociaz był w izolacji to jednak naderwany. Edytowane 30 Marca 2013 przez luk88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość BigosV6 Zgłoś #3037 Napisano 2 Kwietnia 2013 nagminnym problemem nieumiejetnych majsterkowiczów jest ulamywanie koncowek zagniatanego przewodu ktory łączy sie z "fajką" ktora idzie przez całą wysokosc glowicy az do swiecy! kabel zerwany to i iskry nie bedzie... a czasem bedzie jak doleci.... Wez jedna jakas swiece i kolejno sciagaj przewody zaplonowe i wloz swiece i poloz na pokrywie zaworow, odpal auto i patrz co sie bedzie działo, jesli iskra bedzie to lecisz dalej( tylko podczas zmiany przewodu zalóz go spowrotem tam skad go zdjąłeś i pod ZADNYM POZOREM PODCZAS PRACY SILNIKA NIE DOTYKAJ ŚWIECY ANI PRZEWODU ZAPLONOWEGO BO CI SZYBKO "WYPROSTUJE") az trafisz gdzie iskry nie bedzie lub beda przerwy dosyc wyrazne w jej pracy.... jak to ustalisz to juz znasz przyczyne! Nastepny sposób, jesli masz watpliwosci to weź jakis "psik- psik" taki co jest do mycia okien, nalej tam wody, posciagaj oslony, odpal auto i popsikaj po przewodach zaplonowych...... woda stanie sie przewodnikiem i jesli bedzie przewod uszkodzony, dziubniety, nadgryziony, przyszczypany itd itp, w sposob ktory nie jestes w stanie ocenic wzrokowo to wlasnie ta proba Ci to pokaze!! iskra bedzie uciekac przez wode do masy(silnika) i bedziesz widział ktory przewod jest niesprawny.... ja dzieki temu zaoszczedziłem na nowym przeplywomierzu, czujnikach i cewce zaplonowej bo juz miałem kupowac nowy orginał, tez juz leza mi dwie! ja tak rok temu zdiagnozowałem przewody u siebie, co sie okazało jakis idiota sciagał je kiedys kombinerkami i na kazdym uszkodził izolacje.... poki było cieplo to było ok, ale jak przyszła wilgoc to o zgrozo!!! ja nie mam gazu dzieki Bogu ale wiem ze gaz jest duzo bardziej wrazliwy na niesprawnosci ukladu zaplonowego niz benzyna wiec pokrywaja sie Twoje objawy z tym co mysle! a to ze pol roku temu wymieniałes swiece to o niczym nie swiadczy.... ja jakis czas temu zalozyłem nowe BOSCHE i jedna z nich chodziła doslownie 3 minuty!!! i padła!! wiec to nie jest wyznacznik..... aha- jesli bedzie tak ze na wszystkich przewodach bedzie iskra na swiecy ok to szukaj "mokrej" swiecy na pozostałych cylindrach.... tam gdzie bedzie mokra czyli zalana tam swieca nie daje iskry i nie spala paliwa! proste jak budowa cepa! i pamietaj- ze nowe nie znaczy ze dobre! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wkombo Zgłoś #3038 Napisano 2 Kwietnia 2013 Witam wszystkich potrzebuję pilnej pomocy odnośnie sprężyn pękła mi jedna z prawej strony przód oznaczenie barwne szary niebieski niebieski za nic nie mogę takiej znaleźć może ktoś ma a może wiecie czym to zastąpić ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3039 Napisano 2 Kwietnia 2013 Pękła Ci jedna , to i tak musisz kupić dwie . W intercarsie bez problemu powinni coś mieć , na przykłada Lesjofors (czy jakoś tak). Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wkombo Zgłoś #3040 Napisano 2 Kwietnia 2013 Jasne że bym kupił tylko intercars nima wykonałem milion telefonów i nikt nie potrafi mi doradzić czy wskazać co kolwiek zamiennik albo od innego auta audi albo skoda wpienia mnie ten samochód co się nie zepsuje to znalezienie części graniczy z cudem serwis ma 3-tygodnie czekać i 450 sztuka ---------- Dodano o 18:24 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:22 ---------- dgasek a Ty masz 1BE u siebie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach