Rony35 Zgłoś #3001 Napisano 18 Marca 2013 Szukam listw drzwiowych, środkowe listwy na drzwi tylne kombi - czy ktoś z Was ma takie na sprzedaż? Wersja US ze aluminiowymi górami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nitemarek Zgłoś #3002 Napisano 18 Marca 2013 ja od niedawna jestem zagazowany :kijemgo ...i u mnie też gazik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafik.x1 Zgłoś #3003 Napisano 18 Marca 2013 ja trochę z innej beczki Mam mały kłopot ze swoim Samochodem, a mianowicie wskaźnik poziomu paliwa wskazuje błędny stan. przy tankowaniu na max jest max, ale po przekroczeniu 1/2 stanu baku wchodzi na czerwone i pokazuje rezerwę. Ponadto przy włączaniu i wyłączaniu zapłonu wskazówka skacze i terkocze, o tak: czy ktoś wie o co chodzi i co się zepsuło? i pozdrowionka dla posiadaczy v6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #3004 Napisano 19 Marca 2013 Prawdopodobnie pływak. Ale najpierw zrobił bym test zegarów VAG i sprawdził błędy pod kompem bo będziemy gdybać. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafik.x1 Zgłoś #3005 Napisano 19 Marca 2013 Dzięki wodzu. jeszcze jedno pytanko, dotyczące właśnie kabla którym podpinam kompa do samochodu i softu. Co kupić i gdzie? jak byście mi linka do jakiegoś sensownego zestawu podrzucili to byłbym wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #3006 Napisano 19 Marca 2013 Ja kupowałem dawno ale coś takiego, do tego vagcom lub vcds lite, albo polski VAG 4.9 http://allegro.pl/kb1-kabel-interfejs-vag-com-409-1-vw-seat-audi-usb-i3040032809.html Najlepiej by było abyś od kogoś z forum kupił jakiś sprawdzony sprzęt bo ja nie wiem od jak ten z allegro będzie działał. Ale powiem jedno, jest to tanie w zakupie. Pozdrawiam i powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielciagala Zgłoś #3007 Napisano 20 Marca 2013 Ja mam ten kabel. Działa w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #3008 Napisano 20 Marca 2013 ja taki tani kupiłem to szlak go trafił po jakimś 5 użyciu, kupiłem drugi , też z takich tanich to nie łączy się w momencie gdy silnik pracuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #3009 Napisano 20 Marca 2013 ja polecam interfejsy z firmy Viaken/. Używam już 7lat i ciągle działa :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #3010 Napisano 23 Marca 2013 Koledzy. Ma ktoś może namiary na jakiś nie najgorszy silnik ACK 1998-1999? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Plota Zgłoś #3011 Napisano 24 Marca 2013 Witam kolegów Mam ostatnio dziwnego pecha. Wczoraj na dworze -18 stopni. Odpaliłem gagatka dojechałem do domu (25km) wysiadam i co słyszę jakieś dziwne terkotanie tyr tyr tyr . Otworzyłem garaż wjechałem do środka, otwieram maskę i nasłuc***ę. Coś terkocze w okolicy przodu silnika, posłuchałem też okolice głowic ale tam jest cisza, wydaje mi się że to w rejonie rozrządu być może paska klinowego. Zgasiłem auto odpaliłem jeszcze raz i przez chwile cisza była i za chwilę znowu zaczęło. Wkurzyłem się i poszedłem do domu. Proszę o jakieś sugestie, powiem tylko że ostatnio podpinałem vaga i zero błędów Pójdę dzisiaj i dokładnie obadam sprawę, może ktoś z kolegów miał podobny problem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zizuk1 Zgłoś #3012 Napisano 24 Marca 2013 U mnie zaczęło terkotać, a potem.... szukam silnika. Ułamała się szpilka od napinacza paska rozrządu przy samym bloku. Zanim przekręciło napinacz zrobiliśmy parę kilometrów,reszta szpilki jeszcze się zapierała o taki rant, był czas na ściągnięcie furmanki do mechanika. Nie były to mocne stuki, raz były raz nie, po prostu średnie terkotanie. Na wszelki wypadek sprawdź rozrząd. Nie dawno jeden z forumowiczów pisał o takim przypadku, on był pierwszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnyGT Zgłoś #3013 Napisano 24 Marca 2013 Witam, Mam pytanko odnośnie sond (mam 4 szt). Czy muszą być od 2.8 czy podejdą np od 2.4 , 2.7? Wywala mi błąd praktycznie wszystkich 4 sond i dodatkowo system powietrza wtórnego rząd 1 i rząd 2. Muszę coś z tym zrobić bo denerwuje mnie już ta marchewa... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafik.x1 Zgłoś #3014 Napisano 24 Marca 2013 mam do Was kolejne pytanko, kończy mi się akumulator w 2,8 i chyba mam za mały, bo 44 ah 220A. jakie były montowane fabrycznie i jakie macie Wy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #3015 Napisano 24 Marca 2013 Co do aku to 74Ah. Mam już 3 rok centre future i na szczęście nic się z nią nie dzieje(a chodzą opinie że się popsuła) . Samochód odpala w największe mrozy bez problemu. Panowie i ja mam problem gdyż przy jeździe na wyższych obrotach przygasa mi podświetlenie zegarów, klimatronika i czasami radia. Światła mijania świecą cały czas, nie przygasają. Co to może być? Z tego co wyczytałem na forum to może być to dziadostwo do regulacji poziomu podświetlenia. Ale nie wydaje mi się bo wtedy nawet przy spokojnej jeździe by zegary przygasały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #3016 Napisano 25 Marca 2013 Koledzy ma pytanie: jakie są objawy kończącego się napinacza łańcuszka rozrządu? Od dłuższego czasu miałem objaw że podczas jazdy na LPG potrafił szarpnąć i nie chciał wejść na obroty. Szczególnie przy obciążeniu i na niskich obrotach (zazwyczaj powyżej 2000 szedł normalnie). Na jałowych potrafił nierówno chodzić. Jednak nie zawsze to występowało. Często też chodził równo i bez problemów. Stopniowo sprawa sie pogarszała a teraz problem również występuje na PB. I też raz lepiej raz gorzej ale generalnie wygląda to tak jak by coś było nie tak z zapłonem. Jakieś pomysły? baaaartus - a może coś z alternatorem? Na pewno jak szczotki się kończą to na wyższych obrotach jest brak ładowania. BTW: to Twoje auto stoi na takiej feldze czy to photoshop? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #3017 Napisano 25 Marca 2013 Beny2.8, no niby racja, ale wtedy by wszystko przygasało i światła z przodu, i z tyłu samochodu, i podświetlenie całego wnętrza i wszystko, a nie tylko zegary. Tak mi sie wydaje. Niestety żaden fotoszop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafik.x1 Zgłoś #3018 Napisano 25 Marca 2013 Niestety żaden fotoszop hehe jakie niestety konkret felunek u mnie z kolei chyba siada sterownik ABS. po chwili jazdy zapala sie kontrolka abs i ta od płynu hamulcowego i piszczy. byłem dziś na kompie ale jest brak komunikacji. W środę jadę znowu bo jakiś bardziej kumaty mechanik ma być. a może Wy znacie kogoś w Lublinie co to naprawia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #3019 Napisano 25 Marca 2013 hehe jakie niestety konkret felunek u mnie z kolei chyba siada sterownik ABS. po chwili jazdy zapala sie kontrolka abs i ta od płynu hamulcowego i piszczy. byłem dziś na kompie ale jest brak komunikacji. W środę jadę znowu bo jakiś bardziej kumaty mechanik ma być. a może Wy znacie kogoś w Lublinie co to naprawia? Mi padła kiedyś pompa abs. Tylko o ile pamiętam to paliły się kontrolki cały czas. Wystarczyło coś tam zlutować w pompie - już nie pamiętam dokładnie co. Jeżeli przed zapaleniem się kontrolek działa Ci abs to raczej nie to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielciagala Zgłoś #3020 Napisano 25 Marca 2013 Rafał może masz za słaby aku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach