tommy-cichy Zgłoś #1 Napisano 12 Września 2009 Panowie,poddalem sie z przelutowaniem oryginlnych diod. Mam licznik Jager z zielonym podsiwtleniem,kupilem anglika i przelutowalem diody,swiecily ale prawie wogole nie bylo widac,bylo za niskie napiecie powymienialem oporniki podbilo maks do 2.7Volta a musze miec 3.3V.Po sciezkach doszedlem ze prawdopodobnie napiecie ogranicza jakis uklad scalony.Ale nie chce sie bawic w jego wymiane. Chce kupic drugi licznik z anglika tym razem chce zaadoptowac go w calosci.Mam tylko kilka pytan: 1.Czy jak kupie licznik z benzyniaka(ja mam diesla) i przeloze moje skale predkosci czy wszystko bedzie ok?Chodzi mi czy obroty sie beda zgadzac,czy bedzie tak jak przedtem. 2.Kolega ma kabelek do korekcji przebiegow do wszystkich samochodow,czy nim dam rady zczytac piny z obydwoch licznikow i zaadoptowac moj pin do nowego licznika?Chociaz ta ostatnia czynnosc to nawet vagiem czytalem ze idzie... Z gory dzieki za wszelka pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #2 Napisano 12 Września 2009 Było było było na forum nie raz o licznikach z Anglika. Kabelkiem do przebiegu odczytasz PIN, a VAG-iem zrobisz adaptacje. Poszukaj i dowiesz się wszystkiego o kodowaniu , kompatybilności i cyferblatach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy-cichy Zgłoś #3 Napisano 12 Września 2009 Kolego Major,przewertowałem całe forum,z tym odczytem pinu jakoś sobie "może" dam rade tylko nie wiem jak to będzie z tymi obrotami,czytałem o tym ale nie do końca to było wyjaśnione.Pisali ze ta skala sie tylko różni,ale czy obroty będą identyczne jak miałęm przedtem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #4 Napisano 12 Września 2009 (edytowane) http://www.allegro.pl/search.php?string=smd+plcc-2&buy=0&new=0&pay=0&vat_inv=0&personal_rec=0&country=1 takie diody sa w liczniku i ja je wlutowalem i swieca bardzo fajnie. Sa tematy na forum gdzie jest opisane jak je wymienic. ale do calosci musisz wymienic wszystkie diody led w wlacznikach itp. W tym temacie pisze o wymianie w panelu klimatronika http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40058 A tu masz mase porad na wymiane w wielu innych wlacznikach itp. http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=category§ionid=1&id=9&Itemid=11 Edytowane 12 Września 2009 przez capslock82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy-cichy Zgłoś #5 Napisano 12 Września 2009 Kolego ja wiem jakie diody,ja juz walcze z tym tematem od dawien dawna.Te zallegro swieca zupelnie inaczej jak oryginalne VW.Dlatego kupilem licznik z anglika zeby miec oryginalne diody,ale te oryginalne potrzebuja 3.3V a u mnie w liczniku jest 2.7V i prawie wogole nie swieca.Z opornikami tez dzialalem ale napiecie ogranicza jakis uklad scalony to juz sobie podarowalem.Chce teraz kupic drugi licznik wersje angielska i zaadoptowac calosc.Ale mam na oku wersje benzynowa,dlateo pytam czy jak przeloze same tarcze czy obroty sie beda zgadzac??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #6 Napisano 12 Września 2009 Spoko nie ma problemu tylko chcialem pomoc bo widze ze mamy takie same paski wiec u mnie wszystko dzial poprawnie wiec podalem ci jakie ja kupowalem . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malczykos Zgłoś #7 Napisano 12 Września 2009 A dlaczego nie chcesz kupić wersji europejskiej?? Masz MFA, bo FIS-a pewnie nie masz? Takie liczniki nie są drogie, więc po co kombinować z anglikiem? Wymieniając licznik z zielonego na niebieski musisz wymienić transpondery w kluczykach, bo terasz masz transpondery Megamos 13 stało kodowe a w liczniku z niebieskim podświetleniem jest immo ze zmiennym kodem i potrzebujesz transpondery Crypto 48. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy-cichy Zgłoś #8 Napisano 13 Września 2009 Dobrze ze mi kolego mowisz o tych transponderach.Czyli co obojetnie czy licznik z anglika czy z UE transpondery i tak bede musial wymienic?Gdzie moge kupic takie transpondery i w jakich cenach one sie kreca?A wersje angielska chce zalozyc dlatego ze dostane go za 40zł a za europejczyka bede musial dac z 200zł a za duzo juz wpakowalem w ta zabawe z licznikiem zeby kolejne 200 wydawac.Tylko jeszcze sprawa taka czy jak przeloze moje tarcze do anglika czy wszystko sie bedzie zgadzalo(obroty,podswietlenie poduszki immo recznego itd.chodzi mi o te kontrolki czy sa w takich samych miejscach???) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malczykos Zgłoś #9 Napisano 13 Września 2009 Dobrze ze mi kolego mowisz o tych transponderach.Czyli co obojetnie czy licznik z anglika czy z UE transpondery i tak bede musial wymienic? Jeśli miałeś licznik z zielonym podświetleniem a chcesz zamontować z niebieskim to musisz wymienić, ponieważ w starym liczniku immo jest ze stałym kodem a w nowym ze zmiennym. Transponder Crypto 48 to koszt około 20 zł/szt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy-cichy Zgłoś #10 Napisano 13 Września 2009 Dzieki kolego malczykos,powiedz mi jeszcze tylko jak z tymi tarczami to wyglada cze te obroty i ta reszta sie bedzie zgadzac czy jest to tylko wyskalowanie skali inne czy te elektromanesy od wskazowek tez sie inaczej podnosza? ---------- Post added at 17:05 ---------- Previous post was at 15:08 ---------- Powiedzcie mi jeszcze cos takiego jak moge VAGIEM wyłączyć immobiliser? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonci Zgłoś #11 Napisano 13 Września 2009 Jeżeli masz licznik z benzyny a chcesz mieć w nim diesla musisz też wgrać wsad z diesla, samo przekodowanie niewiele da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy-cichy Zgłoś #12 Napisano 13 Września 2009 Acha dzieki za odpowiedz,czyli wiem ze musze szukac licznik do diesla.Panowie teraz czy ktos moglby mi przeslac link jak dokladnie cala ta operacje zczytywania pinu zaprogramowaniu nowego licznika i kluczykow.Siedze i szukam i za pierona nie moge znalezc.Ambicje mam duze takze kazda pomoc duzo mi daje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonci Zgłoś #13 Napisano 13 Września 2009 Acha dzieki za odpowiedz,czyli wiem ze musze szukac licznik do diesla. Niekoniecznie! Jeśli masz odpowiedni sprzęt do tego i znajdziesz gdzieś wsad to spokojnie zrobisz z benzyny diesla. Jest tylko jedno ale! Niebędzie się świecić świeca żarowa przy przekręcaniu kluczyka. Z Zakodowaniem immo mogę Ci pomóc napiszę Ci na PW jak to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommy-cichy Zgłoś #14 Napisano 13 Września 2009 Dzieki bonci jestes gosc.Odezwe sie jutro do ciebie bo nie mam neta w domu a jutro w pracy napisze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach