Skocz do zawartości

bonci

  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bonci

  • Urodziny 25.06.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radziszów/Kraków

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2007
  1. Tylko jakie ma być kodowanie??? Czy ktoś z szanownych kolegów którzy mają fabrycznie zamontowany tuner tv mogą to sprawdzić u siebie?
  2. Witam! Mam pytanie głownie do tych osób co posiadają u siebie w Paskach fabryczny tuner tv choć niekoniecznie. Wiem, że telewizji oglądać się nie da ale chcę go wykorzystać jako AUX audio/video. Mam kabel do podpięcia, kabel Aux oraz tuner, niestety po podpięciu wszystkiego absolutnie nic się nie dzieje, zero reakcji ze strony tunera. Pytanie brzmi czy muszą być podpięte anteny żeby tuner ruszył? oraz czy do passata pasuje tylko tuner o numerze 3B0 919 146 czy inne też pasują choćby taki o numerze 3D0 919 146. Dzięki za jakiekolwiek wskazówki!!!
  3. Witam! Pytanko czy tuner Tv o numerze 7L6 919 146D będzie działał z MFD1? (Passat B5Fl 2001r) nie zależy mi na telewizji chodzi mi tylko o Wejście Audio/Video
  4. Seryjny AFN 117KM i 242nm, myślę, że w miarę ok
  5. Witam! Oczywiście da się go wcisnąć, największym problem jest IC który blokuje zbiorniczek. Mi udało się go zamontować tylko na jednej górnej śrubie.
  6. Jak ściągniesz wężyk z gruszki to możesz ruszać sztangą? Logi grupy 003 i 011 to na pewno.
  7. U mnie podnosi się wolno ale jednostajnie. Ja osobiście uważam, że wina jest po stronie turbo. Musisz zrobić logi bo bez tego się nie obejdzie. Kiedyś też czyściłem turbo bo miałem takie same problemy, po czyszczeniu było lepiej ale dalej łapał tryb awaryjny. Założyłem turbo od AWX/AVF i śmiga aż miło
  8. Niekoniecznie! Jeśli masz odpowiedni sprzęt do tego i znajdziesz gdzieś wsad to spokojnie zrobisz z benzyny diesla. Jest tylko jedno ale! Niebędzie się świecić świeca żarowa przy przekręcaniu kluczyka. Z Zakodowaniem immo mogę Ci pomóc napiszę Ci na PW jak to zrobić.
  9. Jeżeli masz licznik z benzyny a chcesz mieć w nim diesla musisz też wgrać wsad z diesla, samo przekodowanie niewiele da.
  10. Jeśli chodzi o przejechane kilometry to zmieni się na "km", natomiast jeśli ma MFA w zegarku to sam napis pozostanie taki sam a wskazania oczywiście będą w l/100km.
  11. Diody. Jeśli tempomat działa a kontrolka się nie świeci to po prostu jej niema. 3B nie miały kontrolki jedynie te z ostatnich lat produkcji (2000r).
  12. Zgadzam się z tym w 100%. Sam byłem zainteresowany tematem, prześledziłem całą instalację i nic nieznalazłem. Rozebrałem zieloną kostkę od licznika, pin 7 odpowiedzialny za czujnik zużycia klocków jest nieobsadzony więc wniosek jest tylko jeden. Pozdrawiam!!!
  13. Szczerze mówiąc ja nie widziałem tam żadnego kleju a rozbierałem już 3 liczniki. Ja ściągam zawsze palcami. Wyciągam wskazówki opierając końcówki palców na cyferblacie. Kilka prób i schodzą. Może spróbuj ściągając kręcić wskazówką... no razie nic innego nie przychodzi mi do głowy.
  14. Spróbuj delikatnie czymś to podważyć. Wskazówki nałożone są na bolce i za pierwszym razem ciężko schodzą. Po nałożeniu wskazówek pamiętaj żeby dobrze ustawić wskazówki, unikniesz ponownego rozbierania licznika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności