wojtas 7 Zgłoś #21 Napisano 15 Października 2010 przeważnie to awaria ABS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #22 Napisano 15 Października 2010 nie wiem do kogo skierowałeś tą odpowiedź ale mój model nie posiada teog "rarytasu" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mirass5 Zgłoś #23 Napisano 15 Czerwca 2011 Odświeżam, Mój problem polega na tym ze świeci mi ciągle kontrolka od hamulca ręcznego. Czujnik pod ręcznym sprawdzony. Płyn jest. Pedał normalny. Czasami gaśnie i za chwile znów się zaświeca. Mam Passata b4 110KM 1.9 TDI. Pomóżcie mi rozwiązać ten problem bo nie mogę spać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #24 Napisano 15 Czerwca 2011 Czasami gaśnie i za chwile znów się zaświeca. Jak odłączysz krańcówkę przy lewarku to gaśnie? Masz ABS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mirass5 Zgłoś #25 Napisano 16 Czerwca 2011 jak odłącze to i tak nie gaśnie:( mam ABS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowicjusz79 Zgłoś #26 Napisano 16 Czerwca 2011 Witam. Ja mam ten sam problem.Czekam na pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #27 Napisano 16 Czerwca 2011 Odłącz czujnik ze zbiornika hamulcowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mirass5 Zgłoś #28 Napisano 16 Czerwca 2011 Jak odłączyłem to i tak nadal świeciło. O co w tym chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #29 Napisano 16 Czerwca 2011 Jeśli wszystko poodłączałeś, to pozostaje zwarcie lub zimne luty - to drugie pewniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mirass5 Zgłoś #30 Napisano 16 Czerwca 2011 Zegary mam elektryczne. Czasami kontrolka gaśnie Gdzie może być to zwarcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #31 Napisano 16 Czerwca 2011 O co w tym chodzi? to odłącz jeszcze wtyczkę od kontrolki ABS...o ile ta działa. A jak nadal będzie świecić to masz gdzieś kabel przetarty. A na zbiorniczku masz jedną czy dwie wtyczki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mirass5 Zgłoś #32 Napisano 16 Czerwca 2011 1 wtyczkę. Kable niebieski i brązowy. Pod ręcznym są 2 brązowe: gruby i cienki. ---------- Post added at 21:24 ---------- Previous post was at 21:23 ---------- A no i kiedyś miałem mysz pod maską. Walczyłem z nią przez 3 dni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mirass5 Zgłoś #33 Napisano 17 Czerwca 2011 Macie jakiś schemat jak idą kable? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #34 Napisano 18 Czerwca 2011 Macie jakiś schemat jak idą kable? Nie zaglądałem do schematów B4 ale odłącz pojedynczy kabelek(koloru nie pamiętam) z wtyczki zegarów co jest w skrzynce przekaźników jeśli wtedy zgaśnie to wiadomo ze masz przetarty kabel...albo od lewarka do skrzynki albo od zbiorniczka....Znajdź schematy od B4 i dojdziesz po kolorach kabli co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emu89 Zgłoś #35 Napisano 19 Czerwca 2011 Moze to komus pomoze u mnie kontrolka swiecila z 4 powodow : - Nie dokrecony korek zbiornika - Malo plynu w zbiorniku - Reczny nie dociskal czujnika - Uszkodzony tylni cylinderek w bebnie Co do slabego hamulca mi lapal przy samym dole wymienilem 2 cylinderki i wogole odpowietrzam efekt ten sam hamulec ledwo lapal od polowy a na dole bral juz mocniej i hamowal okazalo sie ze na tylniej belce przewod przerdzewial zrobila sie minimalna dziurka przez co plyn uciekal i nie dochodzil do cylinderka , teraz wymienilem belke na tarcze nowe przewody od samego przodu na tyl efekt taki iz troche gwaltowniejsze nacisniecie hamulca moze spowodowac wybicie zebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #36 Napisano 19 Czerwca 2011 raczej uskodzony cylinderek nie mial z tym nic wspolnego i reczny nie swiecil z tego powodu te systemy nie sa tak inteligentne reszta jak najbardziej on mial raczej zwiazek z slabym hamulcem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emu89 Zgłoś #37 Napisano 19 Czerwca 2011 raczej uskodzony cylinderek nie mial z tym nic wspolnego i reczny nie swiecil z tego powodu te systemy nie sa tak inteligentne To powiedz mi dlaczego odrazu po zaswieceniu sie kontrolki stanieciu na poboczu lewe tylnie kolo mialem cale mokre rozkrecam no tak szlak trafil cylinderek wymienilem go i kontrolka zgasla . Przypadek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #38 Napisano 19 Czerwca 2011 plyn hamulcowy uzupelniles do poziomu kontrolka recznego swieci sie gdy poziom opadnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #39 Napisano 19 Czerwca 2011 To powiedz mi dlaczego odrazu po zaswieceniu sie kontrolki stanieciu na poboczu lewe tylnie kolo mialem cale mokre rozkrecam no tak szlak trafil cylinderek wymienilem go i kontrolka zgasla . Przypadek ? jak wyleciał ci płyn to kontrolka się pojawiła a przy uzupełnieniu zgasła od cała filozofia:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emu89 Zgłoś #40 Napisano 19 Czerwca 2011 Od co w sumie i tak moze byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach