vw_piotr Zgłoś #1 Napisano 3 Września 2009 PASSAT 2005 1,9 bkc 156 000 przebiegu (realne) gdy auto osiagnie temperature 90 stopni powyzej 1800 obrotow kopci ostro na bialo, zostawia za soba smugę bialego dymi - gdy odlaczy sie nowo zamontowany EGR kopcenie jest troche mniejsze - cisnienie sprezania zmierzono, na jednym cylindrze troche za wysokie - silnik na biegu jalowym pracuje rowno ktos spotkal sie z takim przypadkiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m3iaz Zgłoś #2 Napisano 4 Września 2009 mnie się biały dym kojarzy zawsze z uszczelką pod głowicą. płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania i podczas wydalania spalin masz biały dym. sprawdź jak tam stan płyny w zbiorniczku wyrównawczym. napisałeś że masz ERG... nie mam zielonego pojęcia jak to działa ale może coś się w nim dopala i dlatego jest taki efekt... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #3 Napisano 4 Września 2009 może coś związane z tym wątkiem http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=11443 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #4 Napisano 4 Września 2009 Skoro dymi i skoro prawdopodobnie ma to związek z płynem chłodniczym, to proponuje zajrzeć tutaj: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6657 Dotyczy 1,9 TDI PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #5 Napisano 5 Września 2009 Skoro dymi i skoro prawdopodobnie ma to związek z płynem chłodniczym, to proponuje zajrzeć tutaj: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6657Dotyczy 1,9 TDI PD. generalnie czuc olej - i po oleju w egr i rurach doszedlem, ze to bedzie raczej turbina, bo dym jest bialy, a g12 nie ubywa dam znac jak zrobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
specu2 Zgłoś #6 Napisano 7 Września 2009 Mnie to na 90 % wygląda na turbo!!!! Mialem takie objawy po uszkodeniu turbiny w B5fl. Olej dostaje sie do układu wydechowego. Radził bym nie jeździc tylko od razu do serwisu!! Bo jeżeli to turbo i ukręcisz łopatki to wydatki magą by tylko większe. Od zatarci motoru, przez uszkodzenie intercoolera i wielu innych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinos24 Zgłoś #7 Napisano 21 Grudnia 2009 a czy niesprawne swiece moga sie przyczynic do kopcenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #8 Napisano 21 Grudnia 2009 Mnie to na 90 % wygląda na turbo!!!! Mialem takie objawy po uszkodeniu turbiny w B5fl.A mnie na 99% to turbina miałem tak w Leonie. Sprawdź stan oleju bo powinno go ubywać jeśli to turbinka. I fakt lepiej z tym nie jeździć. ---------- Post added at 20:13 ---------- Previous post was at 20:12 ---------- a czy niesprawne swiece moga sie przyczynic do kopceniaNie ale ma wpływ na odpalanie auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach