Skocz do zawartości
roberts

1.6 AHL dziwne objawy obroty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

A może naciągnij trochę linkę od przepustnicy. Ja u siebie trochę ją regulowałem bo przepustnica nie otwierała się do końca.

 

Tak gdybam może coś pomoże

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam naciagnieta, ale co to ma do rzeczy gdy mi gasnie na niskich obrotach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzieś na forum jest opis sprawdzenia czujnika halla ( przy wałku rozrządu) za pomocą diody led ( musi migać).

Z tego co pamiętam wygląda to tak:

pin nr 3 i minus - brak napięcia

pin nr 1 i minus - 5 V

pin nr 2 i 3 dioda led musi migać (musisz ostrożnie wkłuć sie w przewody).

Halla najlepiej obsrewować na oscyloskopie lub podmienić na próbę. Sprawdź czy na jego magnesach nie ma jakiś opiłków, na wszelki wypadek dmuchnij sprężonym powietrzem ( ja używałem powietrza do czyszczenia elektroniki).

Podskocz na tą analizę spalin (gaz i pb) . Jeśli robisz tam przeglądy to powinni zrobić to za darmoche.

Na VAGu sprawdź wykres pracy sondy lambda najlepiej na wolnych obrotach (czy się nie wiesza po jakimś czasie )

Nara

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mikrus25 czy moglbys mi napisac jak w VAG to sprawdzis sonde lambda...? silnik AHL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy autko bierze olej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Roberts, auto masz sprawne? co było przyczyna w/w problemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Stary temat ale 6miesięcy temu miałem takie same objawy co kolega.W moim przypadku okazał się uszkodz. czujnik halla ,uszkodzony tzn pęknięty (przy wymianie rozrządu i simeringu na wale uszkodzili mechanicy)po pewnym czasie było coraz gorzej i potrafił mi zgasnąć. na vagu wyskakiwał mi błąd sporadyczny lambdy.

Edytowane przez chmielo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jaka byla przyczyna powyzszych objawow ? roberts ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam problem w moim 1.6 :) otóż gdy jest sucho na dworze wszystko jest oki :) ale gdy wilgotność sie zwiekszy czyli popada to chodzi dluuuugo tak jakby na trzy gary :( szarpie dusi sie :) jak juz przejade te kilkanascie kilometrow wraca do normy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale gdy wilgotność sie zwiekszy czyli popada to chodzi dluuuugo tak jakby na trzy gary
Jak będzie ciemno to odpal silnik maska w górę i jak przewody zapłonowe świecą to są do wymiany .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia cewka zapłonowa. Miałem podobne objawy po wymianie ustąpiły. Nie oszczędzaj na cewce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przewody nowe
Też miałem kiedyś nowe Beru , założyłem i zdjąłem do reklamacji . Możesz użyć jakiegoś rozpylacza wody spryskując mgiełką przewody lub cewkę by się upewnić co reaguje przy wilgoci .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności