The_Saint Zgłoś #141 Napisano 20 Kwietnia 2011 Kurde, nic to nie dało.. Dalej obroty idą jak szalone. Przepływka już zamówiona wiec mam nadzieje że problem z głowy będzie. Motyla noga, u mnie to działa. Czekam również na tą przepływkę, bo ciekaw jestem ogromnie czy to pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #142 Napisano 20 Kwietnia 2011 zobacz co sie bedzie dzialo jak odlaczysz wtyczki od przeplywki lub czujnika temp. Jutro spróbuję tak zrobić, ale wtedy korkowca wpiąć z powrotem? A co do wtyczki temp, to jest ta pierwsza na gumowym wężu co idzie do silnika? Jak staniesz na przeciwko silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #143 Napisano 21 Kwietnia 2011 Tak krokowca podepnij. czujnik temp jest tak jak mowisz i ty masz chyba dwa? jeden idzie do sterowania silnikiem a drugi pokazuje na zegarach temperature. to odepnij ten pierwszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #144 Napisano 21 Kwietnia 2011 Tak krokowca podepnij. czujnik temp jest tak jak mowisz i ty masz chyba dwa? jeden idzie do sterowania silnikiem a drugi pokazuje na zegarach temperature. to odepnij ten pierwszy. Tak tak ten pierwszy, bo pamiętam że go odpinałem jak mi auto nie chciało zapalać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #145 Napisano 21 Kwietnia 2011 ja jak krokowy odpinałem to mi odrazu leciały obroty do góry, a u was trzymają się ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #146 Napisano 21 Kwietnia 2011 Ja dzisiaj zrobiłem taki "eksperyment" jak napisał mi shu. A więc, odpiąłem przepływkę i odpaliłem silnik - obroty momentalnie do góry, potem odpiąłem jeszcze korkowca - to samo. Na sam koniec, korkowiec i przepływkę podpiąłem i odłączyłem czujnik temperatury i o dziwo silnik ładnie chodził i wszystko jest okej. Teraz pytanie, jaki to jest czujnik? Bo trzeba będzie się w nowy zaopatrzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #147 Napisano 21 Kwietnia 2011 Idziesz do sklepu motoryzacyjnego i mowisz ze chcesz taki czujnik do takiego samochodu z takim silnikiem musisz kupic z takim samym kolorem obwodki na nim ale nie wiem czy tak jest u ciebie bo w 2E tak jest. aha tylko kup ori nie zaden zamiennik! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #148 Napisano 21 Kwietnia 2011 Z tego co widać to kolor jest niebieski, taki bardziej błękitny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #149 Napisano 22 Kwietnia 2011 W sklepie motoryzacyjnym nie kupi ori tylko chiński który ori będzie udawał Jak chcesz naprawdę mieć problem z głowy, zakupu musisz dokonać w ASO-będzie niestety drożej ale za to pewnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #150 Napisano 22 Kwietnia 2011 No okej, ale jak to konkretnie się nazywa? Czujnik temperatury? Bo z tego co wiem to ich jest parę tam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #151 Napisano 22 Kwietnia 2011 W sklepie motoryzacyjnym nie kupi ori tylko chiński który ori będzie udawałJak chcesz naprawdę mieć problem z głowy, zakupu musisz dokonać w ASO-będzie niestety drożej ale za to pewnie. tak dokladnie... w ASO na pewno dostaniesz ori No okej, ale jak to konkretnie się nazywa? Czujnik temperatury? Bo z tego co wiem to ich jest parę tam czujnik temperatury cieczy chlodzacej ktory znajduje sie na kruccu przy bloku silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #152 Napisano 22 Kwietnia 2011 Okej, wielkie dzięki! Ale zauważyłem jeszcze dzisiaj jeszcze jeden objaw.. Przejechałem się z tą odpiętą wtyczką, ale w pewnym momencie, przeważnie przy do hamowaniu, obry idą troszeczkę do góry po czym spadają.. Jednak jeszcze przepływka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #153 Napisano 23 Kwietnia 2011 Jednak jeszcze załóż ori czujnik temperatury, bez tego dalsze diagnozowanie jest bezcelowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #154 Napisano 23 Kwietnia 2011 Nie rozumiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #155 Napisano 23 Kwietnia 2011 Danielowi chodzilo o to zebys kupil nowy czujnik temp i wtedy zobacz jak z obrotami przy odpietej wtyczce czujnika temp mysle ze to normalne ze w pewnym czasie zaczely Ci swirowac obroty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #156 Napisano 16 Maja 2011 u mnie falowanie się zakończyło po wyczyszczeniu przepustnicy oraz zakończyły się zaniki mocy w czasie jazdy, lecz zostało jeszcze powolne spadanie obrotów, jaka dodam szybko gazu to spadają szybko, jak powoli dodaje gazu i długo tak pojeżdze to dośc wolno spadają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strazak2011 Zgłoś #157 Napisano 16 Maja 2011 Witam. Mam pasatta B3 2.0 kombi Mam problem w postaci słabych hamulców a można powiedzieć że nawet ich braku. Pedał hamulca jest bardzo twardy i nic się nie zmienia po przekręceniu zapłonu lub odpaleniu samochodu. Podczas jazdy hamulce są bardzo słabe i trzeba bardzo mocno wciskać pedał hamulca żeby w ogóle się zatrzymać. Bezpieczniki sprawdziłem (wszystkie, nawet te za tablicą z bezpiecznikami), przekaźniki na moje oko te są ok. rozebrałem je sa jak nowe, żadnych zanieczyszczeń. Wydaje mi sie że po przekręceniu zapłonu pompy wogóle nie słychać. Jak sprawdzić czy to wina pompy, czy natomiast moze to byc cos innego, np. przetarty kabel, przekaźnik itp. Za wszystkie podpowiedzi bardzo dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #158 Napisano 16 Maja 2011 przepraszam że tutaj ale jestem nowy więc nie moge założyć tematu Witam. Mam pasatta B3 2.0 kombiMam problem w postaci słabych hamulców a można powiedzieć że nawet ich braku. Pedał hamulca jest bardzo twardy i nic się nie zmienia po przekręceniu zapłonu lub odpaleniu samochodu. Podczas jazdy hamulce są bardzo słabe i trzeba bardzo mocno wciskać pedał hamulca żeby w ogóle się zatrzymać. Bezpieczniki sprawdziłem (wszystkie, nawet te za tablicą z bezpiecznikami), przekaźniki na moje oko te są ok. rozebrałem je sa jak nowe, żadnych zanieczyszczeń. Wydaje mi sie że po przekręceniu zapłonu pompy wogóle nie słychać. Jak sprawdzić czy to wina pompy, czy natomiast moze to byc cos innego, np. przetarty kabel, przekaźnik itp. Za wszystkie podpowiedzi bardzo dziękuje nie ma to jak kliknąć sobie w byle jaki temat i zrobić w nim zamieszanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #159 Napisano 16 Maja 2011 Za wszystkie podpowiedzi bardzo dziękuje nie ma to jak kliknąć sobie w byle jaki temat i zrobić w nim zamieszanie... Łukasz no to ześ pomógł koledze, który jak sądzę ma pompę hamulcowa z ABS-em a ta z kolei ma elektryczne wspomaganie. Zatem szukałbym tematów o pompie ABS czyli TEVES MKII. A teraz zasadnicze pytanie czy kontrolka od ABS gaśnie czy w ogóle sie nie zapala? Jeśli silnik od pompy nie wyzionął ducha to stawiam na czujnik ciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #160 Napisano 16 Maja 2011 Łukasz no to ześ pomógł koledze, który jak sądzę ma pompę hamulcowa z ABS-em a ta z kolei ma elektryczne wspomaganie. mało wiedzy na niektóre tematy posiadam, aby pomóc... gdybym wiedział, to bym mu powiedział koniec OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach