sision Zgłoś #41 Napisano 4 Lipca 2010 Daniel - czym czyściłeś przepływkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #42 Napisano 4 Lipca 2010 No TheSaint opowiadaj sision u Ciebie inna jest w TeDeIku przeplywka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #43 Napisano 4 Lipca 2010 Spirytus, tylko na przepływkę a nie do gardła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #44 Napisano 4 Lipca 2010 w tamtym roku rozbieralem kumpel co rozbieral od TDI to nie widzial jak sie od 2E zabrac,widzialem to jest kółko w srodku przeplywki przypominajace zegar i co nalac spirytu? jak zostanie to się rozcieńczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #45 Napisano 4 Lipca 2010 Może i inna, ale wyczyścić trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #46 Napisano 4 Lipca 2010 Na wacik ten spiryt, zostanie ci do rozcieńczania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #47 Napisano 4 Lipca 2010 http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=905639&postcount=15 http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=905661&postcount=16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #48 Napisano 20 Lipca 2010 Wiam. Mam B3 1991r 2.0 115konikow w automacie zagazowany. U mnie wysokie obroty sa tylko i wylacznie na biegach jalowych. Wystarczy, ze wrzuce ktorykolwiek jezdny i obroty spadaja do normalnych. Autko bez mojej ingerencji kula sie pomalutku tak jak go stworzono. Na skrzyzowaniach stojac na hamulcu tez nie podnosi obrotow. Jednakze wystarczy ze wlacze p lub n i momentalnie wyje jak szalony. Jest tak i na gazie i na paliwie. Przeczyscilem przepustnice, posprawdzalem kabelki wszystkie klapki dociskaja nie ma lewego powietrza itd. Nie przemywalem jeszcze krokowego ale czy to cos da?? Odpala bez problemu tylko od razu musze go na hamulec i bieg coby sie nie rozbujal z obrotami. I stad moje pytanie. Czy w zwiazku z tym iz mam automat to nie wystepuje u mnie tzw blokada obrotow podczas jazdy to moge miec rownierz uwalony potencjometr?? Czy cus innego ie dzieje?? Powiem tylko ze na samym poczatku jak mi zaczelo sie cos dziac to na benzynie potrafil czasami jak byl zimny przyspieszyc na 2 sek tak sam od siebie. Pozniej ten objaw zastapilo wycie na biegu jalowym ale tylko na zimnym silniku a jak zlapal troche temp to obroty wracaly do normy. W tej chwili bez wzgledu na to czy silnik jesc zimny czy cieply auto wyje jak glupie!! Moge przejechac 400km i jak wrzuce parking to od razu podnosi obroty!! I jeszcze jedno. Zauwazylem ze wczoraj i dzisiaj jak go raniutko odpalilem to delikatny siwy dymek z wydechu poszedl!!?? Za sugestie dziekuje!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #49 Napisano 20 Lipca 2010 Nie przemywalem jeszcze krokowego ale czy to cos da?? Tak. A przynajmniej powinno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #50 Napisano 21 Lipca 2010 A wiec przemylem krokowy, zamontowalem i nic to nie dalo!! Wiec mowie sobie ze wyciagne czujnik bo moze tam nie styka. Wiec jeszcze raz rozkrecilem i probuje wyciagnac koncowke ale widze ze mi sie lekko przekreca i jest taki lekki trzask jak by wskoczylo na swoje miejsce. Wiec podlaczylem i eureka!! Obroty spadly. Nawet troszeczke bardziej jak przedtem bo na paliwie mi zaczal gasic. Wiec troche podkrecilem srubeczka a potem linka od gazu. Obroty wyrownalo i bylo gitez. Dzisiaj rano odpalilem , siwy dymek z wydechu i mi zgasl. Wiec jeszcze raz i to samo!! Przytrzymalem lekko na gazie i po przejechaniu ok 2 km i lekkim rozgrzaniu silniczka zatrzymalem sie i nie zgasl ale obroty slabe! Podczas jazdy nie dymi. Wiec jak skoncze prace to mu jeszcze troszke zwieksze obroty na lince gazu i mam nadzieje ze bedzie juz ok!! No chyba ze to jednak wina czegos innego ja po prostu mialem fuksa!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #51 Napisano 21 Lipca 2010 Witam, mam pytanko, czy po wymianie całej kompletnej przepustnicy z wszystkimi elementami (tps, regulator biegu jałowego, wtryskiwacz) na inny używany muszę robić adaptację przepustnicy przez vaga czy wystarczy może jak po wszystkim podepnę z powrotem akku i poczekam aż wentylator się włączy? Silnik 1-punkt ADZ. będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #52 Napisano 7 Sierpnia 2010 Miałem taki przypadek w 2E-pomogło czyszczenie przepływki. Klapkę z góry ściągasz i myjesz ścieżki, jeno delikutaśnie potem klapka poszła na silikon co by syf nie leciał. Danielu te ścieżki to jak patrzec to te kwadraciki przy wtyczce? Bo powiem jak to u mnie jest, dzis tak z ciekawosci sobie sprawdziłem przepływke, cos czasem mi obroty niskie trzyma ponizej 800, i tak ma ze przygazuje to wolno i chaotycznie spada z obrotow co to by nie bylo gaz czy benz, dzis zdjalem wtyke od przyplywki na gazie obroty 900 okolo, i obroty super ładnie schodzą, pomoże wyczyszczenie tych ścieżek Danielu jak myślisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #53 Napisano 7 Sierpnia 2010 (edytowane) Danielu te ścieżki to jak patrzec to te kwadraciki przy wtyczce?? wydaje mi sie a raczej jestem pewny ze są to te zaznaczone w czerwonym polu czarne połkola czyli ścieżka potencjiometru Edytowane 7 Sierpnia 2010 przez shu B3FAN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #54 Napisano 8 Sierpnia 2010 Tak, chodzi o to co shu zaznaczył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #55 Napisano 13 Stycznia 2011 odgrzeje kotleta ale nie chce zakladac nowego tematu... chodzi o to ze po ustawieniu zaplonu (moze to nie ma nic wspolnego?) wieszaja mi sie obroty na 1400. i moje takich kilka pytan: do czego sluzy ten "grzybek" z rozowa gumka? moze miec cos z tymi wysokimi obrotami? widocznie zasysa caly czas cieple powietrze bo przy zimnym czy cieplym silniku nie ma wogole ciagu z rury ktora idzie z grilla. o co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #56 Napisano 13 Stycznia 2011 do czego sluzy ten "grzybek" z rozowa gumka? Amortyzator przepustnicy, jak za mocno wykręcony to przepustnica się nie domyka, od ustawienia otwarcia przepustnicy służy śrubka widoczna na zdjęciu, wykręcasz ją-wkręcasz ją znów aby dotknęła dźwigienki przepustnicy i jeszcze ze dwa pełne obroty śrubki. Amortyzator nie może blokować przepustnicy aby ta mogła sie całkowicie zamknąć podczas operacji jej ustawiania... Na końcu warto zatkać wlot od odmy (szmata wystarczy) do rury dolotowej ,przegazować silnik.... i doregulować obroty śrubą (na wkrętak) wolne obroty. Oczywiscie silnik musi być zagrzany (80 stopni) ...i dać czas sterownikowi aby sam zszedł z obrotów. Jeśli zbyt mocno przyspieszyłeś zapłon to jeszcze zdał by sie reset sterownika zrobić. ---------- Post added at 20:47 ---------- Previous post was at 20:45 ---------- widocznie zasysa caly czas cieple powietrze bo przy zimnym czy cieplym silniku nie ma wogole ciagu z rury ktora idzie z grilla. o co chodzi To sprawdź czy klapa w filtrze od zasysania ciepłego powietrza w ogóle działa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #57 Napisano 13 Stycznia 2011 aha czyli juz wiem do czego to jest tylko nie bardzo rozumie gdzie dokladnie zatkac odme? w takim stanie jak jest teraz krecac sruba wolnych obrotow nie ma zadnej reakcji reset oczywiscie robilem. jak sciagnelem wtyczke od czujnika temp. obroty spadly na 900 ale po przygazowce dalej zostaja na 1400... tak samo jest po odpieciu wtyczki przeplywomierza - odpinam wtyczke i obroty schodza na 900 ale jak tylko lekko rusze gaz to obroty wskakuja na 1400 klapa jest w pozycji otwarcia cieplego powietrza. na dosyc mocnej sprezynie. jak ta klapa dziala zeby otworzyla zimne powietrze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #58 Napisano 13 Stycznia 2011 Jak znajdziesz przyczynę daj znać, wiesza mi się tak samo a z grypą nie che mi się nawet myśleć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #59 Napisano 13 Stycznia 2011 Tak faktycznie to ani zaślepienie odmy ani otwarta klapa od ciepłego nadmuchu ni ma aż tak wielkiego wpływu na wolne obroty. Dobrze ustawiona przepustnica ,sprawny zawór krokowy wolnych obrotów, szczelny kolektor ssący(lewe powietrze), prawidłowe wartości przepływomierza i potencjometru dla wolnych obrotów to podstawa. Kręcenie śrubą od wolnych obrotów musi odzwierciedlać sie w zmianie pracy silnika. Sprawdź jeszcze dobrze czy czasem ruramiedzy przepustnicą a fltrem nie jest dziurawa,lubi pęknąć na zgrzewie. Jest jeszcze sposób z potencjometrem CO, mierzymy jak zmienia sie woltaż sondy na wolnych obrotach i jeśli np. nie faluje napięcie w sondzie to reg, potencjometrem, ja tak pozbyłem się problemu z innyi wartościami sondy przy pracy na LPG. Ale trzeba uważać bo od kręcenia potencjometrem CO mozna tak zawirusować sterownik że bądzie zalewał silnik benzyną. Ja bym szukał jednak przyczyny w zbyt wczesnym zapłonie(a czasem nie klekocą zawory gdy gwałtownie dodajesz gazu?). Zdejmij czujnik temp.-kręcąc aparatem uzyskaj nizsze wolne obroty i podłącz czujnik temp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #60 Napisano 13 Stycznia 2011 krecenie ta sruba absolutnie nic nie zmienia w pracy silnika ta rure miedzy przeplywka a przepustnica jutro dobrze obadam... co do wczesnego zaplonu to jest tak ze w kazdej pozycji aparatu obroty sa na 1400 cos w tym jest bo jak depne do deski pedal gazu to slychac taki metaliczny stuk tylko raz ale mysle/myslalem ze to tak przepustnica sie otwiera? ale jak odlacze czujnik temp to obroty schodza na 900 to mam szukac aparatem jeszcze nizsze obroty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach