GREGORMAN Zgłoś #1 Napisano 24 Sierpnia 2009 Witam problem polega na tym,wskaźnik temperatury w aucie pokazuje 90 stopni C,a na wskazaniach VAGa 75 stopni C. Moje pytanie jest następujące czy jest wina czujnika cieczy chłodzącej czy termostatu? Za odpowiedz z góry dziękuję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dodi79 Zgłoś #2 Napisano 24 Sierpnia 2009 po pierwsze na wskażniku znacznie szybciej zobaczysz 90 stopni bo do waga idzie informacja z innego czujnika niz na wskaznik na desce rozdzielczej...no chyba ze jest tak nawet po długiej jezdzie, jezeli silnik jest jeszcze słabo rozgrzany to tak bedzie jak napisałem wyzej...musisz poczekac az sie dobrze rozgrzeje i patrz na waga a nie na wskaznik... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #3 Napisano 24 Sierpnia 2009 Nie wiem czy dobrze rozumiem Twoje pytanie ale miałem taką sytuację że licznik wskazywał 90 stopni a VAG 71...zirytowało mnie to ale doczytałem że licznik pokazuje temperaturę płynu chłodzącego a VAG temperaturę silnika czyt. temperaturę oleju! Więc uspokoiłem się i temat poszukiwań rzekomych błędów odłożyłem do zapomnienia. Jeżeli się mylę proszę poprawcie mnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dodi79 Zgłoś #4 Napisano 24 Sierpnia 2009 licznik pokazuje temperaturę płynu chłodzącego a VAG temperaturę silnika czyt. temperaturę oleju! mylisz sie kolego wag tez pokazuje temp. płynu chłodzacego tylko ze sa dwa rozne czujniki , jeden na wskaznik i drugi do kompa - i z niego korzysta wag Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #5 Napisano 24 Sierpnia 2009 dzięki więc się myliłem.....no więc mam znów problem!! poszukam.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dodi79 Zgłoś #6 Napisano 24 Sierpnia 2009 niekoniecznie masz problem...przeczytaj mojego posta wyzej... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #7 Napisano 24 Sierpnia 2009 czytałem uważnie i rozumiem go więc nagrzeje, odczekam i sprawdzę!! Dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
angelo77 Zgłoś #8 Napisano 24 Sierpnia 2009 Miałem taką samą sytuację i taki sam dylemat. Postawiłem na termostat i wymieniłem na Wahler-a. Po wymianie termostatu i rozgrzaniu silnika temperatura wahała się w granicach 86 - 90 stopni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREGORMAN Zgłoś #9 Napisano 24 Sierpnia 2009 Witam dzięki za informacje . Chodzi o to że po rozgrzaniu silnik ma na Vagu 75stopni C. Czyli wnioskując wina termostatu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #10 Napisano 24 Sierpnia 2009 u mnie byl ten sam problem na desce normalnie 90 a VAG 70-75 winny byl termostat i po jego wymianie szybko nastala normalna temperatura Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREGORMAN Zgłoś #11 Napisano 27 Sierpnia 2009 Witam mam zapytanie jaki termostat polecacie? Wahler,Vernet? Chodzi o silnik AFN.a góry dziękuję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pumba Zgłoś #12 Napisano 27 Sierpnia 2009 kolego na 100% czujnik tem. spotkałem już takie przypadki na swej drodze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kot_ik Zgłoś #13 Napisano 27 Sierpnia 2009 Kolego Gregorman bierz Wahlera zdecydowanie numer 1 jeżeli chodzi o termostaty, ja jestem po wymianie termostatu na właśnie Wahlera ponad rok i sprawuje się doskonale i również w silniku jak twój czyli AFN Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #14 Napisano 28 Sierpnia 2009 kolego na 100% czujnik tem. Chyba tę swoją 100-procentową pewność musisz zweryfikować angelo77, M4R71N piszą przecież, że u nich winny był termostat. U mnie też VAG pokazywał 84-86 st. - po wymianie termostatu 90 jak mordę strzelił. A termostat kupiłem Wahlera. Zamykam temat (w przyszłości do usunięcia), bo jest już to omówione TUTAJ (gdzie inni użytkownicy opisują, jak po wymianie termostatu zmieniły się wskazania VAG). _zamkniety Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #15 Napisano 3 Września 2009 Verneta nie polecam. Wszyscy chwala Wahlera to tez na taki zmieniłem trzymal idelanie 88-90 ale teraz po 3 miesiacach oscyluje w granicach 85 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach